Od dłuższego czasu chodzi mi po głowie zmiennokształtny tropiciel, więc usiadłem dzisiaj starając się zrobić mechaniczną rozpiskę postaci i wyszło mi coś takiego:
*Mnich 2lvl (2 dość miłe atuty, KP z Wis i szansa na uniknięcie całych obrażeń po rzucie na Refleks brzmią dość dobrze a i rzuty obronne ma dobre)
*Tropiciel 5lvl (wariant z wild shape bez stylów walki, bo prestiżówki, poza Planar Shepherd i Daggerspell Shaper, i tak czarów nie rozwijają, więc druid by się marnował)
*Nature's Warrior 1lvl (wstępnie, dla redukcji 3/-, ew. czegoś innego)
*Master of Many Forms 3lvl (dodatkowe zmiany/dzień, Large, Fast WS)
*Warshaper 5lvl
Co o tym sądzicie? Całość gotowa dopiero na 16 poziomie, ale nie mam pomysłu jakby obniżyć poziom. Wolałbym mieć całego MoMF, ale trudno. Dzięki Warshaperowi, początkowym poziomom MoMF (rozumiem, że grupa "humanoid" pozwalałaby mi na nie przerywanie Wild Shape'a, jednocześnie pozostając człowiekiem?) i tak praktycznie postać by miała nieograniczoną ilość przemian (co prawda bez leczenia, ale zawsze coś można wymyślić z tym). Ogólnie chciałbym, żeby to był zmiennokształtny spec od tropienia wszelkiego rodzaju robactwa (i eliminowania go jak trzeba )
Proszę o opinie. Byłbym także wdzięczny gdybyście podrzucili jakieś ciekawe atuty/tytuły książek z atutami lub ewentualne modyfikacje. Chciałbym, żeby postać była dopracowana i nie była tylko kolejnym problemem dla reszty graczy podczas gry, ale też niezbyt OP (jak postać za silna i z niczym problemu nie ma to też nudno się gra).
PS. Myślałem też o połączeniu Druida z Daggerspell Shaper'em, ale coś czuję, że możliwość rzucania dobrych czarów odsunęłaby przemiany na bok, bo byłyby niepotrzebne.