Zrodzony z fantastyki

 
Sharkath
Nowy użytkownik
Nowy użytkownik
Posty: 3
Rejestracja: śr wrz 24, 2014 11:29 am

Dawanie wskazówek graczom - patenty

śr wrz 24, 2014 12:04 pm

Cześć wszystkim,

Początkująca MG w tarapatach. Macie jakieś mało ostentacyjne metody przekazywania graczom informacji o ukrytych rzeczach/spiskach/działaniach?

Wymyśliłam sobie fajny spisek, który moi bohaterowie mają odkryć, wytropić i ostatecznie wyrżnąć (bojowa drużyna: kapłan Ulryka, rycerz Zakonu Kruka i elfi snajp... znaczy łucznik - zero śledczego zacięcia). Rzecz w tym, że jakoś muszą wpaść na jego trop... Utknęłam na tym JAK. Macie jakieś sprawdzone sposoby?

Zapraszam ich na ucztę u lokalnego barona, (którego żona swoją drogą jest właśnie werbowana przez kultystów Slaanesha, póki co na etapie 'koneserów dzieł sztuki' powoli przechodzącym w 'ekstrawagancki seks') i za nic nie mogę wymyślić jak doprowadzić ich do momentu, w którym odkryją jakieś miejsce spotkań/korespondencję, żeby przekazać im jakieś bardziej konkretne informacje i wysłać w dalszą drogę. Przecież nie potkną się o list w drodze do wychodka! Na donosicieli też nie ma co liczyć, oni przyjezdni a na miejscu są sigmaryci, jakby ktoś chciał donosić to raczej pobiegłby do sigmarytów nie do przyjezdnych. Na romans z baronową też nie ma co liczyć, to honorne chłopaki ;/

Liczę na pomoc, bo wszystko mam dalej wymyślone, gracze chcą kolejną sesję a ja siedzę zacięta na takiej pierdole... Hańba.
 
Awatar użytkownika
pneu
Częsty bywalec
Częsty bywalec
Posty: 135
Rejestracja: czw lis 17, 2005 1:44 pm

Re: Dawanie wskazówek graczom - patenty

śr wrz 24, 2014 8:42 pm

Napisz coś więcej o intrydze którą planujesz. Jaki ostatecznie cel mają kultyści? Kim są? Co motywuje ich przywódcę? Dlaczego chcą zwerbować żonę barona?
 
Sharkath
Nowy użytkownik
Nowy użytkownik
Posty: 3
Rejestracja: śr wrz 24, 2014 11:29 am

Dawanie wskazówek graczom - patenty

czw wrz 25, 2014 10:29 am

Ojej. Głównym celem jest sprowadzenie potężnego artefaktu do Hochlandu i przeprowadzenie rytuału, który spaczy duży obszar, żeby chaos miał baze wypadową na Middenland czy coś w ten deseń (w sumie skażenie sporego obszaru w Imperium samo w sobie będzie dużym sukcesem). Wymyślili to sobie Tzeentchyści. Im więcej będzie szeroko rozumianego zła w okolicy, tym potężniejszy uzyskają efekt. Dlatego tak zakręcili wyznawcami innych Niszczycielskich Potęg, żeby zintensyfikowali działania właśnie w Hochlandzie. Khorniści się wyrwali przed szereg i zaczęli za szybko (ciężko zmanipulować Khornistów do czekania :P ), Slaneeshanie po prostu idą w górę, werbując kogo popadnie (w sumie baronowa to miał być taki ozdobnik w tle, ale może ją do czegoś wykorzystam. Miała służyć do podkreślenia, że baron to zakochany w żonie na zabój idiota), przyda się jakas bezwładność i brak zainteresowania na wysokich szczeblach; na którejś sesji z rzędu wrzucę jakąś zarazę w ten czy inny sposób. Chcę, żeby bohaterowie musieli wybrać gdzie pomóc a gdzie nie, a ostatecznie i tak będą musieli zapobiec sprowadzeniu artefaktu (lub przeprowadzeniu rytuału jeśli zamarudzą za długo). A o sprawie dowiedzieli się przez przypadek, przez błąd jakiegoś kretyna, który nie palił korespondencji. Tylko muszą mieć powód, żeby pójść tam, gdzie ją znajdą...
Heroic po całości, wiem, ale oni tak lubią. Tło jest nieco gorsze, po opisie co Khorniści zrobili z jakąś wioską kazali mi przystopować z opisami... :P
 
Aramil_S
Użytkownik zaawansowany
Użytkownik zaawansowany
Posty: 91
Rejestracja: śr sie 12, 2009 5:37 pm

Re: Dawanie wskazówek graczom - patenty

sob wrz 27, 2014 1:12 am

Taka moja pierwsza myśl:
- Niech baronowa ma jakiś świeżo uzyskany kawałek elfiej sztuki. Jako, że na dworze nie ma elfa (względnie: baronowa nie chce się przed nim zbłaźnić własną niewiedzą) o pomoc poprosi członka drużyny. No i teraz już wszystko zależy od twojej inwencji, niech elf przypadkiem zauważy symbol Slaanesha na kawałku papieru obok tej sztuki, niech sam przedmiot będzie powiązany z kultem Slaanesha, albo (jeśli postać/gracz jest ciekawski) niech po prostu pozostanie chwilę w pokoju baronowej i znajdzie list leżący niemal całkowicie na wierzchu.
 
Rozti
Użytkownik zaawansowany
Użytkownik zaawansowany
Posty: 82
Rejestracja: pn cze 07, 2010 8:14 pm

Dawanie wskazówek graczom - patenty

sob wrz 27, 2014 4:17 pm

To dorzucę mój pomysł:
Wyznawcy Tzeentcha mogą stwierdzić, że aby oddalić od siebie podejrzenia (albo z innego powodu) będą potrzebowali kogoś, kto pomoże im z czarną robotą, czyli z rozbiciem do końca komórki wyznawców Khorna, albo z zabiciem ich wodza, który wie wystarczająco dużo aby ich wsypać. Po wszystkim okaże się, że albo BG dogadają się z szefem Khornistów, albo znajdą u niego dowody obciążające kogoś od Tzeentcha lub przestaną być Tzeentchystom potrzebni i dla bezpieczeństwa kultyści będą musieli pozbyć się BG.
 
Awatar użytkownika
pneu
Częsty bywalec
Częsty bywalec
Posty: 135
Rejestracja: czw lis 17, 2005 1:44 pm

Dawanie wskazówek graczom - patenty

ndz wrz 28, 2014 8:53 pm

Uwielbiam taki brainstorming :)

Może tak:

Z tego co piszesz BG od dłuższego czasu tropią kulty chaosu w okolicy. Zwiększona aktywność niszczycielskich potęg może ich nakłonić do zaalarmowania barona sprawującego tutaj władzę. Na audiencji okazuje się, że baron jest mocno przybity, apatyczny, nie zainteresowany losem swoich poddanych. W zamku mówi się, że baronowa, choć młodsza od barona nie może dać mu potomka. Żeby pomóc w tej wstydliwej kwestii sprowadzono na zamek specjalistę uzdrowiciela z odległych stron który miał jej pomóc (kultystę slaanesha... dum dum duuum!!!). Od tego czasu baronowa oddala się jeszcze bardziej od męża i całe dnie spędza z uzdrowicielem i jego ekscentryczną świtą. Baron natomiast pogrąża się w smutku i niemocy. Zaniepokojony doradca barona mający złe przeczucia co do całej sytuacji może zasugerować BG, żeby przyjrzeli się całej sprawie.
 
Sharkath
Nowy użytkownik
Nowy użytkownik
Posty: 3
Rejestracja: śr wrz 24, 2014 11:29 am

Dawanie wskazówek graczom - patenty

śr paź 01, 2014 3:17 pm

Jesteście wspaniali!

Trop sztuki zaklepany, może sobie zrobię prezent i machnę Jadeitowego Bożka ;> Prezent od 'anonimowego' wielbiciela, jakoś ich skuszę na wycieczkę do pokoju i łamanie tajemnicy korespondencji.

Wynajęcie przez Tzeetchystów! O rany, ale się bohaterowie wściekną jak się wyda! :D No i będę im mogła rzucić jakieś naprawdę porządne koksy wreszcie, bo się nudzą moje Pałer Gejmery ;) Mogą też natrafić na nieostrożnego Tzeenchystę który miał manipulować Khornistami i wpadł. Miła scenka przesłuchania, trochę sieczki, zmiana kata a przesłuchanie jedzie dalej.

Uzdrowiciel też mi się podoba. Coś mi mówi, że sama uczta będzie trwała ze trzy sesje. :3
Ostatnio zmieniony śr paź 01, 2014 3:20 pm przez Sharkath, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód:

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość