Są następujące targety:
1. Chcę żeby moi gracze dowiedzieli się czegoś więcej o Solmyrze
2. Damara, będzie krainą otwartą, przez wakacje przygotuję opis każdej z lokacji.
Tak naprawdę tam gdzie zażyczą sobie gracze pójść tam będą (za wyjątkiem kompanii karnej, która będzie mi służyć za pewnego rodzaju naprawadzenia graczy na właściwą drogę
)
Czyli Heliogabal, Daleport, Ironspur, Bloodstone village - trochę Rawlinswoodu i dużo Implituru
Bo o ile wojna z Vaasą będzie pozycyjna, to w Impliturze będzie rzeźnia.
3. Zaplanowałem dla nich przygodę aktywnej pomocy Damarze, czyli pokonanie największego wroga - Króla Lisza z Przeklętej Twierdzy na Lodowcu
Plan akcji wygląda następująco:
a) Solmyr (moja postać) dostaje niezwykle ważną przesyłkę, wzywa się wszystkich Damarian do walki przeciwko wrogom króla, a więc czym prędzej rusza do ojczyzny
b) pozostała drużyna spędza miło czas w Myratmie (Tethyr) po jakimś czasie podczas nudnawej przechadzki po mieście napotykają na gońca, którego ściga zabójca, jednak Drużynie uda sie odebrać wieści - czyli Solmyr prosi o pomoc, w zależności od podjętych działań zamachowiec ucieka lub popełnia samobójstwo
c) Drużna wyrusza z Myratmy trasą, która zapisana jest na zwoju od Solmyra, po drodze mogą spotkać czarodzieja, który w zamian za przysługę zaproponuje im teleportację do portu w Sambii- czar poteżniejsza teleportacja
d) tam Drużyna dostaje się na pokład korsarzy, którzy łupią na zlecenie Implituru statki handlowe Damary, (i w zasadzie o to jest wojna), jednak na pokładzie jest damarski szpieg, wraz z którym Drużyna przejmie okręt, i bezpiecznie wpłynie do Damary od strony the Old Water (wywiesiwszy flagę Damary)
e) tam czekać będzie już Solmyr, który jest dowódcą oddziałów pacyfikacyjnych - oddziałów przeznaczonych do eliminacji partyzantów, opowie co się dzieje, poleci gdzie można zarobić, co może zdziałać Drużyna
f) W międzyczasie Generał X (nie mam jeszcze imienia) szuka drużyny, która zajmie się dezertera, który wykradł plany wojenne Królestwa Damary i planuje je dostarczyć armii Implituru. Posyła też konkurencyjną drużynę, z którą moi gracze będą rywalizować. Okazuje się, że szpieg ma na piersiach wytatuowany znak Cyrica, ew. amulet.
g) po odzyskaniu planów, Generał zleca kolejne zadanie - odnaleźć pewien gatunek kwiatu, potrzebny Generałowi do prywatnych spraw,
h) córka Generała X, która ma pewne podejrzenia do swojego ojca, lecz w wyniku wypadku ginie ona z ręki Bohaterów. Była ona druidką, która potrafiła zamienić się w orła.
Świadkami morderstwa była Drużyna "B", która doniosła Generałowi, i w akcie zemsty zleca ścięcie Bohaterów, jednak ze względu na wstawiennictwo Solmyra, wyrok zostaje zmieniony na służbę w kompanii karnej na północy z rejonu walk z Vaasą (tzw. wojna krwawnikowa), tam Drużyna wpada na ślad działalności sił nekromancji, ponieważ mimo ofiar na wojnie wszędzie nie ma ciał w grobach
i) i tak po nitce do kłębka, Drużyna trafia do stolicy, gdzie rozpracowuje "judasza" w otoczeniu, króla
- wykrywa także zakazaną sektę nekromantów, co ma związek z Północą
j) D. demaskuje Generała jako wykonawcę planu jego pana - czyli Króla Lisza
k) zawieszenie broni z Vassą, siły na Południu okupują znaczną część południowo-wschodniego Implituru, a na dodatek w krau tym wybucha wojna domowa.
l) armia, która co prawda jest na skraju wyczerpania idzie na Północ rozprawic się z zagrożeniem, a że nie wiadomo gdzie dokładnie jest twierdza Lisza, wysyłają więc Drużynę. Bitwa pod Niszapurem. Zwycięstwo wojsk Damary, okupione stratami.
m) Drużyna w twierdzy szuka kryjówki Lisza, i po ostatecznej walce niszczy go.
Pojawia się Cyric, który dziękuje za zabicie reinkarnacji Bhaala, a w zamian za nawrócenie się na wiarę w niego, obiecuje Drużynie niezłe cacka
Epilog. Damara podpisuje pokój z Vaasą - status quo. Natomiast połacie Implituru zostają anektowane do Damary, tak że ma swobodny dostęp do morza. W Nowej Damarze, Solmyr buduje miasto Solmyrion, który ma strzec wejscia do Zatoki the Old Water. Bohaterowi otrzymują mająki w nowym mieście.
THE END
oczywiście bez całej masy wątków pobocznych, misji, potworów.