Beacon jest tutaj słaby - pod tę kartę trzeba robić deck, żeby wyjmować ją tyle razy żeby wygrać za pomocą ilości hp albo niwelować efekty kontrowania ze strony przeciwnika.
xxxgeneksatanistaxxx pisze:favorable winds x2 statystyki
lepsze -
glorious anthem. Nie potrzebujesz evasion żeby dodać plusy
xxxgeneksatanistaxxx pisze:angel of flight alabaster - x2 ciężęj będzie ubić spirity, bo będą wracały
Nie 2x trudniej, lecz mniej skutecznie. Removal pójdzie pierwej w Alabastra, potem w resztę spiritów (choć to zależy od sytuacji na stole). Poza tym nie jest to rekursja na stół, tylko na rękę. Potrzebujesz znów korzystać z zasobów, żeby wstawić spirity do gry. Mimo pozornych korzyści, może się okazać, że grasz tak jak przeciwnik Ci zagra, bo będzie Ci zdejmował kluczową w danym momencie kreaturę, uniemożliwiając zrobienie czegokolwiek.
xxxgeneksatanistaxxx pisze:Felidar Sovereign x1 ten, przez którego chcę wygrać (1 chyba nie wystarczy)
Nie masz tutorów w decku, więc możesz czekać na niego za długo, przez co przegrasz.
xxxgeneksatanistaxxx pisze:kira, great glass-spinner x2 ochrona przed czarami
Z tym że nie ma tu czego bronić. Zdecydowana większość Twoich kreatur jest mała. Masz trochę gainowania życia, ale w grze przeciw szybkiemu aggro sobie nie poradzisz. Twoje dwa finishery kosztują 6+ mana, co sprawia, że:
1) musisz dożyć do tej tury
2) sensownie zaczynasz atakować dopiero w 6 turze.
Przeciwnik nie siedzi bezczynnie robiąc tylko land dropa.
Dam Ci przykład - dobrze złożone gobliny mogą w 5 turze wbić ponad 300 obrażeń. Spalarce jak podejdzie w 3 turze wbija 23 obrażenia, a w 4 25-30 - w zależności od buildu. W grze przeciw kontroli karta za 3zł w postaci
Day of Judgment Cię powstrzymuje, a kontrola ma zazwyczaj kontry do podparcia takiego spella.
xxxgeneksatanistaxxx pisze:Na aggro mogę mocno bronic genju of the fields,
Nie zyskując praktycznie nic. Potrzebujesz 2 mana na aktywację go. Jeśli przez kolejne tury będziesz go uruchamiać tylko do bloku, tracisz zasoby mana, podczas gdy aggro zaciera ręce z zadowolenia, bo masz tylko słabego blokera dającego 2hp co turę a przeciwnik dostawia tylko kolejne kreatury które prędzej czy później Cię zajadą.
Jakiś pomysł na talię masz. Jest całkiem spoko i do zrealizowania, ale w tych kolorach Ci nie pomogę. Bez przebudowania talii zględem kolorów bardzo mało da się zrobić bez potężnych wydatków na naprawdę dobre karty (nawet komplet
Cryptic Command zmieniłby deck nie do poznania, ale kosztuje on min 50zł za sztukę). Ten Tribal jest bardzo specyficzny, ponieważ dobrych spiritów masz jak na lekarstwo. Jeśli tak jest, potrzebujesz albo dobrej mechaniki na wygranie, albo trzeba wybrać bardzo dobry zestaw reszty kart, żeby zwyciężtwo było możliwe.
Teraz jest to talia, która będzie nieprzyjemna dla przeciwnika, ale sensownej opcji na wygranie niestety nie ma.