Kuglarze z Re'Vuost to wędrowna trupa, w której skład wchodzi mag Tekoto, mnich i tancerz Anuis, łotrzyk Alvin 'Brodostopy', bard Zeuxis oraz półelfka Alexsis - zarządczyni. Póki co na ich przedstawienia przychodzą głównie dzieci, jakie jeszcze niewiele w swoim życiu widziały, choć repertuar zdolności członków owej grupy jest szeroki i przygotowany na różną publiczność. Posiadają nawet wąsatego strażnika z kolorową halabardą, czego dorobili się urządzając przedstawienia w Amnie (gdzie też można ich spotkać obecnie). Nikt nie wie, w jakim miejscu leży tytułowe "Re'Vuost", które grupa posiada w swojej nazwie. Dzieciom członkowie starają się wmówić, że to magiczna kraina, z której każdy z nich się wywodzi.
Tekoto
Tekoto jest skośnookim mężczyzną o śniadej karnacji pochodzącym z Kara - Tur. Postanowił dołączyć do Kuglarzy, gdyż podróże kształcą, a awanturnicze życie było dla niego zbytnio najeżone niebezpieczeństwami. Zajmuje się magią i sztuczkami, które mają zadziwić tłum i lubiane przez niego (zresztą z wzajemnością), dzieci.
Tekoto Mężczyzna Człowiek Czarodziej 3; SW 3; średni humanoid (człowiek), KW 3k4 + 2; PW 8; Inic + 2; Szyb 6 m; KP 12, dotyk 12, nieprzygotowany 10; Atak wręcz 1k6 + 1 drąg (krytyk 19-20 x2); Char N; SA -; SC -; MRO Wytrw +1, Ref +4 Wola +3; S 9, Zr 15, Bd 13, Int 15, Rzt 12, Cha 13.
Umiejętności i atuty: Czarostwo +6, Koncentracja +6, Odcyfrowywanie zapisków +6, Wiedza (tajemna) +6, Występy +3; Biegłość w broni prostej, Błyskawiczny refleks, Doskonalsza inicjatywa, Zapisanie zwoju.
Czary czarodzieja na dzień: 4/3/2 (ST 14 + poziom czaru, poziom czarującego 3) 0 - Dłoń maga, Kuglarstwo, Odczytanie magii, Widmowy odgłos; 1 - Brzuchomówstwo, Hipnoza, Ożywienie liny, Rozumienie języków, Unoszący się dysk, Zauroczenie osoby; 2 - Hipnotyczny wzór, Przekształcenie siebie, Sztuczka z liną.
Wzrost: 176 cm, waga: 67 kg.
Anuis
Anuis to skośnooki mnich pochodzący z Kara - Tur. Dołączył do Kuglarzy razem z czarodziejem Tekoto. Jest specjalistą od orientalnych sztuk walki i tańca egzotycznego. Często nosi przy sobie brązową broszę w kształcie ważki, jaką obdarowała go pewna szlachcianka w podzięce za "urzekający" pokaz orientu.
Anuis Mężczyzna Człowiek Mnich 4; SW 4; średni humanoid (człowiek), KW 4k8 + 2; PW 18, Inic + 3; Szyb 9 m; KP 15, dotyk 13, nieprzygotowany 13, Atak wręcz pięści 1k8 +5 (krytyk 19-20x2); Char PN; SA -, SC grad ciosów, uchylanie, powolny upadek, spokojny umysł, uderzenie ki; MRO Wytrw + 4, Ref + 6, Wola + 4; S 12, Zr 16, Bd 14, Int 13; Rzt 14, Cha 13.
Umiejętności i atuty: Pływanie +4, Skakanie +4, Wiedza (religia) +2, Wiedza (tajemna) +2, Wspinaczka +4, Występy +4, Wyzwalanie się +4, Zachowanie równowagi +4, Zawód (przedstawiane sztuki walki) +4, Zwinność +4; Akrobatyka, Atletyka, Błyskawiczny refleks, Doskonalsze uderzenie bez broni.
Wzrost: 182 cm, Waga: 70 kg.
Alvin 'Brodostopy'
Alvin o przydomku "Brodostopy" to niziołczy błazen Kuglarzy. Opowiada dowcipy i zabawia publikę często sprośnymi lub niewybrednymi żartami. Zdarza się również, że okradnie jakiegoś widza, gdy występuje ktoś inny. Porzucił spokojne życie w wiosce niziołków z nudów i chęci zobaczenia odleglejszych krain. Nosi na sobie ciemnozielone szaty i brązową czapeczkę z jednym dzwonkiem. Najbardziej z towarzyszy nie przepada za Anuisem, który jest dla niego za sztywny i zbyt moralny.
Alvin 'Brodostopy' Mężczyzna Niziołek Łotrzyk 3, SW 3; mały humanoid (niziołek), KW 3k6 + 2; PW 8, Inic + 3; Szyb 6 m; KP 13, dotyk 13, nieprzygotowany 10, Atak wręcz 1k4 + 2 sztylet (krytyk 19-20x2); Char CN; SA Podstępny atak, SC wykrywanie pułapek, cechy niziołka; MRO Wytrw + 4, Ref +9, Wola +1; S 10, Zr 17, Bd 14, Int 12, Rzt 9, Cha 14.
Umiejętności i atuty: Blefowanie +5, Nasłuchiwanie +5, Przebieranie +5, Skakanie +5, Stosowanie magicznych urządzeń +5, Ukrywanie się +5, Używanie lin +5, Występy +6 Zawód (błazen) +6, Zbieranie informacji +4, Zręczna dłoń +5, Zwinność +5; Błyskawiczny refleks, Cwaniactwo.
Wzrost: 149 cm, Waga: 56 kg.
Zeuxis
Zeuxis to półelfi bard Kuglarzy. Gra na flecie i mandolinie. Recytuje też utwory - humoreski lub poważne, w zależności od rodzaju publiczności. Jest również aktorem i przedstawia na scenie (sam, albo z Alexsis) własne, małe improwizacje.
Zeuxis Mężczyzna Półelf Bard 3, SW 3; średni humanoid (półelf), KW 3k6 +2; PW 8, Inic +2, Szyb 6 m; KP 12, dotyk 12, nieprzygotowany 10, Atak wręcz 1k6 + 2 rapier (krytyk 19-20x2); Char CN; SA -, SC cechy półelfa, muzyka bardów, wiedza bardów, kontr-pieśń, fascynacja, inspirowanie odwagi +1, inspirowanie biegłości; MRO Wytr +3, Ref +3, Wola +3; S 10, Zr 14, Bd 14, Int 14, Rzt 11, Cha 16.
Czary barda na dzień: 3/1. 0 - Przyzwanie instrumentu, Kuglarstwo, Wiadomość, 1 - Magiczne usta.
Umiejętności i atuty: Stosowanie magicznych urządzeń +6, Przebieranie +6, Skakanie +6, Występy +6, Wyzwalanie się +6, Zachowywanie równowagi +6, Zbieranie informacji +6, Zwinność +6; Finezja w broni, Gibkość.
Wzrost: 169 cm, Waga: 59 kg.
Alexsis
Alexsis jest zarządczynią Kuglarzy. Na początku swojego życia zajmowała się drobnymi kradzieżami, jednak postanowiła obrać lepszą ścieżkę i zebrać kilka osób chętnych do podróżowania w trupie. Jest łotrzycą i po części bardką. Inicjuje i kończy występy, czasem też sama bierze w nich udział na wespół z Zeuxisem. Gra na harfie.
Alexsis Kobieta Półelf Łotrzyk 3 Bard 1, SW 4; średni humanoid (półelf), KW 3k6 +2 plus 1k6 +2; PW 12, Inic +2, Szyb 6 m; KP 12, dotyk 12, nieprzygotowany 10, Atak wręcz 1k6 + 3 rapier (krytyk 19-20x2); Char CN; SA -, SC cechy półelfa, muzyka bardów, wiedza bardów, kontr-pieśń, fascynacja, inspirowanie odwagi +1; MRO Wytr +3, Ref +3, Wola +3; S 10, Zr 16, Bd 14, Int 14, Rzt 10, Cha 15.
Czary barda na dzień: 2. 0 - Otwarcie/zamknięcie, Przyzwanie instrumentu.
Umiejętności i atuty: Dyplomacja +6, Odcyfrowywanie zapisków +6, Przebieranie +6, Skakanie +6, Stosowanie magicznych urządzeń +6, Występy +6, Wyzwalanie się +6, Zachowywanie równowagi +6, Zawód (aktor) +6, Zbieranie informacji +6, Zręczna dłoń +6, Zwinność +6; Finezja w broni, Gibkość.
Wzrost: 164 cm, Waga: 52 kg.
Derkeln, Strażnik
Derkeln to ochroniarz Kuglarzy. Wynajęty w Amnie, by chronić namiot przedstawień i nie wpuszczać tych, którzy nie zapłacili. Wydaje się być szarym człowiekiem, który jednak dobrze spełnia swoje zadanie. Dzierży w rękach kolorową halabardę, a na sobie najczęściej nosi kolczugę. Zanim nie najęto Derkelna, funkcję ochroniarza musiał spełniać Anuis.
Derkel Mężczyzna Wojownik 3, SW 3; średni humanoid (człowiek), KW 3k10 +3, PW 18, Inic +2, Szyb 6 m; KP 18, dotyk 14, nieprzygotowany 16, Atak wręcz 1k10 + 3 kolorowa halabarda (krytyk 19-20x2); Char N; SA , SC -; MRO Wytr +6, Ref +3, Wola +1; S 15, Zr 14, Bd 16, Int 10, Rzt 11, Cha 12.
Umiejętności i atuty: Jeździectwo + 6, Pływanie +2, Zastraszanie +6; Krzepa, Potężny atak, Skupienie na broni (halabarda).
Wzrost: 186 cm, Waga: 87 kg.
Ich standardowy występ zajmuje półtora godziny, za co zapłacić należy około 1 sztukę złota i 6 sztuk srebra od osoby (dla dziecka - 3 sztuki srebra). W ich namiocie zmieści się trzydzieści osób.