Zrodzony z fantastyki

 
RickyFromTrailer
Nowy użytkownik
Nowy użytkownik
Posty: 1
Rejestracja: wt lis 17, 2020 9:21 pm

Kozilek's Shrieker

wt lis 17, 2020 9:36 pm

Cześć, 

Chciałbym doprecyzować jak działa umiejętność karty Kozilek's Shrieker

"*" - "Kozilek's Shrieker gets +1/+0 and gains menece until end of turn." - czy to oznacza, że mogę przeznaczyć na to 1 sztukę many tylko czy tyle ile chcę z obecnie dostępnej ilości landów? 

Pzdr

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości