Witam wszystkich forumowiczów
Z góry przepraszam też jeśli zamieszczam temat w nieodpowiednim dziale. Nie ukrywam jednak, że chciałbym zareklamować tutaj rozwijany przeze mnie projekt.
Jakiś czas temu, a dokładnie nieco ponad rok, zdecydowałem się wziąć na swoje barki reaktywację projektu Vallheru - niestety bez błogosławieństwa Thindila (mimo prób nie udało się z nim skontaktować). Udało nam się zebrać jednak całkiem sporo ze starych graczy klasycznego Vall, co w dużej mierze pozwoliło na zachowanie dość specyficznego, pierwotnego klimatu gry.
Krótko o cechach samej gry:
- Pełna responsywność i przystosowanie do urządzeń mobilnych. Można spokojnie poklikać sobie "na kibelku" lub w autobusie
- Szybkość ładowania / oszczędność danych. W audycie Page Speed Insights dla urządzeń mobilnych gra uzyskuje BARDZO wysoki współczynnik wahający się w granicach 92-95 / 100.
- Poprawione zostały praktycznie wszystkie błędy z ostatniej wersji silnika sygnowanej marką Thindila (v1.6 z 2012 roku).
- Cała masa innych poprawek, usprawnień, nowości (w balansie, wygodzie użytkowania, rozgrywce).
- 7 ras oraz 7 klas posiadających swoje unikalne, komponujące się ze sobą na różne sposoby bonusy.
- Rozwijamy również bloga, który docelowo ma stać się źródłem informacji nie tylko na temat samej gry i silnika Vallheru, ale też poruszać ogólnie rozumianą tematykę RPG.
Przyznam, że założenie gry było z początku raczej mechaniczne, niż fabularne. Osobiście nie lubię jednak tego rozwarstwiania i docelowo chciałbym stworzyć dla każdego rodzaju gracza sprzyjające warunki do grania tak jak lubi
Zachęcam żeby chociaż sobie zerknąć - zwłaszcza tych, którzy mieli wcześniej styczność z silnikiem Vallheru. Z otwartymi rękoma przyjmę jakikolwiek feedback.
W przypadku ewentualnych pytań jestem do dyspozycji
https://vallheru.eu/