Zrodzony z fantastyki

 
memfis
Nowy użytkownik
Nowy użytkownik
Posty: 5
Rejestracja: wt lut 03, 2015 12:51 pm

Dobra gra dla nowicjuszy

czw lut 05, 2015 9:01 am

Witam!
Jestem nowicjuszem w grach planszowych, ale chciałbym to zmienić. Szukam gry żeby rozkręcić towarzystwo. Jedną z gier co się spotkałem to Party Time :spoko: . Jest całkiem, całkiem. Jednak teraz szukam czegoś nowego.
Polecacie coś? Wiek to różny od 15 lat do 40, żeby szło pograć z młodziakami jak i z rodzicami. Macie coś sprawdzonego?
 
memfis
Nowy użytkownik
Nowy użytkownik
Posty: 5
Rejestracja: wt lut 03, 2015 12:51 pm

Re: Dobra gra dla nowicjuszy

śr lut 11, 2015 2:55 pm

naprawdę nic nie polecacie?
 
mgla
Nowy użytkownik
Nowy użytkownik
Posty: 2
Rejestracja: czw lut 12, 2015 2:01 pm

Re: Dobra gra dla nowicjuszy

czw lut 12, 2015 2:15 pm

To zależy dla ilu osób. Imprezową, ciekawą grą jest np. Dixit. Do Party Time/Party Alias podobnym tytułem jest np. Taboo. Ja osobiście lubię Cytadelę i List miłosny (nie daj się zniechęcić tytułowi, gra jest fajna, dynamiczna i kosztuje 20 zł).
 
memfis
Nowy użytkownik
Nowy użytkownik
Posty: 5
Rejestracja: wt lut 03, 2015 12:51 pm

Re: Dobra gra dla nowicjuszy

pt lut 13, 2015 3:57 pm

mgla pisze:
To zależy dla ilu osób. Imprezową, ciekawą grą jest np. Dixit. Do Party Time/Party Alias podobnym tytułem jest np. Taboo. Ja osobiście lubię Cytadelę i List miłosny (nie daj się zniechęcić tytułowi, gra jest fajna, dynamiczna i kosztuje 20 zł).

Dzięki za odpowiedź!
Szukam podobnej gry co by zrobiła szał i każdy ją uznał za fajną rozrywkę, ale nie koniecznie takiej samej więc raczej Alias i Taboo odpada.
List miłosny będzie akurat na Walentynki ;-). Na pewno wypróbuje, to akurat mojego portfela nie nadwyręży.
Dixit coś obiło mi się o uszy, ale trochę kosztuje (koło stówki tak kojarzę) i też taka moja obawa czy to zatrybię i czy moja wyobraźnia nie okaże się za mało wykształcona :oops:. Ale skoro wspomniałeś ten tytuł to zastanowię się też nad tym.