Zrodzony z fantastyki

 
Awatar użytkownika
caelian
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 11
Rejestracja: wt kwie 02, 2013 11:56 am

pomysły na POKOJE

wt sie 19, 2014 11:17 am

Tak jak w temacie, po kolejii i od początku

Jestem początkującym MG i mam pomysł na 4 (być może więcej) sesji.

Oto mój PLAN ZNISZCZENIA GRACZY:D
a tak na poważnie:

Chcę wprowadzić 4 Domiszcza Pana Przemian, które poniekąd będą zobrazowane w jego "Domiszczach".

Domiszcza, a raczej wielkości olbrzymich rezydencji (wielkości 4 piętrowych domów aczkolwiek 2 - kondygnacyjne gmachy) to nic innego jak Aspekty Tzeencha.

Jak rozumiem ASPEKT:
Aspekt to część Bytu, lub jakiś jego "pomysł" na niszczenie lub zadawanie nieszczęścia śmiertelnikom.

Teraz, z racji kim jest Tzeench, naszedł mnie pomysł na 4 jego aspekty:

    Cierpienia
    Tortur
    Mutacji
    Magii

Teraz wiadomym jest, że gracze nie znajdą ich jeden za drugim bo to byłoby wręcz dziwne by 4 potężne Manifestacje a raczej wytwory tzeencha zmaterializowały się w dość bliskiej odległości w dokładnie tym samym czasie.

dlatego chcę zacząć od Aspektu Cierpienia.
oto mój plan:

Gmach ma zawierać ok 25 - 30 pomieszczeń, w każdym nich, chcę by działo się coś na zasadzie Mentalnych tortur np Matka patrząca na smierć swojego dziecka. Dziecko jest "zamknięte" w pętli czasowej a matka poza nią zmuszona do ciągłego oglądania tej sceny, jednakże sama nie widzi lub nie może dostać się do przedmiotu, który miałby ową petlę przerwać.

teraz po tym całym wywodzie chcę prosić o:
radę lub pomoc lub pomysł na dalsze pomieszczenia, a dodatkowo, jak dawać wskazówki graczom tak aby nie były one zarówno zbyt łatwe ani też zbyt łatwe, na temat tego co kończy pętlę czasu w danym pokoju.

Bardzo proszę o radę niż o pomysły
 
bunio
Stały bywalec
Stały bywalec
Posty: 418
Rejestracja: ndz lut 24, 2008 5:16 pm

Re: pomysły na POKOJE

czw sie 21, 2014 1:03 pm

Jeśli dzielimy bogów na aspekty i moc emocjonalną którą mięliby się karmić to: