Zrodzony z fantastyki

 
Mozuch
Nowy użytkownik
Nowy użytkownik
Posty: 1
Rejestracja: śr sie 13, 2014 8:58 pm

Shinsei PBF

śr sie 13, 2014 11:13 pm

SHINSEI PBF

Dawno dawno temu był sobie PBF... A teraz na Serio jesteśmy już nie młodym PBF'em ale z chęciami młodziaka, zawsze chciałeś być shinobi, pracować zacięcie na swoje umiejętności? Damy Ci szanse! Zapraszamy na Shinsei PBF gdzie panuje wesoła atmosfera nieładu i latających kończyn. Ok coś o samej rozgrywce ?? No więc, gracze podzieleni są na trzyosobowe drużyny, ma to ułatwić rozgrywke zarówno z punktu widzenia gracza jak i MG, naszą bazą podstawową jest Manga i Anime Naruto/Naruto Shippuuden. Jednak sam PBF poszedł w nieco innym kierunku, fabuła rozgrywa się wiele, wiele lat po wydarzeniach z Mangi, czyli wielkiej wojnie jak i… No właśnie, tu nasze drogi z pierwowzorem się rozchodzą, na ziemie znane z Mangi napadły hordy z innych wiosek, znajdujących się na Wschodnim kontynencie takie jak Kuro Gakure, shinobi których najłatwiej określić mianem potworów.
Zdecydowaliśmy się na mechanikę k100. Daje ona może ogromną (czasem zbyt ==') losowość, ale świetnie reprezentuje świat Shinobi, gdzie podczas walki dzieje się tyle rzeczy, że nie sposób wszystkiego ogarnąć tak, żeby mieć stuprocentowo pewne trafienie. Co oprócz tego? W przeciwieństwie do dziesiątek PBF'ów o Naruto posiadamy coś takiego, jak PA (Punkty Akcji), dzięki czemu każda postać może rozplanować swój atak, w zależności od swoich możliwości fizycznych, a nie pisane na pałę 'to ja go tnę!'.
Co do naszych Mistrzów Gry, wymagamy od nich wiele, sam test na mistrza gry to wykonanie wioski całkowicie od podstaw wraz z opisami oraz Mechaniką na obrazkach kończąc. Mamy również testy na Genina? Bo aby przyjemność z gry była obopólna nasi gracze też powinni używać mózgu.
Chcecie poznać nasz PBF ?? Zapraszam do linku poniżej:
http://www.shinsei.dns1.us/index.php
Jeżeli jednak macie jakieś wątpliwości, nasi MMG opowiedzą nam o swoich wioskach!

Konohagakure no Sato
"Wioska Ukrytego Liścia"

Fabuła Shinsei rozgrywa się na 100 lat po zakończeniu Czwartej Wojny Shinobi. Tej z Akatsuki. Nasza wersja wydarzeń bez wątpienia różnić się będzie od wyniku wojny z mangi.
Uchiha Sasuke poległ bohatersko w walce, dając szansę Naruto na zakończenie całego bałaganu.
Obecnie Konohagakure no Sato, znana też jako Ukryta Wioska Liścia to miejsce, które zostało odbudowane i zreformowane przez Rokudaime Hokage – Uzumaki Naruto. Tak, udało mu się, Jeden Kawałek mangi został zdobyty.
Dlatego ludzie znający anime i mangę, zwłaszcza ich początkowe etapy, nie będą bardzo zaskoczeni widząc Liść na Shinsei. Wola Ognia, leniwi geniusze, szlachetni wojownicy, to wszystko dalej jest zawarte w programie. Jednak zaszły też pewne zmiany.
W wiosce pojawiły się „nowe” klany. Niektóre ze starszych się zmieniły. Rodzina Senju, tym razem cała uzbrojona w Mokuton, zaczyna znowu kwitnąć dzięki genom świetnie znanego nam strasznego kapitana. To samo w przypadku Uzumaki. Chociaż Sakura padła ofiarą Czwartej Wojny, Naruto robił co mógł, by zwiększyć arsenał Liścia.
Do życia powrócił też klan Uchiha. Ponieważ mistrz gry zajmujący się Konoha na Shinsei praktykuje politykę – nie zawierać w materiałach informacji, których postaci nie mają szansy zdobyć – nikt nie wie skąd się wzięli. Warto jednak nadmienić, że nie są już tak potężni jak kiedyś. Ich wyjątkowe oczy są bardzo wycieńczającą zdolnością i okazują się użyteczne tylko wtedy, gdy ich posiadacz dokładnie wie, kiedy ich użyć.
Rokudaime Hokage w historii wioski złamał wiele obietnic, ale kilka najważniejszych definitywnie dotrzymał. Klan Hyuuga obecnie pozbawiony jest wszelkich podziałów, a w rodzinie przewodzą ci, którzy mają najwięcej talentu.
Do wioski dołączyła też całkowita nowość – owiany obecnie tajemnicą religijny klan Kagari, który czci Boga Płomieni i używa niecodziennych technik Fuuin i Katon.
Fabularnie, nie ma co ukrywać, wioska nie jest już tak bardzo sielankowa jak w mandze. Czerń i biel zmieszały się ze sobą, tworząc wiele odcieni szarości. Mnożyć też zaczęły się tajemnice. Co się stało z Demonicznym Lisem? Jakie plany wobec Liścia ma nowo wybrany władca Kraju Ognia? W jaki sposób, tak naprawdę, umarł Rokudaime Hokage? W jaki sposób nowy Hokage poradzi sobie z ogromnymi długami wioski?
Gra w Ukrytym Liściu pozwoli odkryć przynajmniej część tych tajemnic. Lub też na zwyczajną zabawę i szansę odetchnięcia tym samym powietrzem, jakim cieszyły się postaci z mangi. Mistrz gry wioski ma wysokie wymagania tak wobec swoich graczy, jak i siebie samego, wiecznie planując i konstruując potencjalne poboczne wątki, rozwijając fabułę i traktując Liść jako coś więcej, niż tylko podforum do prowadzenia sztywnej sesji. Jeśli jesteś dość sprytny, by grać Nara, lub wystarczająco arogancki, by podjąć się wyzwania noszenia symbolu wachlarza, albo zwyczajnie masz ochotę na wielowarstwową rozgrywkę w głównej wiosce uniwersum, Konoha jest dla ciebie.


Kiri Gakure No Sato
Kiri-Gakure jest wioską dobrze znaną z mangi/anime, jednak zgodnie z fabułą Shinsei, zaszły w niej pewne zmiany, które odróżniają ją od pierwowzoru. Dotyczy to przede wszystkim położenia - w ramach ekspansji terytorialnej wioska znajduje się na zachodnim kontynencie, wobec zniszczonej wioski Shinobi na wyspach podczas wojny z Kuro-Gakure. Mimo to, wyspy nadal pozostają jej miejscem wpływów. Sama wioska mocno czerpie z pierwowzoru, opierając się w głównej mierze na walce różnego rodzaju mieczami oraz mgielnych oraz wodnych technikach. Dalej swą działalność prowadzi Siedmiu Mistrzów Miecza, czy rozbudowane ANBU. W Kiri istnieje możliwość zagrania jednym z sześciu atrakcyjnych klanów, do których należą: Sabataya, Houzuki, Kaguya, Terumi, Yuki i Utakata. W trakcie rozgrywki może zaistnieć możliwość wstąpienia do wspomnianych wcześniej Mistrzów Miecza, a także do funkcjonujących na terenie Kiri zwierzęcych świątyń: rekina, jastrzębia lub wielkich małż. Poza nimi, istnieje świątynia jashinistów, wśród których wybrani z wybranych obdarzeni mogą zostać prawdziwie potężnym, sekretnym błogosławieństwem. Krążą również wieści, jakoby gdzieś w wiosce ukrywany był Trzyogoniasty Olbrzymi Żółw. Osoby wybierające jako swoją wioskę Kiri, mogą liczyć także na masę dedykowanych dla Ukrytej Mgły technik, a także dwie ukryte, unikalne drogi miecza. Wszystkie te elementy sprawiają, że Kiri jest złożoną, ciekawą, intrygującą wioską, w której fabule pojawia się wiele unikalnych możliwości, a gracze, podejmujący się grania w wiosce mogą liczyć na interesującą rozgrywkę z wieloma możliwościami rozwoju zarówno pod względem mechanicznym, jak i fabularnym.


KumoGakure no Sato
"Wioska Ukrytego Obłoku"

KumoGakure no Sato leży w północno - wschodniej części starego kontynentu, pośród strzelistych gór i... Chwila, chwila. Obszerny opis kraju jaki i samej wioski przeczytasz w odpowiednim temacie. Będą oczywiście i inne topici informacyjne jak np. typowa postawa Shinobi Ukrytego Obłoku czy też ważne osobistości, o których powinieneś wiedzieć. Wioska jak każda inna posiada unikatowe klany, do których dostanie się jest już jakimś wyróżnieniem na samym początku gry. Co mogę powiedzieć o samych klanach? Ano jest ich na chwilę obecną sześć. Cztery zaczerpnięte prosto z mangi, oraz dwa autorskie, wpasowujące się w klimat całej osady. Tak więc, gdy tylko zdecydujesz się zagrać w KumoGakure masz możliwość pokierowania Yotsuki, Raijin, Arashi, Yonagi, Sosei czy Jisoku. Same nazwiska mogą być enigmatyczne, ale nikt oczywiście nie każe iść Ci w ciemno. Każda rodzina ma poświęcony oddzielny temat, gdzie znajdziesz masę potrzebnych informacji oraz unikatowe techniki, których może nauczyć się tylko i wyłącznie przedstawiciel danego rodu. Jednak by przybliżyć Ci trochę te klany, pokrótce je opiszę.
- Yotsuki: rodzina władców, od początku powstania wioski właśnie z tej rodziny wybierany jest RaiKage. Specjalizują się głównie w NinJutsu wspierającym ich unikatowe TaiJutsu;
- Raijin: klan autorski. Arystokraci, patrzący na innych z góry. Zdolności jakimi zostali obdarzeni daje im taki przywilej. Stawiają wyłącznie na NinJutsu. Żywiołowym. Będąc bardziej dokładnym elektrycznym. Ah, zapomniał bym. To co jest w nich najfajniejsze to ich ciała, które mogą zmieniać się ładunki elektryczne.
- Arashi: kolejny klan autorski. Również rodzina z wyższych sfer, jednak są bardziej życzliwi dla zwykłych zjadaczy chleba od Raijin. Ten klan, jak w sumie większość w Kumo, stawia na NinJutsu. To co ta rodzina robi z technikami Raiton jest czymś wyjątkowym, jednak prawdziwą potęgę pokazują dopiero podczas burzy.
- Yonagi: pierwszy z trzech klanów, który wykształcił w sobie dodatkową naturę Chakry. Po połączeniu ognia i ziemi przedstawiciele tego klanu mogą wytworzyć lawę. Jednak nie taką typową lawę. Youton, którego używają jest... gumowy i nastawiony głównie na defensywę. Sam klan jest niesamowicie inteligentny, a głowa rodu przynależy do organizacji, której zadaniem jest obrona KumoGakure no Sato.
- Sosei: drugi klan posiadający zaawansowaną naturę Chakry. W ich przypadku po połączeniu wody i prądu powstaje element burzy. Najprościej go można opisać jako lasery. Żywioł jest wysoce efektywnym połączeniem, przez co sam klan jest cenioną siłą ofensywną w wiosce.
- Jisoku: ostatni klan, który potrafi łączyć ze sobą dwa podstawowe elementy (ziemi i elektryczności) by powstał trzeci, doskonalszy (element magnetyzmu). Rodzina zna doskonale swoje mocne i słabe strony, dlatego też sami stawiają siebie w roli wsparcia aniżeli jednostka uderzeniowa.
Po za klanami w wiosce istnieje kilka organizacji (m. in. ANBU czy Seinshatai) czy świątyń (smoka oraz małpy). Wypadałoby powiedzieć kilka słów o samej fabule wioski pewnie. Ja niestety jestem temu przeciwny ponieważ zdradzanie poszczególnych wątków może popsuć zabawę. Mogę jedynie powiedzieć, że ogólny zarys jest już przygotowany i czeka na śmiałków, którzy sami nią pokierują poprzez swoje decyzje. Materiały wioskowe stoją na wysokim poziomie, jak zresztą wszystkie znajdujące się na forum.


IwaGakure no Sato

Witamy w odnowionej i odświeżonej Wiosce Skały! W naszej wersji fabuły IwaGakure no Sato jest wioską, którą IwaGakure no Sato


Witamy w odnowionej i odświeżonej Wiosce Skały! W naszej wersji fabuły IwaGakure no Sato jest wioską, którą można porównać do kapitalistycznych Chin, gdzie wyzysk biednych i przepych bogatych łączą się na idealnie zaplanowanych ulicach, gdzie wojsko, czyli w tym przypadku Wy, potencjalni Shinobi i Kunoichi, wysyła się do pacyfikowania zbuntowanych wiosek górników, do ochrony drogich transportów wiozących rękodzieła najlepszych rzemieślników osady, jak również rudy metali, materiały budowlane i wiele innych! Nie brakuje też niewielkich powstań, czy ludzi przeciwnych obecnemu ustrojowi. Wioska rozdarta jest na dwa obozy: sprytnych, chciwych nowobogackich, pragnących dorobić się na bogactwach naturalnych Kraju Ziemi, oraz na biednych, bezsilnych działaczy praw człowieka, próbujących znieść wyzysk i nieludzkie traktowanie pracowników. Waszą rolą jest zdecydowanie, za którą stroną się opowiecie i dla której strony będziecie działać! To od Was zależy, jak IwaGakure będzie wyglądała jutro. Chcecie, by Wasze postaci odegrały istotne role? Chcecie wspomóc buntowników albo obecny ustrój? Czy po prostu chcecie polatać, znikać i manipulować wieloma żywiołami? Jeśli tak, to Wioska Skały czeka na Was!


Hizashi-Gakure no Sato
Hidden village of Sunrays
.

Hizashi oferuje rozgrywkę w nieco innym klimacie niż pięć wielkich wiosek Shinobi. Przede wszystkim Hizashi stara się trzymać nieco bliżej prawdziwego konceptu ninja – szpiegostwa i zabójstw po cichu. Cała wioska funkcjonuje jak duży kartel specjalizujący się w handlu informacją i życiem. Wioska na dzień dzisiejszy ma do zaproponowania trzy klany: władczą rodzinę Budou, inteligentnych taktyków Seinushi oraz niezrównoważonych barbarzyńców Yato. Posiada także trzy „świątynie” pozwalające na posiadanie własnego typu przyzwania (jak ropuchy czy węże w oryginalnym Naruto) a są to feniksy, lisy i króliki. Aktualnie wioska posiada tylko jedną organizację do której gracz może dołączyć, jednak w planach jest rozwinięcie tego aspektu. System specjalizacji wioskowych wyróżnia się na tle innych wiosek pod tym względem, że zamiast standardowego tematu z którego można wybierać techniki/atuty daje on możliwość wybrania jednej z czterech ścieżek które nie tylko dają unikalne zdolności graczom, ale ukierunkowują one rozwój fabularny postaci. Z racji na niekanoniczność wioski istnieją wręcz nieograniczone możliwości jej rozwoju – oznacza to, że w przeciwieństwie do pięciu wielkich wiosek nie ma praktycznie żadnych łańcuchów które mogłyby powstrzymywać od dodawania nowych materiałów do osady.
Klimat Hizashi jest nieco specyficzny. W pewnym sensie dobrym porównaniem byłoby to z Higurashi no naku Koro ni. – jeśli ktoś się z tym zetknął. Wyjaśniając nieco szerzej – atmosfera w wiosce ma dwa wyraźne końce. Z jednej strony codzienność w Hizashi jest bardzo wesoła i pełna żartów. Występuje tu mnóstwo postaci mających mnóstwo elementów komicznych, zaś z drugiej strony… jeśli tylko zajrzeć głębiej to w prawie każdym miejscu znajdzie się brudy których niekoniecznie chce się dotykać. Niewolnictwo, półświatek, ciemne sekrety największych z rodów zarówno pośród ninja jak i arystokracji nie parającej się ninjutsu, zagrywki polityczne… to tylko te aspekty ciemnej strony o które nietrudno wszędzie indziej. Praktycznie każda istniejąca postać wprowadzoną do gry ma swoją własną – stosunkowo ciemną - fabułę która tylko czeka na graczy chcących ją odkryć i poznać.

Kurogakure no Sato
Wioska Ukrytego Mroku


KuroGakure to wioska autorska, która nawet położona jest na innym kontynencie, niż ten znany z mangi i anime. Położona na wschodzie świata gry, w krainie zwanej Akuma no Kuni, czyli Krainie Demonów, zdążyła już pokazać swoją obecność. Inwazja ninja z niej, zwanych także Kurostworami, sprawiła, że cztery z pięciu wielkich wiosek zostały zniszczone a zachodni kontynent splądrowany. W trakcie tej wielkiej wojny, stracili oni jednak swojego potężnego przywódcę i zostali zmuszeni do odwrotu. Teraz jednak powoli podnoszą głowy, przypominając sobie dawną chwałę i myśląc o jej odzyskaniu.
Zostawmy jednak historię i porozmawiajmy o Kuro. Jest to dosyć zacofana, wyjątkowo niestabilna wioska, która sposobem działania może przypominać dawne hordy mongolskie. Mając silnego przywódcę, wszystko gra jak w zegarku i można wyruszać na podbój świata. Jednak, jeżeli trafi się słabszy władca, cała zbudowana potęga może runąć w ułamku sekund, a nawet może dojść do wojny domowej, co już się zdarzało. Także przewroty, zabójstwa i zamachy nie byłyby niczym nowym.
Samo Kuro jest oparte na sile. Nie ważne jakiej jesteś płci, z jakiej rodziny pochodzisz czy ile zarabiasz. Liczy się tylko siła – oczywiście nie ta czysto fizyczna, ale ogólna mieszanka wpływów i umiejętności. Doprowadziło to do czegoś na wzór prostego systemu feudalnego, między protektorem a chronionym. „Ty chronisz mnie i dzięki temu jesteś silniejszy, bo w razie czego możesz na mnie liczyć”, co jest szczególnie ważne, gdyż w wiosce nie ma funkcjonującego prawa, o sądach nie mówiąc. Jeżeli ktoś zrobił ci krzywdę, możesz odwołać się do swojego protektora. Czasem to pomoże, innym razem może doprowadzić do krwawej łaźni, która przerodzi się w wojnę domową. Ot, urok Kuro!
Rzecz jasna, znajdują się tutaj klany. Ich nazwy nic nie mówią, ale można odnaleźć tu użytkowników meitonu (elementu ciemności), ninja mieszających swoją krew z chakrą, by z tej mieszanki stworzyć specyficzną broń, medyków mających armię posłusznych zombie czy ludzi, którzy mogą zmieniać się w bestie. Poza tym można odnaleźć się w organizacji doskonałych łuczników, czy spróbować opanować bestię jaką jest Byakurei. Poza tym w Wiosce Ukrytego Mroku czeka wiele ukrytych wątków, zaczynając od organizacji o której nic nie wiadomo, kończąc na własnej ścieżce fabularnej dla każdego gracza, w szczególności, jeśli zdecydował się na grę w klanie!


Serdecznie Zapraszamy
Obrazek


Wielki ukłon w stronę administracji Poltera za możliwość wpisu!

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości