Niedawno ruszyła zbiórka na wydanie pierwszego papierowego dodatku do Diademu. Na czasie jest zatem pytanie - jaki jest dla Was idealnie wydany scenariusz?
Korzystacie z obszernych pomysłów i opcjonalnych linii fabularnych, czy wolicie zwięzły opis warunków początkowych?
Co chcielibyście w wydanym scenariuszu znaleźć, poza samą fabułą?
Uważacie, że dużo szczegółowych mapek pomaga MG w jego pracy?
Lepiej, jeśli jest więcej ilustracji czy tekstu?
Dobrze, jeśli dołączone są charakterystyki wszystkich przeciwników, nawet jeśli oznacza to powtórzenie treści z podręcznika głównego?
Czy każdy scenariusz powinien wprowadzać nowe elementy systemu, np. przeciwników i ekwipunek?
Lubicie dodatkowe pomysły na dalsze przygody?
Przykłady takich "idealnych scenariuszy" (zarówno wydanych drukiem jak i dostępnych jedynie w postraci elektronicznej) będą bardzo mile widziane!