Zrodzony z fantastyki

 
Awatar użytkownika
Tequila Slammer
Zespolony z forum
Zespolony z forum
Posty: 584
Rejestracja: śr cze 22, 2011 10:27 pm

Aeris - Pomysł na świat fantasy

czw sty 25, 2018 11:04 pm

Cześć!!!
Na wstępie napiszę dokładnie o co mi chodzi. Otóż jestem na etapie tworzenia świata fantasy, na potrzeby przyszłej powieści, bądź też całej ich serii – co kiedyś się okaże. Kilka lat temu był na polterze projekt o nazwie WTS (wspólne Tworzenie Settingu), w którym brałem udział. Powstało tam wiele fajnych pomysłów, kilka projektów wkroczyło do zaawansowanych faz tworzenia a jeden czy dwa nawet zostały ukończone.
            Tutaj chciałbym w pewnym sensie powrócić do tego tematu, aczkolwiek w nieco innej odsłonie. Jak wspominałem potrzebuję stworzyć świat fantasy. W zasadzie pracuję nad nim od kilku miesięcy. Chciałbym jednak dostać feedback, bo może zrobiłem coś niefajnego, albo gdzieś popełniłem kardynalne błędy. Potrzebuję krytyki (najlepiej konstruktywnej) a także jeśli ktoś wyrazi życzenie, pomocy na etapie tworzenia – w formie pomysłów oraz dyskusji, gdyż tym razem chcę mieć ostateczne zdanie w temacie kształtu świata. Generalnie chcę przygotować solidny background dla przyszłej powieści i to jest mój nadrzędny cel. Zapraszam więc Was, drodzy forumowicze do komentowania i dzielenia się swoimi opiniami.
            Robocza nazwa dla świata to Aeris (będzie inna, a ma to marginalne znaczenie w obecnej chwili)