Zrodzony z fantastyki

 
Mortimer
Użytkownik zaawansowany
Użytkownik zaawansowany
Posty: 48
Rejestracja: czw lis 04, 2004 4:48 am

Krytyczne pudło... i właściwie co wtedy?

czw lis 04, 2004 5:12 am

Mam pytanie jak rozwiazujecie cos tak wspanialego jak krytyczny pech. Przy trafieniu szczegolnie moze to byc ciekawe bo mozesz bron zgubic siebie popsuc stracic ataki ale... No wlasnie jakos nie widze postaci ktora na wyzszym poziomie co 20 ciosow sie kaleczyla gubila rzeczy itp Czy traktujecie jako zwykle nietrafienie czy moze dorzucacie cos w stylu utraty reszty atakow.
Pozdrawiam Mortimer
 
Awatar użytkownika
Zed Kraken
Zespolony z forum
Zespolony z forum
Posty: 1020
Rejestracja: czw cze 24, 2004 7:00 pm

czw lis 04, 2004 6:57 am

My gramy ze wszystkim, nawet wyskopoziomowa postać może się z czymś zmulić :D . Wszyscy popełniają błędy nawet najlepsi.
 
Scelton
Stały bywalec
Stały bywalec
Posty: 418
Rejestracja: śr cze 09, 2004 9:20 pm

czw lis 04, 2004 2:16 pm

Całkowicie zgadzam się z Zed Krakenem, każdy popełnia błedy nawt 20 poziomowi herosi, tak już jest, zasad trzeba się trzymać.
 
Awatar użytkownika
Silimarilion
Stały bywalec
Stały bywalec
Posty: 325
Rejestracja: wt kwie 06, 2004 6:15 pm

pt lis 05, 2004 1:41 am

Cóż można by zastosować zasade jak przy trafieniach krytycznych. Tylko ,że pechowy krytyk byłby wtedy kiedy postać by nie trafiła w cel (np. wyrzuciłem 1 więc rzucam jeszcze raz i miałem 6 - czyli kolejne pudło ,a więc pechowy krytyk .Było by realistyczniej ,bo postaci na 20 levelu o wiele trudniej popełnić błąd niż tej na 1 ).
 
Mortimer
Użytkownik zaawansowany
Użytkownik zaawansowany
Posty: 48
Rejestracja: czw lis 04, 2004 4:48 am

pt lis 05, 2004 3:47 am

To ja uscisle pytanie. Chodzi mi o to czy wystarczajaca kara jest pozbawienie atakow, miecz ktory wypadl, przewrocenie sie itp czy moze jeszcze graczowi powinna stac sie jeszcze jakas nieprzyjemnosc. A jesli chodzi o bran strzelceka, taki luk na przyklad no dobra nie trafilem mialem pecha ale co luk mi wypadl??? Bez sensu. Chodzi mi o jakies ciekawe przyklady co sie stalo gdy krytyczine popsulem :>>> Bo od obijania cinciwa po rekach to sie gracze pozabezpieczali i nosza oslonki a na pace tez pozakladali oslonki :>>>
 
Awatar użytkownika
Zed Kraken
Zespolony z forum
Zespolony z forum
Posty: 1020
Rejestracja: czw cze 24, 2004 7:00 pm

pt lis 05, 2004 6:40 am

Te kary są wystarczające. Niema sensu wprowadzać nowych. A tak po za tym, jak wyrzucisz 20 to niemożesz nietrafić.
 
loonatic
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 10
Rejestracja: śr lis 03, 2004 2:52 pm

pt lis 05, 2004 3:02 pm

http://www.rpg.gildia.pl/systemy/d_and_ ... ie#krytyki - może coś takiego (krytyczne pudła)?? <edit> No i przy trafieniu siebie/kompana/przechodnia rzyt na obrażenia powiedzmy minus kilka punktów bo to przypadek, itd </edit>
 
Awatar użytkownika
sinio pierwszy
Użytkownik zaawansowany
Użytkownik zaawansowany
Posty: 33
Rejestracja: ndz paź 17, 2004 1:27 pm

pt lis 05, 2004 8:48 pm

moim skromnym zdaniem graczy powinna albo spotkać jakaś wpadka:cięciwa w łuku zsunęła się z tych uchwytów, albo pękła (założenie nowej to nie problem, ale raczej nie podczas walki), mechanizm spustowy kuszy się zaciął, przy wyjmowaniu strzały z kołczanu wszystko się wysypało. Jest też druga metoda - przeciwnikowi się coś nieźle udało - np. udeżył swoją bronią w bok broni gracza, i wytrącił go z równowagi/przewrócił/wytrącił broń, albo (w przypadku wysokich poziomów postaci) zdarzył sie jakiś przypadek - uderzył mieczem w żyrandol/futrynę/skrzynki, poślizgnął się na mydlinach, nadepnął na szczura, jego strzała trafiła w jakiś magiczny pocisk (czyt. explodowała)
 
Awatar użytkownika
Ralmevik The Prub
Nowy użytkownik
Nowy użytkownik
Posty: 7
Rejestracja: ndz lis 14, 2004 11:17 am

ndz gru 12, 2004 3:02 am

zablokowanie kuszy jeszcze rozumiem ale pęknięcie cięciwy?! chciałbym zobaczyć jak to sie komuś udaje!
 
Awatar użytkownika
Bahamut
Użytkownik zaawansowany
Użytkownik zaawansowany
Posty: 95
Rejestracja: ndz gru 05, 2004 9:57 pm

ndz gru 12, 2004 9:35 am

przy 1 na kostce u mnie jest taka zasada : rzucasz na Zręczność (ST 15), jeśli się uda test : wszystko jest OK, zwykłe pudło. Ale jeśli się nie uda to w ruch idzie wyobraźnia MG... można np. krytycznym pudłem sprowokować okazyjny atak, upaść, a przy łuku można się zaczepić, a łuk wcale nie musi być wytrzymały gdy się na niego spadnie (tak żeby sie zgiął :wink: )
 
Awatar użytkownika
Faust
Zespolony z forum
Zespolony z forum
Posty: 695
Rejestracja: czw gru 25, 2003 3:08 pm

ndz gru 12, 2004 10:17 am

Ralmevik The Prub pisze:
zablokowanie kuszy jeszcze rozumiem ale pęknięcie cięciwy?! chciałbym zobaczyć jak to sie komuś udaje!

Widac, ze nie masz zbyt wiele kontaktu z lukami ;-) Bardzo prosto jest tak pociagnac, zeby cieciwa pekla. Zbyt mocne lub zbyt gwaltowne pociagniecie, albo puszczajace wiazania. [EOT]
 
Awatar użytkownika
Thornis Kyrgee
Stały bywalec
Stały bywalec
Posty: 414
Rejestracja: pn maja 10, 2004 8:08 pm

ndz gru 12, 2004 11:01 am

Ja to jeszcze bardziej utrudniłem, jeżeli chodzi o krytyczne pudła. Otóż wystarczy tylko raz wyrzucić 1, żeby nie dośc tego, że nie trafić to jeszcze o nieudanym rzucie na zręczność może stac się cos niespodziewanego, co tylko mój mózg spłodzi :)
Np. Kusza się zacięła, miecz ci wypadł, skręciłeś nadgrastek, trafiłes towarzysza (i to celnie :mrgreen: ), pękła ci cięciwa łuku, miecz wbił się podloże i nie można go wyciągnąc przez jakiś czas i takie tam chamskie sprawy.
 
Urghal Rhulqdahr
Użytkownik zaawansowany
Użytkownik zaawansowany
Posty: 84
Rejestracja: czw lis 11, 2004 9:16 pm

śr gru 22, 2004 4:09 pm

Heh, czasami krytyczne pudła mogą być bardzo zabawne, ale raczej nie dla gracza, który wyrzucił takowy.

Powiem na moim przykładzie.
MP zrobił przygodę, że trafiliśmy do niewoli, gdzieś niedaleko pustyni Anauroch (ZK). Okazało się, iż mają zamiar wystawić nas na arenie - przeciwko jakimś potworom. No i tak. Zero możliwości ucieczki, po prostu trzeba było uczestniczyć w tym starciu. Na początku walczył mój kolega z wemikem (który z resztą był naszym przyjacielem). Po tej walce przyszła kolej na mnie i na drugiego kolegę (MP wymyślił, że we dwójkę, związani kajdankami na nogach będziemy walczyć przeciwko... smoczydłu) Ponieważ mieliśmy niskie poziomy był nie lada kłopot aby ubić ów stwora. Mój kolega dostał tak, że miał ujemne PW, a ja ledwo co trzymałem się na nogach. Ale teraz dochodzimy do sedna sprawy. Wiadomo: dwóch (ewentualnie trzech :P) wchodzi, jeden (lub dwóch :P) wychodzi. A więc gdy smoczydło leżało już na ziemi, kazano mi wykończyć stwora. A ja tak: podchodzę do smoczydła, mogę wykonać ostateczny atak i co? JEDYNKA na k20!!! Wszyscy wpadli w frustrację, a potem śmiech, gdy miecz wypadł mi z rąk, a ja straciłem przytomność...

Czasami taki rzeczy się zdarzają. Co do tematu to myślę, iż krytyczne pudła i trafienia, choć zabójcze to wprowadzają klimat jedyny w swoim rodzaju. Dzięki nim, nawet najpotężniejszy wojownik nie może się czuć bezpieczny.
 
SKOBEL''

śr gru 22, 2004 5:52 pm

co do łuku (jeśli wypadnie ci 1 na kostce to...jest wał ,coś się dzieje....pęka cięciwa i uderza gracza w twarz R.O. naref.(st:18)(w najgorszym przypadku w oko i wtedy ślepnie :razz: )

moim zdaniem pech bardzo urozmaica gre i powinien być ...ale z rozsądkiem :razz:
 
Awatar użytkownika
Wojnar
Stały bywalec
Stały bywalec
Posty: 415
Rejestracja: śr cze 08, 2005 12:05 am

Krytyczne pudło ... i właściwie co wtedy?

czw lip 21, 2005 9:45 pm

Wiadomo że wyrzucenie tzw naturalnej jedynki na kosci k20 podczas ataku to "krytyczne pudło", które skutkuje tym, że automatycznie się nie trafiabez względu na modyfikator ataku. Ale co oprócz tego? Czy ma to jakies dodatkowe konsekwencje? Zasady nie sa w stosunku do tego dokładnie sprecyzowane.

Jak wy odgrywacie sytuacje krytycznego pudła? Macie jakieś zasady odnośnie tego? U mnie na przyklad galo sie wtedy tak, że przeciwnik miał okazyjny atak ale uwazam ze to nie jest najlepszy pomysl.

Moze porozmawiamy o tym na forum i w efekcie ustalimy moze jakas tabelke?? Zobaczymy...
 
Awatar użytkownika
Arsil
Częsty bywalec
Częsty bywalec
Posty: 234
Rejestracja: śr cze 22, 2005 1:57 am

czw lip 21, 2005 10:02 pm

U mnie ten problem rozwiązuje się na trzy sposoby w zależności co się MP umyśli tzn.: broń się łamie i nie da się nią walczyć, broń wypada właścicielowi z rąk i leci w losowową stronę, lub gracz zadaje sobie obrażenia takie jakie by zadał przeciwnikowi.
 
Awatar użytkownika
little_diner
Zespolony z forum
Zespolony z forum
Posty: 575
Rejestracja: ndz cze 13, 2004 6:27 pm

czw lip 21, 2005 10:03 pm

Według zasadjest też tak, że trzeba zdać test zręczności (chyba ST 10 lub 15) nieudany powoduje upuszczenie broni
 
Awatar użytkownika
Radnon
Szef działu
Szef działu
Posty: 4466
Rejestracja: czw maja 06, 2004 3:35 pm

czw lip 21, 2005 10:31 pm

U mnie jako MG kiedy wypadnie naturalne 1 rzuca się k10 i sprawdza w tabelce "nieszczęśliwych wypadków", wynyki są różne od złamania broni/zepsucia broni, upuszczenia jej, trafenia siebie lub kolegi z drużyny, utrate premii ze Zr na jedną runde, zwichnięcie lub złamanie ręki utrudniające walkę, no i oczywiście zwykłe pudło - bo w końcu nawet przy jedynce bywa, że nic złego się nie stanie.
Samą tabelkę znalazłem kiedyś w sieci ale gdzie to już powiedzieć nie potrafię ale muszę przyznać, że jest nieocenioną pomocą dla MG
 
Awatar użytkownika
Łowca wyklętych
Nowy użytkownik
Nowy użytkownik
Posty: 7
Rejestracja: czw lip 21, 2005 8:27 pm

czw lip 21, 2005 11:06 pm

Radnon to może byś wrzycił te tabelkę do postu, inni coś dorzucą, przepisze się i będzie jak znalazł
 
Awatar użytkownika
Radnon
Szef działu
Szef działu
Posty: 4466
Rejestracja: czw maja 06, 2004 3:35 pm

czw lip 21, 2005 11:24 pm

A więc zamieszczam wspominaną przeze mnie tabelkę dotyczącą nieszczęśliwych wypadków, pochodzi ona ze strony: http://www.rpg.gildia.pl/systemy/d_and_d/artykuly/prowadzenie; dzieli się na wypadki w walce wręcz i na dystans, tekst w nawiasach [ ] to moja mechaniczna interpretacja zdarzenia.
Tyle tytułem wstępu, teraz do rzecz:

(atak w zwarciu)
1 Uderzenie w ziemię [wiadomo - nic złego się nie dzieje]
2 Zranienie przechodnia (w wypadku braku takowego ponowić rzut) [wiadomo]
3 Zranienie kompana (w wypadku braku takowego ponowić rzut) [wiadomo]
4 Zranienie siebie (w stopę, dłoń) [wiadomo, obrażenia dla siebie ale bez premii z siły]
5 Broń wypada z rąk [zwykle można ją podnieść w ciągu jednej rundy]
6 Uszkodzenie broni (np. stępienie) [bez naprawy broń nie nadaje się do użytku]
7 Utrata równowagi [utrata premii ze Zr na jedną rundę]
8 Skręcenie nadgarstka [niemożność walki tą ręką aż do wyleczenia i nastawienia nadgarstka]
9 Zdrętwienie ręki [-2 do at do końca walki]
10 Nic się nie stało - zwykłe pudło [wiadomo]

(atak z dystansu)
1 Strzał w ziemię
2 Strzał w przechodnia (w wypadku braku takowego ponowić rzut)
3 Strzał w kompana (w wypadku braku takowego ponowić rzut)
4 Postrzelenie siebie (w stopę, dłoń)
5 Broń wypada z rąk
6 Uszkodzenie broni (np. zerwanie cięciwy)
7 Utrata równowagi
8 Skręcenie/nadwyrężenie nadgarstka
9 Zacięcie się kuszy, poplątanie procy, skręcenie cięciwy
10 Nic się nie stało - zwykłe pudło

Jeśli chodzi o dystans zasady takie same.
Mam nadzieję, że wam się przyda, liczę też na jakieś nowe, dodatkowe pomysły na krytyczne pudła

EDIT: Dzięki Lydeth za znalezienie tego adresu, link do żródła wrzuciłem do tej notki. Jeszcze raz dzięki za pomoc
Ostatnio zmieniony sob lip 23, 2005 11:37 am przez Radnon, łącznie zmieniany 1 raz.
 
Dark Storm
Nowy użytkownik
Nowy użytkownik
Posty: 0
Rejestracja: sob sty 29, 2005 4:06 pm

pt lip 22, 2005 9:00 am

Mi się tabelka bardzo podoba :spoko:
 
Awatar użytkownika
Thornis Kyrgee
Stały bywalec
Stały bywalec
Posty: 414
Rejestracja: pn maja 10, 2004 8:08 pm

pt lip 22, 2005 9:54 am

Radnon pisze:
Zranienie kompana (w wypadku braku takowego ponowić rzut)

Jak rozumiem do tego dochodzi wtedy, gdy takowy stoi obok ? Chociaż różnie to może być, może np. komuś nieszczęśliwie wypaść broń gdzieś na dalszą odległość.

Proponuje też rzucać k4, k8, k12 (?), w którą stronę poleci strzała, broń, zamachnie się bohater.

No i proponuje też, żeby było tak jak w zasadach: najpierwej test ZR (ST 15) i jak sie uda, to jest to zwykłe niezagrażające nikomu pudło. Jak sie nie powiedzie, to wtedy rzucać kostkąi losować opcję
 
Awatar użytkownika
Radnon
Szef działu
Szef działu
Posty: 4466
Rejestracja: czw maja 06, 2004 3:35 pm

pt lip 22, 2005 10:04 am

Jeśli chodzi o trafienie kompana to tak, tylko jeśli jest to realnie możliwe, tzn kompan jest stosunkowo blisko i istnieje możliwość trafienia go. Natomiast jeśli jest kilka osób to wtedy rzuca się kostką kogo z nich się trafia.

Jeśli chodzi o zasade testu Zr o ST 15, osobiście go nie stosuje, jak wypadnie 1 to jest to krytyczne pudło, szansa i tak jest na tyle mała, że nie widze sensu wprowadzania tego testu - szczególnie, że w tabelce jest opcja zwykłego pudła która w pewnym sensie zastępuje owy test
 
Awatar użytkownika
Heian
Częsty bywalec
Częsty bywalec
Posty: 152
Rejestracja: śr sty 12, 2005 11:35 am

pt lip 22, 2005 10:56 am

Tabelka spoko i bardzo fajna która może się przydać. choć ja do tej pory robiłem test na zr a potem wstawiałem co mi się podobało lub co w takim wypadku uważałem za najbardziej prawdopodobnym rozwiązaniem. jeśli miałem takich pare to rzucałem wtedy kością.

Thornis Kyrgee pisze:
Proponuje też rzucać k4, k8, k12 (?), w którą stronę poleci strzała, broń, zamachnie się bohater.


A tu już nie przesadzajmy bo okaże się że gra to będzie same rzucanie kością. A moim zdaniem walka powinna być prowadzona szybko dynamicznie z dobrymi opisami.
 
Awatar użytkownika
Wojnar
Stały bywalec
Stały bywalec
Posty: 415
Rejestracja: śr cze 08, 2005 12:05 am

pt lip 22, 2005 3:21 pm

Heian pisze:
Thornis Kyrgee napisał:

Proponuje też rzucać k4, k8, k12 (?), w którą stronę poleci strzała, broń, zamachnie się bohater.



A tu już nie przesadzajmy bo okaże się że gra to będzie same rzucanie kością. A moim zdaniem walka powinna być prowadzona szybko dynamicznie z dobrymi opisami.


Dokładnie. To byłoby wedłu mnie nadumechanicznienie gry (trudne słowo :), skąd ja jeznam :), pewnie gdzies na forum zobaczyłem :D)

Tabelka jest rzeczywiscie przydatna ale jesli ktos ma jeszcze jakies pomysly to niech smialo je tu wrzuca. Ja na przyklad proponuje drugą wersje stracenia rownowagi, taką, że wrogowie z ktorymi sie walczy maja okazyjne ataki (a krytycznie pudłujący oczywiscie tak jak wczesniej bylo pisane nie ma premii ze ZR do KP)

Proponuje jeszcze zeby przeksztalcic ta tabelke tak zeby rzucano k% a nie k10 bo k% ma o wiele wieksza losowosc i bedzie mozna bardziej realnie ustalic poszczegolne efekty. Zauwazmy ze w obecnej postaci tabelki wszystkie efekty zachodza z rownym prawdopodobienstwem(1/10) a normalnie to tak raczej nie powinno byc. Np skrecenie nadgarstka jest o wiele mniej prawdopodobne niz utracenie rownowagi albo wypuszczenia broni)

To tyle z mojej strony jak cos wymysle to napisze...
 
Awatar użytkownika
Lydeth
Częsty bywalec
Częsty bywalec
Posty: 133
Rejestracja: ndz gru 26, 2004 12:19 pm

sob lip 23, 2005 9:20 am

Radnon pisze:
pochodzi ona ze strony: (no właśnie jak ktoś wie jakiej to niech da znać, nie chce być posądzony o przywłaszczenie czyjegoś pomysłu)


tabelka pochodzi ze strony: http://rpg.gildia.pl a dokładniej: http://www.rpg.gildia.pl/systemy/d_and_ ... rowadzenie :)
 
Awatar użytkownika
Wojnar
Stały bywalec
Stały bywalec
Posty: 415
Rejestracja: śr cze 08, 2005 12:05 am

sob lip 23, 2005 12:59 pm

Proponuje taki sposob do ustalania efektow krytycznego pudła:
Rzucamy k% i wynik sprawdzamy w tabeli:

Tabela: Efekty krytycznego pudła w walce wręcz:

01-10 uderzenie w ziemię (atak okazyjny ze strony wrogow ktorzy ci zagrazaja)

11-17 zranienie przechodnia (czyli trafienie normalnymi obrazeniami przypadkowej osoby w twoim obszaze zagrozenia jesli takowa istnieje, np: innego wroga; jesli nikogo nie ma, nic sie nie dzieje)

18-24 zranienie kompana (czyli trafienie normalnymi obrazeniami przypadkowego towarzysza w twoim obszaze zagrozenia jesli takowy istnieje; jesli nikogo nie ma, nic sie nie dzieje)

25-31 zranienie siebie (np w dłoń czy w stopę, obrażenia bez premii z siły)

32-42 broń wypada z ręki (i leży na tym samym polu co ty; jeśli masz rękawicę z zatrzaskami masz 30% szans na skręcenie nadgarstka i 70% szans na to że nic się nie stanie)

43-47 uszkodzenie broni (otrzymujesz karę -6 do ataku i obrażeń tą bronią aż do jej naprawienia; w przypadku magicznych broni nic się nie dzieje)

48-59 stracenie równowagi (brak premii ze Zr i unikowej do KP az do twojej akcji w nastepnej rundzie)

60-67 odsłonięce się (brak premii ze Zr i unikowej do KP az do twojej akcji w nastepnej rundzie + dodatkowo atak okazyjny ze strony zagrażających ci wrogów)

68-71 upadek, potknięcie (przewracasz się i leżysz na ziemi na tym polu co wcześniej stałeś)

72-74 skręcenie nadgarstka (niemożność walki tą ręką aż do wyleczenia i nastawienia nadgarstka)

75-80 zdrętwienie ręki (-2 do ataku i obrażeń aż do końca spotkania)

81-100 zwyczajne pudło (nic się nie dzieje)

EDIT: Dzięki Radnon za sugestie, poprawiłem to:)
Ostatnio zmieniony sob lip 23, 2005 1:37 pm przez Anonymous, łącznie zmieniany 1 raz.
 
Awatar użytkownika
Radnon
Szef działu
Szef działu
Posty: 4466
Rejestracja: czw maja 06, 2004 3:35 pm

sob lip 23, 2005 1:34 pm

Bardzo dobre rozwinięcie i rospiska tej tabelki, teraz prawdopodobieństwo wygląda realniej
Zmieniłbym właściwie jedną rzecz, trzy razy jest utrata równowagi, zamiast tego proponuję np coś takiego:

48-59 stracenie równowagi (brak premii ze Zr i unikowej do KP do następnej akcji)

60-67 odsłoniecię się (to co wyżej + atak okazyjny ze strony wrgów)

68-71 upadek, potknięcie (czyli przewracasz się i leżysz na tym samy polu)

Wydaje mi się, że tak brzmi lepiej
 
Awatar użytkownika
Thornis Kyrgee
Stały bywalec
Stały bywalec
Posty: 414
Rejestracja: pn maja 10, 2004 8:08 pm

sob lip 23, 2005 2:02 pm

No i bardzo łądnie. Mnie się jak najbardziej podoba taka rozpiska i z pewnościa zastosuję ja na sesji.
Przynajmniej gracze nie będą marudzić, że im sam wymyślam takie "chamskie" rzeczy przy pudłach. Teraz będzie losowanie i nikt nic nie powie :D
 
Awatar użytkownika
Wojnar
Stały bywalec
Stały bywalec
Posty: 415
Rejestracja: śr cze 08, 2005 12:05 am

sob lip 23, 2005 2:54 pm

Ciesze sę, że podoba się am ten pomysł, ja też będę stosował tą tabelkę na sesjach :). Ułożyłem też drugą do broni dystansowej:
Rzucamy k% i wynik spradzamy w tabeli:

Tabela: Efekty krytycznego pudła w wlace dystansowej:

01-25 trafienie w ziemię (zwyczjne pudło; nic sę ne dzieje)

26-35 trafienie prechodnia (przypadkowa osoba która mogła być trafiona - znajduje się przed tobą, np: ktoś niezaangażowany w walkę lub inny wróg; normalne obrażenia)

36-45 trafienie kompana (trafienie kompana, który mół zostać trafiony; znajduje się przed tobą - niemożliwe jest strzelenie do tyłu; normalne obrażenia)

46-52 trafienie siebie (w dłoń, w stopę; normalne obrażenia)

53-62 broń wypada z rąk (i jest na tym samym polu co ty)

63-68 uszkodzenie broni (nie nadaje się do walki chyba że zostanie napraiona przez fachowca lub testem rzemiosła o ST 15)

69-78 zacięcie, zablokowanie broni (musisz pośwęcić akcję całorundową, prowokującą okazyjne ataki żeby ją odblokować)

79-84 utrata równowagi (tracisz premię ze Zr do KP aż do twojej akcji w następnej rundzie)

85-88 upadek (tracisz rónowagę i upadasz na ziemię, leżysz w miejscu w którym wcześniej stałeś)

89-92 skręcenie nadgarstka (nie możesz używać tej ręki aż do wyleczenia)

93-100 nadwyrężenie ręki (otrzymujesz karę -4 do Siły na 1 godzinę)
Ostatnio zmieniony ndz lip 24, 2005 11:08 pm przez Anonymous, łącznie zmieniany 2 razy.

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości