Witam chciałem przedstawić listę Run która stosuje w swoich sesjach WH a także usłyszeć od Was jakie runy Wy stosujecie jeśli w ogóle jakieś
Run Szarży +5/10/15 WW( trzy wersje mocy runy +5WW mała +10WW normalna +15WW duża )
dodatkowego WW pod czas atakowania szarżą
Run pozycji obronnej (tarcze) -5/-10/-15 dodatkowego ujemnego modyfikatora w pozycji obronnej
( bazowe -20WW czyli -25 -30 -35 WW zamiast )
druga opcja runy dodatkowy pancerz w pozycji obronnej 1PZ , 2PZ albo 3PZ
Runa Szaleńczego ataku +5/10/15 WW dodatkowego WW pod czas atakowania Szaleńczym atakiem
Runa Wycelowania +5/10/15 WW dodatkowego WW pod czas ataku z wycelowaniem
Runa Finty dodaje+ 10/20/30 mod. do WW przy przeciwstawnym teście Finty
Runa Odepchnięcia dodaje+ 10/20/30 mod. do WW przy przeciwstawnym teście Odepchnięcia
Runa Zwykłego ataku +5/10/15 WW dodatkowego WW podczas zwykłego ataku (kumuluje się z wycelowaniem)
Runa Ostrożnego ataku -5/10/15 WW vs +5/10/15 parowanie uniki dodatkowe modyfikatory przy ostrożnym ataku
Runa Błyskawicznego Bloku (dwuręczne) broń ma natychmiastowe parowanie (akcja natychmiastowa )
*dalej wymagany test WW na parowanie
Run Celnego ciosu (1ed) ataki tą bronią maja celny cios * umiejętność
Run Celnego strzału (1ed) ataki tą bronią maja celny strzał *umiejętność
Run Miotania +5/10/15 US przy rzucaniu bronią (noże,toporki,włócznie..)
Run Miażdżenia po trafieniu szansa na uszkodzenie pancerza 1 na K10 albo słabszy efekt 1 K20 (1ed)
Run Błyskawicznego dobycia/wyciągnięcia wyciągniecie tej broni jest równe akcji natychmiastowej
Run przebijania +1/+2/+3 przebija(omija) pancerz 1 PZ 2PZ albo 3PZ
Run Morderczego ataku +1/+2/+3 do trafienia krytycznego kumuluje się z Morderczym atakiem
Run Rzezi (1ed) pozwala na rzut 2k6 przy obrażeniach i wybór lepszego wyniku
Run Powrotu bron wraca do właściciela ręki (na hasło , okrzyk)
Runa przewagi w walce (1ed) +5/10/15 dodatkowego WW przy przewadze w walce* z podręcznika
(za zadane większe obrażenia przeciwnikowi niż on tobie . Normalnie jest +10WW)
Runa Szarżowania raz dziennie automatyczne trafienie z Szarży
Run Parowania raz dziennie automatyczne sparowanie ciosu
albo +5/10/15 mod. do parowania
Run Uników raz dziennie automatyczny unik
albo +5/10/15 mod. do uników
Runa Morra +1/2/3 dodatkowych obrażeń nieumarłym
Runa rozbrajania +10/20/30 do testu Zręczności albo do WW przy rozbrajaniu
Runa ogłuszania +10/20/30 do testu krzepy albo do WW przy ogłuszaniu (potrzebna deklaracja przed
Testem WW (T:WW)
albo obydwie wersje Run(rozbrajania ogłuszania) w formie raz dziennie automatyczne
Run Zaklęcia (1ed) raz dziennie użycie czaru zaklętego w runie
Run Rozpłatania każde kolejne trafienie otrzymuje +5WW jeśli ostatni cios był trafiony
(sparowany liczy się , Uniknięty nie ) efekt kumuluje się ,
a przy nieudanym trafieniu zeruje
Runa błyskawicznego cięcia -10/-20/-30 do uników i parowania przeciwko tej broni
Runa Eksplozji przedmiot na który nałożono runę działa jak bomba/granat po rzuceniu
Run pancerza (zbroje tarcze) +1/2/3 PZ
Run Szybkości (zbroje tarcze) +10 Inicjatywy
Run Odwrotu (zbroje tarcze) + połowa Szybkości przy ucieczce
Run Uzdrowienia (zbroje tarcze) na hasło **** aktywacja leczy k10żw raz dziennie albo ładunki
Run Lekkości (zbroje tarcze) -50% Wartość obciążenia
Run Swobody (zbroje tarcze) niweluje kary za pancerz
Jeżeli boicie się o balans można modyfikować runy : użycie raz dziennie albo dać jakąś ilość ładunków
Czasem nadaje też broni dodatkowe cechy oręża jak:
Szybki /parujący /precyzyjny /ogłuszający /przebijający zbroję /powolny /ciężki /parujący
czyli szpada która otrzyma właściwość szybki a ma już tą właściwość bazowo otrzymuje cechę szybki +1 co daje -20 do unikania i parowania (czyli po prostu kumuluje się)
Większość Run zrobiona jest po prostu na podstawach mechaniki , umiejętności/zdolności czy manewrów w ten sposób można łatwo wygenerować dziesiątki run by urozmaicić rozgrywkę jeśli ktoś lubi
Zapraszam do podzielenia się waszymi pomysłami przedmiotów runicznych jakie stosujecie w sesjach