Zrodzony z fantastyki

 
ravvy
Nowy użytkownik
Nowy użytkownik
Posty: 7
Rejestracja: pn paź 28, 2013 4:30 pm

Rakdos aggro/spalarka i przy okazji devotion

pn paź 28, 2013 4:56 pm

Cześć!
Jestem w miarę początkującym graczem i chciałbym przedstawić wam mój czarno czerwony deck. Deck skonsultowałem już na innym forum, ale wolę na drugim. Na zielono zaznaczę karty, które już mam:)
za :1: many (kreatura i cena)
rakdos cackler X4 :br: mam 4
stromkirk noble X4 :r: myślałem o myślałem o legion loyalist, ale on jest drogi :/ mam 3

za :2: many
ash zealot X4 :r: :r: - devotion , 2/2 haste,first strike
spike jester X4 :r: :b: - bardzo fajny 3/1 z haste mam4

za :3: many
vampire nighthawk X4 :1: :b: :b: - myślę, że mi się przyda tylko ma trochę trudny koszt mam 1
Ashenmoor Gouger X4 :br: :br: :br: - 4/4 za 3 many, który nie może blokować. Dla mnie to już jest dobre. Przy okazji ma świetny koszt. mam 4

za :4: many
Fanatic of mogis X2 :3: :r: - wiadomo. mam 2

za :5: many

demigod of revenge X2 :rb: :rb: :rb: :rb: :rb: - bardzo fajna karta. Combo z ash zealotem, haste, fly i fajny koszt :)
mam 2
Razem 28

Landy - nie chcę drogich, a wydaje mi się, że taka ilość jest OK
mountains x11
swamp x9
razem 20

Spelle:

za :1: many

Lightning Bolt x4 :r: - spalanieeeee mam 4

za :2: many

terminate X4 :b: :r: - trochę, trudny koszt, ale moim zdaniem jest dobra mam 4

za :3: many

blightning X4 :1: :r: :b: mam 4

razem 12

CAŁA TALIA 60 kart

Karty, które mam raczej nie są do zmiany :)
format to modern
 
Awatar użytkownika
Specu
Moderator
Moderator
Posty: 3303
Rejestracja: sob maja 03, 2008 4:11 pm

Rakdos aggro/spalarka i przy okazji devotion

pn paź 28, 2013 5:43 pm

Witaj

Generalnie bardzo sympatyczna talia. Widać, że wiesz co chcesz złożyć i masz ku temu bardzo mocne podstawy w kartach.