Zrodzony z fantastyki

 
kocia_miętka
Nowy użytkownik
Nowy użytkownik
Posty: 2
Rejestracja: pt cze 23, 2017 11:40 pm

Życie elfki wśród drowów...

sob cze 24, 2017 12:51 am

Witajcie:)
Potrzebuję rady, ponieważ jestem nowa w świecie RPGa, a trafiłam do drużyny graczy bardzo doświadczonych, grających razem od wczesnej młodości, a są to chłopy już prawie czterdziestoletnie... Drużyna gra drowami i jest to kampania prowadzona od lat. Zrobiło się już bardzo epicko i heroicznie... dołączyłam do drużyny jesienią zeszłego roku, wcielając się w postać księżycowej elfki, która do tej pory była BN. Oczkiem w głowie MG... W wielkim skrócie... historia toczy się w Greyhawk, na terenach objętych wojną z Ajuzem. Oprócz niego i jego zbirów, problemem zaczęły być mroczne elfy, które wyłażą na powierzchnię. Wśród nich szczególną uwagę zwróciła na siebie pewna drużyna, dysponująca potężnym magiem. Trafiłam właśnie do tej drużyny, i powiem tyle, że nie przez przypadek. Mam swoje tajne zadania do wykonania. Oni również, o czym dość szybko się przekonałam. Jako BN w zasadzie nie miałam prawa przeżyć spotkania z drowami, ale jakimś cudem, mag zagwarantował mi życie i nietykalność. Uznał, że zabawniej będzie mieć elfią niewolnicę, niż po raz nie wiadomo który, zgwałcić i zabić kolejną elfkę. Tak więc dołączyłam do drużyny i zaczęłam się "zasługiwać", oraz powoli zdobywać zaufanie i jakąś pozycję w grupie. Cholernie trudne zadanie, zwłaszcza dla kogoś, kto wcześniej nigdy nie grał. Ale nasz mistrz gry przestał pomagać mi już po pierwszej sesji, bo orzekł, że sobie radzę i nie potrzebuję... Co nie do końca jest prawdą. Wskoczyłam od razu na bardzo wysoki poziom, bo wszyscy mamy od 9 do 12. A nie ogarniam jeszcze ani mechaniki, ani tym bardziej uniwersum Greyhawk, choć oczywiście sporo przeczytałam na ten temat.