śr sie 25, 2010 7:50 pm
Człowiek druid 3
Str 10
Dex 12
Con 16
Int 14
Wis 16
Cha 8
Atuty
1 Spell focus(conjuration)
1 Augment summoning
3 Improved initative
Czary 0/1/2
4 3 2
Przyzwoite czary, możesz zapamiętać cokolwiek bo i tak będziesz rzucać spontanicznie SNA i przyzywać głównie wilki i krokodyle
1: entangle, obscuring mist, fearie fire
2: soften earth and stone, warp woof, fog cloud
Ekwipunek 2,700
Wand of entangle 750 gp
Wand of cure light wounds 750gp
Wand of faerie fire 750 gp
Hide armor (jakieś grosze)
Heavy shield (jakieś grosze)
Chain shirt (jakieś grosze)
Reszta w zwoje, albo do banku :d
Umiejętności 7 do wymaksowania: Concentration, Diplomacy*, Handle Animal, Knowledge (nature), Listen, Spot, Survival*
* zależy czy w drużynie będzie bard/łotr/tropiciel/zaklinacz wybierasz tą umiejętność, której drużynie brakuje.
Animal companion Riding dog trained for war
HP=4d8+8 (26 hp)
Speed: 40 ft. (8 squares)
Armor Class: 23 (+3 Dex, +6 natural +4 chain shirt), touch 12, flat-footed 14
Attack: Bite +7 melee (1d6+3+ trip)
Special Qualities: Low-light vision, scent
Saves: Fort +6, Ref +7, Will +2
Abilities: Str 16, Dex 16, Con 15, Int 2, Wis 12, Cha 6
Skills: Jump +9, Listen +7, Spot +5, Swim +4, Survival +1*
Feats: Alertness, TrackB, weapon fous (bite)
Taktyka
Stoisz sobie z tyłu każesz puszkowi atakować i podziwiasz. Jak Ci się nudzi to przyzywasz jakiegoś potworka albo rzucasz jakiś inny czar. Możesz leczyć drużynę i kontrolować pole oplątaniem z różdzki. Gdy przeciwnik ma blur, displacement, invisibility rzucasz fearie fire też z różdzki.
Ostatnio zmieniony śr sie 25, 2010 9:35 pm przez
goracepapu, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: