Witam serdecznie. Jest nas 4 lub 5 graczy (ostatni jeszcze zobaczy czy będzie grał) którzy chcą rozpocząć regularne granie w system Warhammer 2 edycja. Mieszkamy we Wrocławiu, przedział wieku to 23-24 lata.
Troje z nas grało już zarówno w WH jak i inne systemy RPG (w tym ja) zaś moja narzeczona dopiero rozpoczęła granie w RPG (Zew Chtulu) i bardzo się wkręciła w świat warhammera (jest nałogowym graczem w cRPGi ). Wszystkich nas interesuje poważne odgrywanie, poważne fabuła (mroczna i krwawa) i dobra zabawa, dlatego szukamy dobrego MG, który potrafi zarówno wymyślać bogate fabularnie przygody, w których nie brakuje okazji do walk i dialogów, posiada rozległą wiedzę o świecie Warhammera, umie się w nim poruszać i ma czas na regularne granie (minimum raz na 2 tyg, najlepiej raz w tygodniu w weekendy lub piątki).
Czego oczekujemy: Znajomości niżej wymienionych podręczników (nas również one obowiązują)
- Warhammer 2ed- podręcznik główny
- Królestwa Magii
- Dziedzictwo Sigmara (o Imperium)
- Tom of Salvation
- Księga Spaczenia
- Etceteronomicon I (oficjalne dodatkowe czary Kolorów)
- Etceteronomicon II- Addendonomicon (oficjalne dodatkowe czary magii powszechnej i prostej)
- Jak znasz więcej- punkt dla ciebie
Kilka jeszcze słów o tym czego oczekujemy, żeby nie było zgrzytania:
- Nie uznajemy zasady "Ja jako MG mówię tak i kropka, gramy tak, gracie tak, odgrywacie tak a nie siak"- wszyscy chcemy mieć zabawę i poszukujemy MG który umie się bawić z nami. Ludzi którzy podbudowują sobie swoje kruche ego bycie "boskim MG"- dziękujemy. MG jest z nami na równi, jest kumplem/kumpelą i tak też będziemy grali, on daje przygodę, my postaci, więc jest uczciwie. Chcemy grać tak, żebyśmy mieli zabawę, więc mamy swoją wizję paru rzeczy i się dogadamy.
- Mamy kilka domowych reguł, które stosujemy, między innymi tworzenie własnych zaklęć na poziomie Magistra (mamy mechanikę), nie losujemy klas, zdolności ani statystyk (na statystyki mamy pulę punktów do rozdania, zdolności wybieramy żeby każdy był szczęśliwy ze swojej zindywidualizowanej postaci)- są to zasady nie do negocjacji. Każdy chce mieć swoją wymarzoną postać.
- Jeżeli coś w mechanice jest kijowe (czary, wymagania, nielogiczności itp) to je przerabiamy. Trzymaniu się podręcznika co do deski mówimy- NIE
- Zbyt dużo rzucania kośćmi jest złe. Jeżeli pół sesji mam rzucać, czy jestem zaskoczony, czy się otrząsnąłem, czy wstałem, czy wyciągnąłem miecz, czy trafiłem w nieruchomy cel, czy cel jest kosmitą etc to zasnę. Chcemy MG, który wie że płynność narracji i akcji jest ważniejsza niż miotanie kośćmi w 5 osób.
- Umiejętności budowania klimatu i opisywania, narracji. Nie chcemy opisów z nosem w podręczniku.
- Szukamy MG który z nami współpracuje, rozmawia o naszej wizji grania, postaciach, czego byśmy chcieli itd, i próbuje nam to dać, bo chcemy mieć zabawę. W zamian dajemy poważne granie, nie rozwalanie scenariusza, trzymanie się przygody i jej tonu, zero płaczu (jak coś to po prostu podyskutujemy po sesji).
- Krótko o tym jakie chcemy przygody: fabularnie bogate z dialogami, ale równoważne z potrzebą ubicia czegoś, trudnymi walkami i zwrotami akcji. Kampanie mogą być długie lub krótkie- byle nie był to schemat: macie questa od karczmarza, idźcie do miasta, wypytajcie pana X i Y, idźcie do siedziby, zabijcie ich wszystkich. Witamy serdecznie epickie bitwy, intrygi polityczne, śledztwa, potężnych bossów, liczne dialogi i hordy wrogów do ubicia
- Chcemy żeby klimat, to znaczy mrok, syf, brud i nieufność świata Warhammera były zachowane, ale żeby gracze czuli, że ich postacie są wyjątkowe i potężne.
- Złośliwym MG mówimy szybkie nie i już się nie spotykamy
- Wszelkie propozycje własnych zasad i mechanik witamy i chętnie ich wysłuchamy
Tak wiem, jesteśmy wymagający, ale z nas jest spoko banda luzaków i graczy z zamiłowania i pasji, wszyscy dobrzy przyjaciele, więc chcemy mieć dobrą zabawę i barwne przygody, dlatego chcemy dobrego MG z głową do dobrej fabuły. Pierwsze sesje mogą być jakąś kampanią oficjalną dla poznania się (Nuln, Wew. Wróg etc). Jak już z nami pograsz to nie będziesz żałował. A jako, że się znamy to i ze zgraniem na sesje nie ma problemów.
Planowany skład drużyny: Dwoje magów na pewno (Ognia i Niebios), jeden typ "zabójca i intrygant" oraz prawdopodobnie kapłan lub zbrojny. Wszyscy raczej ludzie, może się krasnolud znajdzie.
Pozdrawiamy