Zanim zagłosujesz - przeczytaj uważnie poniższy tekst!
Witam!
Rusza trzecia edycja głosowania na klasę prestiżową. Po raz kolejny to WY wybieracie profesję, która pojwi się na stronie jako następna. Ankieta będzie wisiała do 29.11.2004 roku, a "zamówienie" zostanie zrealizowane przez Redakcję tak szybko, jak bedzie to możliwe. W ankiecie biorą udział klasy, które nie wygrały poprzedniego głosowania oraz kolejne propozycje.
Oto propozycje (nazwy orientacyjne, mogące ulec zmianie... pod waszym naciskiem :)):
1) Fakir - to ktoś wyjątkowo wytrzymały i niesamowity. Połyka ogień, wytrzymuje duże natężenie bólu, zabawia się z wężami tak, jakby to były chomiki... A co zabawniejsze - ludzie mu za to płacą - i to nie mało! Wyjściowa klasa - Mnich.
2) Nocny Pająk - czai się w cieniu, a lata treningów i praktyki zaowocowały u niego umiejętnościami, które mało kto posiadł. Potrafi chodzić po ścianach, posługuje się specjalną siecią i zatrutymi sztyletami, co potężniejsi widzą w ciemnościach, skaczą na niesamowite odległości lub potrafią instynktownie wyczuć niebezpieczeństwo... Coś jak Spider-Man :P. Wyjściowa klasa - Łotrzyk.
3) Leśny Strażnik - od kiedy tylko elfy spotkały ludzi, zaczęły dobrze ukrywać swoje siedziby przed ich oczyma. Kryjówka jednak jest niczym bez dobrych strażników. Leśni strażnicy to elfy wyspecjalizowane w poruszaniu się po lesie i namierzaniu intruzów. Doskonale strzelają z łuków, posługują się podstawową magią i potrafią walczyć lepiej niż niejeden wojownik. Oprócz tego - opanowały zdolności, które są charakterystyczne dla druidów. Klasa wyjściowa - Wojownik/Tropiciel (elf).
4) Śledczy - mag, który specjalizuje się w namierzaniu przedmiotów, wykrywaniu zdrad i spisków i odnajdywaniu ofiar dziwnych morderstw. Dlaczego mag? Ano dlatego, że zwykły śmiertelnik nie ma dostępu do magii, która w takich sprawach jest niezwykle pomocna. Oczywiście - śledczy musi umieć radzić sobie także z pułapkami i innymi przeciwnościami losu. Musi być także wygadany i inteligenty... Klasa wyjściowa: Czarodziej/Zaklinacz.
5) Władca Strachu - przedstawiciele tej klasy bazują na strachu. Potrafią wyciągnąć go nawet z najodważniejszego wojownika i uformować w coś, co sprawi, że ten bedzie uciekał z krzykiem przez conajmniej dzień. Prócz tego wiedzą, jak wzbudzać strach "mniejszego kalibru", a potem - nawet zabijać za jego pomocą. Biada tym, którzy staną na drodze Władcy Strachu. Już nigdy mogą nie doznac bezpieczeństwa. Klasa wyjściowa: Psychowojownik (prawdopodobnie).
Zapraszam do głosowania!