Zrodzony z fantastyki

 
Enter24
Nowy użytkownik
Nowy użytkownik
Posty: 5
Rejestracja: czw maja 19, 2016 7:25 am

Gracz jako smok w D&D 5.0

czw maja 19, 2016 2:10 pm

Witam
Ostatnio MG ogłosił nam, iż jesteśmy niemal w połowie przewidzianego scenariusza, a następny planowany będzie już w edycji 5.0 (obecnie gramy 3,5). Szczerze interesowałoby mnie zagranie postaci smoka jeśli tylko by była taka możliwość. W ramach przygotowań wygrzebałem z sieci jedną z KP w której przygotowano tą rasę, by była w pełni grywalna:
http://www.enworld.org/forum/showthread ... Characters

Problem jest taki, że jest ona nieprzetestowana a ja jeszcze nie mam takiego doświadczenia/nie zdarzyło mi się grać na wyższych poziomach.
Czy mógłbym prosić bardziej doświadczonych graczy o pomoc z zaopiniowaniu czy na wyższych poziomach nie okazałoby się, że taka postać okazuje się zdecydowanie zbyt silna/słaba

Z góry przepraszam, jeśli podobny temat już się pojawił - starałem się przejrzeć pytania i wątpliwości w kwestii smoków i nie znalazłem nic, co by było o podobnej tematyce (w sensie edycji 5.0)
Ostatnio zmieniony pt maja 20, 2016 8:30 am przez Enter24, łącznie zmieniany 3 razy.
Powód:
 
Awatar użytkownika
Lord Xan
Administrator
Administrator
Posty: 608
Rejestracja: ndz gru 07, 2008 7:09 pm

Gracz jako smok w D&D 5.0

wt maja 24, 2016 10:31 am

Z graniem taką klasą mogą być spore problemy. Nie widzę nigdy, by ataki smoka traktowane były jako magiczne - zatem na wyższym poziomie znacznie obniży się zdolność zadawania obrażeń. Żeby w pełni skorzystać z maximum strength, trzeba by zignorować resztę atrybutów - a to nie wydaje się najlepszym pomysłem (chociaż jednocześnie z premią do trafienia i obrażeniami rośnie AC, to spory plus).
Co powinieneś zrobić? Rozpisz sobie tę postać na którymś konkretnym poziomie, zadaj sobie pytanie, jaką chcesz pełnić rolę, a ja Ci podeślę, co postacie z mojej drużyny robią na tym, będziesz miał porównanie ;)
 
Enter24
Nowy użytkownik
Nowy użytkownik
Posty: 5