robert199 pisze:Zbyt dużo ostatnio tych ulotek. Ich skuteczność będzie tylko spadać.
Zależy. Ulotki zniżkowe czy typowe knajpowki rozdawane w zagłębiach biurowych mają wg. badań skuteczność nawet 10% co jest bardzo wysokim współczynnikiem patrząc na koszta materiałowe i ludzkie potrzebne do ich dystrybucji.
Co innego spam wrzucany do skrzynek na listy. Taka forma w moeje ocenie już dawno się wypaliła, chyba że znów mówimy tu o ulotkach restauracyjnych połączonych z kuponami.
Inną kwestią jest to, że kampania ulotkowa jest jedną z najtańszych. Każda inwestycja w reklamę czy to internetową, medialną, bilboardową itp to zupełnie inny rząd wielkości jeśli chodzi o nakład pieniężny.
W mojej ocenie należy dobierać rodzaj kampani promocyjnej do oferowanego produktu, a co za tym idzie ulotka nie zawsze da oczekiwany efekt.