Zrodzony z fantastyki

 
Awatar użytkownika
Shimetsu
Użytkownik zaawansowany
Użytkownik zaawansowany
Posty: 49
Rejestracja: pn paź 25, 2004 3:49 pm

śr lis 03, 2004 2:56 pm

Neishin- mam do ciebie duza prosbe.A mianowicie przegladalem sobie wlasnie na polskiej d&d twoja koncepcje historii i dalszych dziejow z War'a.Przyznam szczerze- znasz sie na tym czlowieku, wiesz o co biega i co najwazniejsze nie p@#$%^&*!? farmazonow. A w czym problem?-juz mowie.Mam zamiar stworzyc wlasna kampanie (na razie niestety ludzi :( ). Scenariusz jest gotowy.Nie obrazil bys sie gdybym zapozyczyl twoje niektore pomysly :razz: Z gory dzieki :razz: Chcialbym zebys mi podal jakies linki z ktorych mialbym wieksza wiedze na temat wara(ale tylko na temat zdarzen!!) niz ta z gry i z twojich notatek. Przydaly by mi sie tez jakies ksiazki- mozesz mi powiedziec ile ich wyszlo i w jakiej kolejnosci nalezy je czytac?Aha i jeszcze jedno- Arthas Menethil czy Arthas Methinel?Masz tam dwie sprzecznosci.I to by bylo na tyle.Pozdrawiam
 
Awatar użytkownika
Skavenblight
Stały bywalec
Stały bywalec
Posty: 261
Rejestracja: śr gru 22, 2004 7:09 pm

ndz sty 02, 2005 7:04 pm

Warcraft! Mam go dopiero od niecałego tygodnia (pod choinką znalazł się komputer na którym wreszcie działa) a już przeszłam sporo :) Jednak krasnoludy to jest to. "To jest moja rura" strzelca i "I stąd się właśnie biorą małe krasnoludki" kanonierów po prostu za każdym razem powalają mnie na kolana. Jak do tej pory trudności miałam tylko z rzezią w Stratholme. Genialna gra. Naprawdę klimatyczna.
 
Awatar użytkownika
Z10MEK
Użytkownik zaawansowany
Użytkownik zaawansowany
Posty: 43
Rejestracja: śr gru 15, 2004 4:41 pm

czw sty 06, 2005 9:31 pm

ta, Warcraft III to fajna gierka.
Swietnie przetlumaczona (wg. mnie the best teksty ma kaplan w rasie ludzi, m.in tekst pt. ,,skutki uboczne...'').
Ale wg. mnie lepszy jest dodatek. Nie bede wymienial, co lepsze, a co gorsze, bo gralem w niego pare miesiakow temu, i nie zbyt dobrze pamietam.
 
Awatar użytkownika
Shimetsu
Użytkownik zaawansowany
Użytkownik zaawansowany
Posty: 49
Rejestracja: pn paź 25, 2004 3:49 pm

czw sty 13, 2005 8:23 pm

Skavenblight- misja w rzezi w Stratholm jest nawet latwa na normalu- startegia jest prosta: od razu rzucasz cala ekipe jaka masz(Arthas, 2x knights, 2x footman) na domy a baze rozwijasz tylko dla knightsow. Jak juz pojawi sie Mal' Ganis to od razu go atakujesz jest strasznie prosty nawet na hardzie.I tak w kolku- w tym czasie budujesz fujfuj wierzyczek przed baza i stale wysylasz rycerzy. Mozesz sie pokusic o zabicie bandytow na gorze mapy- dostaniesz za to bodajze ksiege sile+2. O zniszczeniu bazy przeciwnika nie mysl- jest niemozliwe do spelnienie(moze za wyjatkiem cheatsow :razz: ). Taka jest moja solucja
 
Awatar użytkownika
Zocik
Użytkownik zaawansowany
Użytkownik zaawansowany
Posty: 34
Rejestracja: czw mar 24, 2005 7:31 pm

pt mar 25, 2005 12:08 am

O Warcrafcie3 mozna sie wypowiadac dopiero gdy sie pozadnie na batku pogierzylo. Dopiero widac cala potege tej gierki!
 
Awatar użytkownika
PAPKENS
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 18
Rejestracja: czw lut 17, 2005 11:18 am

sob mar 26, 2005 5:35 pm

Zgadzam sie z Zocikiem. Gralem w Frozen throne z komputerem caly czas i prawie nigdy nie przegrywalem (no chyba, ze 7 na mnie samego :razz: )Pewnego dnia (co za smutny dzien) pomyslalem sobie, ze skopie 4 litery innym graczom przez internet. Po okolo 20 partyjkach (wczesniej myslalem, ze trafilem na mistrzow swiata w W3) zauwazylem ze jestem noobem w porownaniu z graczami przez internet, lecz dzieki temu poznalem piekno tej gry. Zawsze tylko orkami w taurenow, a na Batylu kazdy szedl w co innego i taki rozmach byl, ze glowa mala. Jednym slowem jesli chcecie wiedziec co to jest W3 to wejdzcie na Battle Neta. Mimo ze was zjada przekonacie sie co to jest prawdziwy Warcraft III.


Pzdr
 
Awatar użytkownika
Saul
Nowy użytkownik
Nowy użytkownik
Posty: 0
Rejestracja: wt cze 28, 2005 2:23 pm

wt cze 28, 2005 2:52 pm

Piekna Warcrafta nie mozna dojrzec bez ewidentnego wplywu Battle Neta. W pelni sie zgadzam z wami. Na Custom Game' e komputer posluguje sie starym stereotypowym modelem tzn. 5 workerow do zlota, 5 do drewna, tworzy mase jednostek i demoluje wszystko co zobaczy. Battle Net ma to cos.. cos dzieki czemu chce sie grac i grac. Np. gralem kiedys przeciwko typkowi o nicku I_KILL_MY_TEAM- i co sie okazalo. Gosc stworzyl armie Peasentow (chlopow) i zaczal zabijac swoja druzyne. Co prawda wiele nie zwojowal ale zawsze miesem armatnim nie pogardze :razz: Zapraszam na Engage- moj nick na BN: Salian. Ponadto poszukuje graczy do nowego klanu- chetnych prosze o skontaktowanie sie przez maila badz GG
Pozdrawiam
 
Awatar użytkownika
kruck
Częsty bywalec
Częsty bywalec
Posty: 200
Rejestracja: śr cze 04, 2003 12:27 am

czw cze 30, 2005 9:49 pm

Nigdy nie byłem specjalnym fanem serii Warcraft. Może dlatego, że trudno skłonić mnie do czegokolwiek, co zalatuje fantasy... W czasach, kiedy Warcraft II toczył bój o prym z serią C&C dzielnie czuwałem w tym drugim obozie. Ale przyznać muszę, że trzecia część zaskoczyła mnie - pozytywnie.

Z jednej strony poddenerwowało mnie trochę to, że Blizzard stworzył nowy gatunek, zamiast przenieść starego, dobrego RTS-a w 3D. Ale kiedy przekonałem się już do nowej koncepcji, to bardzo ją polubiłem. Grafika może zbytnio "kolorowa", ale w sumie pasuje do tego klimatu. A cała reszta załatwiona porządnie: prosty w obsłudze interfejs, pomysłowe jednostki no i miodność tego wszystkiego... Dla mnie najważniejsze jest, jak gra prezentuje się w single'u; jeśli nie oferuje nic ciekawego dla samotnego mściciela, to zakładam, że niewiele oferuje całej ich bandzie. W W3 nie grałem intensywnie "po sieci" (w przeciwieństwie do np. SC), ale z tego co udało mi się przesiedzieć nad tym tytułem mogę powiedzieć, iż źle nie jest. Wciąż jednak bardziej pasują mi światy futurystyczne.
 
Awatar użytkownika
exef
Użytkownik zaawansowany
Użytkownik zaawansowany
Posty: 25
Rejestracja: czw maja 26, 2005 3:16 pm

pt lip 01, 2005 9:24 am

A ja jestem w obydwóch obozach. Kochałem Westwood-a, kochałem Blizarda (dopóki nie wydał Diablo 2 i zapowiedział, ze Warrcaft RTS nie będzie!) potraflłem grać godzinami w każdą częśćnawet teraz wyciągam Warcrafta I, Dune, C&C: Red Alert I i II, Warcrafta II, C&C: Generals i Wacrafta III i FT.

Ulubiona jednostka Milicja(za wielokrotne uratownie mi skóry) oraz Wilcza Jazda. Bochater najlepszy wg mnie to Mistrz Voodoo i jego czary (fala zdrowia, przekleństwo, ężkowy znaczek i Wielkie Złe Voodoo)

"Nie martw się, będź szczęśliwy'
 
Awatar użytkownika
Ubiquit
Stały bywalec
Stały bywalec
Posty: 485
Rejestracja: pn cze 20, 2005 6:46 pm

pt lip 01, 2005 7:19 pm

exef pisze:
Bochater najlepszy wg mnie to Mistrz Voodoo i jego czary (fala zdrowia, przekleństwo, ężkowy znaczek i Wielkie Złe Voodoo)

Jak dla mnie to najgorszy orkowy bohater (jak robi wszystkie jednostki niezniszczalnymi to logiczne, że wszyscy rzucą się na niego - Wielkie Złe Voodoo), ale fakt tekst ma niezłe.

Co do mnie to ja najbardziej preferuje grę Orkami, choć uważam Nocne Elfy za najbardziej klimatyczną rasę w grze. Moim ulubionym herosem jest Mistrz Ostrzy , sieje prawdziwy zamęt na polu bitwy.
 
Awatar użytkownika
Saul
Nowy użytkownik
Nowy użytkownik
Posty: 0
Rejestracja: wt cze 28, 2005 2:23 pm

pt lip 01, 2005 10:55 pm

Łowca Cieni czyli Mistrz Voodoo jak to mówicie jest zabójczy, gdy kieruje nim zawodowiec. Dlatego zawsze jak wybieram random hero' a i trafiam na niego to dopakowuje go w pancerzu. Shadowhunter jest dobry raczej do defensywy. Jak sie zamaskujesz w bazie i walniesz swoje sily to nikt i nic mu nie jest wstanie zrobic gdy sie schowa za wieżyczkami. Aha swoją drogą- musicie przyznać- wieże orków są najlepsze w walce z każdym przeciwnikiem. Ach.. stare czasy Tower Defense :wink:
Blademaster także najbardziej przypadł mi do gustu. Najlepsza umiejętność: chodzenie po wietrze. Szczególnie skuteczne przeciwko nieumarłym i ich akolitom. Co do jednostek to bez dwóch zdań moim faworytem jest czołg parowy. Najlepszy pancerz, najlepsze uzbrojenie, paladyn z aurą oddania (3 lvl) i boską tarczą (3 lvl, choć wystarczy 2 lvl)- budujemy 12 takich jednostek i rzucamy z paladynem do bazy przeciwnika. W praktyce wygląda to miażdżąco. Tą taktyką udało mi sie rozwalić 2 graczy na 24 i 19 poziomie na BN dosłownie w 2 minuty. Polecam i smacznego
 
Awatar użytkownika
Malavon Despana
Użytkownik zaawansowany
Użytkownik zaawansowany
Posty: 77
Rejestracja: pn sie 22, 2005 3:30 pm

wt sie 23, 2005 10:09 am

oim zdaniem najlepszy bohater to Strazniczka, otoczona uwalnia się poprzez Błyśnięcie lub Wachlarz Noży, Uderzenie Cienia jest idealne na bohaterów, a Zemsta często przesądza losy bitwy
 
Awatar użytkownika
Tenebrae
Nowy użytkownik
Nowy użytkownik
Posty: 1
Rejestracja: pn sie 01, 2005 5:04 pm

ndz sie 28, 2005 11:31 am

Malavon Despana pisze:
oim zdaniem najlepszy bohater to Strazniczka, otoczona uwalnia się poprzez Błyśnięcie lub Wachlarz Noży, Uderzenie Cienia jest idealne na bohaterów, a Zemsta często przesądza losy bitwy


Zgadzam się. Jednak bardziej efektownym i przydatnym herosem ( szczególnie do rushu) jest Blademaster. Istny morderca wispów, peasentów, peonów i akolitów. Windwalking jest najbardziej rozchwytywaną umiejętnością na BN. Mirror Image sieje spusztoszenie w szeregach wroga a Critical Aura ( zwłaszcza na 3 lvl' u) jest nie do zastąpienia. No i o3wiście umiejętność ostatniej szansy czyli Bladestorm ( jeśli masz jeszcze cośik many :razz: ). Grając na BN Nocnymi Elfami zwykle wybieram wpierw Demon hunter' a a dopiero później Warden. Co nie znaczy że jest ona gorsza
Pozdrawiam
 
Awatar użytkownika
Ubiquit
Stały bywalec
Stały bywalec
Posty: 485
Rejestracja: pn cze 20, 2005 6:46 pm

pn sie 29, 2005 12:05 am

U mnie Mistrz Ostrzy jest na drugim miejscu u Orków, zaraz po Łowcy Cieni. Jego Wężowe Znaki są strasznie dobre, zawłaszcza, że zużywają niewiele many i można zasypać nimi wroga, no i jeszcze jego Uzdrawiająca Fala naprawdę się przydaje podczas walki.

A jak już o herosach mowa to ostatni zacząłem grać u Ludzi Magiem Krwi i muszę powiedzieć, że oprócz fajnego wyglądu i tekstów, jest beznadziejny!
 
Awatar użytkownika
Tenebrae
Nowy użytkownik
Nowy użytkownik
Posty: 1
Rejestracja: pn sie 01, 2005 5:04 pm

wt sie 30, 2005 11:33 am

Bo on jest beznadziejny na pierwszych lvlach. Praktycznie gram już od 2 lat na BN i spotakłem się jedynie z paroma graczami co go zbudowali. Fakt- feniks jest wymarzoną umiejętnością a flame strike idealnie niszczy drzewa i szybkie Watch towery orków. Z Banish kożystam od święta ( na frost wyrmy i chimery skuteczne) a Abolish magic jest już... żałosne. Lepszym magiem jest ... Arcymag- jest szybki i tworzy wytrzymałe żywiołaki. Ponadto Brilliance Aura rządzi gdy masz multum Priest' ów, Sorcercess i Spellbreaker' ów. Wtedy wszystko zwyciężasz. Blizzard z kolei sieje spustoszenie u jednostek o typie ataku Piercing ( chili np. archers, troll headhunters, rifleman). Potęga Kirin Tor nie ma sobie mocnych. Blood mage nadaje sie jako jednostka wspomagająca i lepiej jest go tworzyć w 2 iej kolejności zaraz po Archmage' u.
 
Awatar użytkownika
Revender Windwalker
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 16
Rejestracja: ndz sie 21, 2005 7:56 pm

sob wrz 03, 2005 8:34 pm

Racja, racja Arcymag to dobry wybur ,ale jak bylem na stronach anglojenzycznych o Warcrafcie to wedlug nich najlepszy byl Demon Hunter. Pisali ze to jest ,,hero killer''. I ja sie z tym zgadzam.
 
Awatar użytkownika
Seji
Fantastyczny dyskutant
Fantastyczny dyskutant
Posty: 7523
Rejestracja: czw mar 20, 2003 1:43 am

sob wrz 03, 2005 9:55 pm

Revender Windwalker pisze:
Racja, racja Arcymag to dobry wybur ,ale jak bylem na stronach anglojenzycznych o Warcrafcie to wedlug nich najlepszy byl Demon Hunter. Pisali ze to jest ,,hero killer''. I ja sie z tym zgadzam.

Masz 24h na napisanie tego po polsku.
 
Awatar użytkownika
Tenebrae
Nowy użytkownik
Nowy użytkownik
Posty: 1
Rejestracja: pn sie 01, 2005 5:04 pm

ndz wrz 04, 2005 11:00 pm

Fakt. Demon hunter jest moim zdaniem 2nd najlepszym HK zaraz po Blademasterze. Nadaję się do rushów i szybkiego wybijania roboli. Główny atrybut? Szybkość.
 
Awatar użytkownika
Ubiquit
Stały bywalec
Stały bywalec
Posty: 485
Rejestracja: pn cze 20, 2005 6:46 pm

ndz wrz 04, 2005 11:19 pm

Sethiel pisze:
Fakt. Demon hunter jest moim zdaniem 2nd najlepszym HK zaraz po Blademasterze. Nadaję się do rushów i szybkiego wybijania roboli. Główny atrybut? Szybkość.

Mi jakoś Łowca nie podchodzi i jak wybiera mi elfów to raczej wole startować z Strażnikiem Gaju. Potrafi on robić jednostki (Siła Natury), co jest bardzo przydatne w początkowej fazie gry, ma aurę, potrafi unieruchamiać, a później nieźle leczy. Więc raczej stawiam na niego.

P.S. Ostatni też bardzo polubiłem Władcę Podziemi. Jest po prostu świetny.
 
Awatar użytkownika
Tenebrae
Nowy użytkownik
Nowy użytkownik
Posty: 1
Rejestracja: pn sie 01, 2005 5:04 pm

ndz wrz 04, 2005 11:53 pm

Władca Podziemi

Crypt Lord ostatnio mi też zasmakował. Jak jeszcze grałem w scenariuszu Nieumarłych Anu Barakiem to miałem zawsze takiego buga, że w ostatniej misji przejmowania obelisków owy Crypt Lord miał 54 armor. W pojedynkę rozgramiał wszystko. Dobra jest ta 6to poziomowa umiejętność bo nie tylko ciągnie HPki od wrogów, ale też regeneruje HP CL.

Strażnik Gaju

Ja go cenie przede wszystkiem za Pnącza skutecznie pętające bohaterów. Ponadto ogromnym plusem jest Cool time Deszczu Uzdrowienia. Nim się odwrócisz on już może ponownie rzucać. Wiesz co- każdy bohater jest w czymś dobry. Nie którzy stawaiją na Warden za to cuś co spowalnia, inni POTM za burzę gwiazd ( swoją drogą szkoda, że zmniejszyli tym nowym patchem obrażenia z 75 na jednostke na 50 :( ) itd. itd.
 
Awatar użytkownika
Tenebrae
Nowy użytkownik
Nowy użytkownik
Posty: 1
Rejestracja: pn sie 01, 2005 5:04 pm

wt wrz 06, 2005 10:35 am

Panie i panowie.
Jeśli chcecie wiedzieć którym z herosów z Warcrafta jesteście, odpowiedzcie na kilka pytań zawartych na tej stronie:

http://monkstyle.net/BTBB/war3/

!UWAGA!- DO TEJ ZABAWY NIE POTRZEBA WIEDZY O ŚWIECIE WARCRAFTA

U mnie wyszło idealnie: jestem Blademasterem z Burning Blade Clanu. Chociaż liczyłem na paladyna :(
Pozdrawiam i życzę miłej zabawy
For the glory of Stormwind
 
Awatar użytkownika
Ubiquit
Stały bywalec
Stały bywalec
Posty: 485
Rejestracja: pn cze 20, 2005 6:46 pm

wt wrz 06, 2005 8:27 pm

W teście wyszedł mi Król Gór i coś w tym jest. Uwielbiam krasnoludów, są po prostu świetni. :razz:

Za Khaz Modan!!! :mlotek:
 
Awatar użytkownika
Tenebrae
Nowy użytkownik
Nowy użytkownik
Posty: 1
Rejestracja: pn sie 01, 2005 5:04 pm

czw wrz 22, 2005 10:38 am

Eh.. Wyszedł właśnie nowiutki patch do Reign of Chaos i Frozen Throne' a który zwie sie sie 1.19. Moim zdaniem totalna porażka. Mnóstwo skillów zredukowali a na dodatek popsuli moją ukochaną mape Echo Isles :x
Dla ciekawych przesyłam listę rzeczy zmienionych w patchu 1.19:

MAPY
- (2)Wyspy Echa
- Dodano nowe stworzy przy kopalniach.
- Zastąpiono Fontanny zdrowia Obozami najemników i zmieniono zachowanie stworów na mniej agresywne.
- Zastąpiono fontannę many targowiskiem i zmieniono rodzaj przedmiotów, jakie wypadają ze stworów.
- Zastąpiono trolle traperów ogrami tego samego poziomu we wszystkich zielonych obozach przy każdej z lokacji startowych.

- (2)Spokojny Gaj
- Po każdej ze stron dodano tawernę i zmniejszono poziom stworów przy obozach najemników. Zmniejszono poziomy stworów w dwóch pomarańczowych obozach, a także poziom przedmiotów.

- (4)Żółwia Skała
- Otwarto przejścia na mapie, aby zneutralizować wąskie gardła, które faworyzowały jednostki dystansowe.

- (4)Rozbity Odłamek
- Zastąpiono 4 środkowe pomarańczowe obozy, obozami zielonymi.
- Zastąpiono dwie jednostki dystansowe jednostkami przy obozach broniących Sklepów goblinów jednostkami do walki wręcz.
- Zwiększono pomarańczowe obozy w pobliżu każdej z lokacji startowych i dodano w nich przedmioty.


- (4)Hellfire
- Zmniejszono poziom stworów przy dwóch czerwonych obozów na środku.
- Zmniejszono poziom stworów przy obozach broniących Laboratoria goblinów.

- (4)Stonecold Mountain
- Z tej mapy usunięto wszystkie stwory posiadające zdolności opętywania.

- (4)LostTemple
- Dodano drzewa przy każdej z lokacji startowych, aby wszystkie rasy miały równe szanse w zbieraniu drewna.

- (4)Twisted Meadows
- Zmieniono rodzaj przedmiotów 4 poziomu, które wypadają ze stworów broniących Sklep goblinów.

- (6)Sunrock Cove
- Dodano wolne miejsce wokół Laboratorium goblinów i usunięto z jego okolicy część drzew.
- Obniżono poziom stworów broniących kopalnie z czerwonego do zielonego.
- Przesunięto niebieskie przejście na zachodzie dalej od miejsca startu.

- (6)Gnoll Wood
- Wszystkie Gnolle zabójców przy Sklepach goblinów zastąpiono Zbirami.

- (6)Typhoon
- Przesunięto czerwone i błękitne miejsca startu, aby znajdowały się bliżej kopalni, tak samo jak pozostałe lokacje.

- (6)Silverpine Forest
- Usunięto tawerny z wszystkich miejsc startu
- Można teraz przejść przez środek mapy, gdzie dodano tawernę.
- Zmniejszono poziomy przedmiotów stworów z czerwonego obozu na środku mapy.
- 6 środkowych kopalni jest teraz chronionych przez słabsze stwory.

- (6)Dragonblight
- Dwa środkowe obozu stworów zostały odsunięte od uczęszczanych szlaków, aby uniknąć przypadkowych ataków.
- Ustawienia sojuszy graczy określono na korzyść 2na2.

- (6)Moonglade - Nowa mapa
- Usunięto dwa środkowe obozy stworów i budynki.
- Na środku mapy dodano dwie tawerny.
- Otwarto wszystkie wąskie przejścia.
- Dodano drzewa w każdym z miejsc startu.

- (6)Everfrost -
- Dodano drzewa przy żółtym i błękitnym miejscu startu, aby gracze mieli równe szanse.
- Dodano naziemne jednostki zwalczające jednostki latające przy wschodnich i zachodnich czerwonych obozach.


- Dodatkowe mapy dostępne na Battle.net
- (6)Everfrost
- (6)Sunrock Cove
- (8)Full Scale Assault
- (4)Phantom Grove
- (2)Shrine of the Ancients
- (8)Hurricane Isle
- (6)Emerald Shores
- (4)Deathrose
- (6)Duststorm
- (8)Cherryville
- (12)Worm War (this is a trigger map)
- (10)Skibi'sCastleTD
- (2)Terenas Stand


ZMIANY RÓWNOWAGOWE

- Obowiązują teraz standardowe ceny za przedmioty wypadające ze stworów. Przedmioty tego samego poziomu będą teraz sprzedawane za tę samą cenę.


- Czas opracowania mistrzostwa we władaniu szkieletami zmniejszono z 45 sekund do 30.
- Czas opracowania długowieczności szkieletów zmniejszono z 30 do 15 sekund.
- Koszt opracowania ekshumacji zwłok zmniejszono do 75 złota / 50 drewna ze 125 złota / 100 drewna.
- Pancerz niszczycieli zmniejszono z 4 do 3.

Orkowie
- Pasterze duchów mają teraz bierną umiejętność odpornej skóry. Oznacza to, że niektóre czary, np. cyklon i spowolnienie, działają na nich znacznie krócej. Odporna skóra zapewnia także niewrażliwość na inne zaklęcia, np. polimorfię i opętanie.
- Czas działania oplątania zmniejszono z 15 do 12 sekund.
- Zmniejszono liczbę punktów życia jeźdźców nietoperzy z 400 do 325.

Nocne elfy
- Czas budowy drzewa życia zwiększono ze 110 do 120 sekund.

Ludzie
- Wieże (strażnicze, armatnie, tajemne i obronne) uzyskują teraz premię plus 1 do pancerza na każde ulepszenie budownictwa, a nie 2, tak jak było do tej pory.




ZMIANY W EDYTORZE ŚWIATA

Edytor wyzwalaczy
- W kategorii "Obiekt" pojawia się teraz kategoria i akcje "Obraz".
- Pod kategorią "Ubersplat" i akcjami znajduje się teraz kategoria "Grupy jednostek".
- Poprawiono skrypty generacji błędów przy wyłączonym obliczaniu ścieżek.
- Poprawiono skrypty generacji błędów przy wykorzystaniu zmiennych należących do poniższych kategorii:
- Rodzaj ataku
- Odgłos walki
- Rodzaj obrażeń
- Rodzaj efektu
- Rodzaj ścieżek
- Rodzaj dźwięku
- Rozwiązano problem z różnymi rodzajami błyskawic.
- Dodano nowy rodzaj terenu: "Urwiska", aby oddzielić je od innych.
- Zmieniono nazwy "Life Drain" i "Mana Drain" na "Drain Life" i "Drain Mana".
- Zmieniono nazwy, wskazówki i/lub kolejność następujących funkcji/odwołań:
- () Środowisko - Obliczanie ścieżek terenu jest wyłączone (Były ścieżki terenu)
- (Jednostka) Reakcja na wydarzenie - Źródło obrażeń
- (Ciąg) Gra - Nazwa zdolności
- (Ciąg) Gra - Ścieżka do grafiki efektu zdolności (zamiast Grafiki efektu zdolności)
- (Ciąg) Gra - Nazwa efektu dźwiękowego zdolności (do tej pory był dźwięk zdolności)
- (Ciąg) Bohater - Imię bohatera
- (Ciąg) Wyzwalacz - Nazwa wyzwalacza
- (Liczba rzeczywista) Błyskawice - kolor czerwony
- (Liczba rzeczywista) Błyskawice - kolor zielony
- (Liczba rzeczywista) Błyskawice - kolor niebieski
- (Liczba rzeczywista) Błyskawice - Wartość oświetlenia (był kolor oświetlenia)
- Poprawiono nazwy, wskazówki i kolejność następujących akcji:
- Środowisko - Zmień rodzaj terenu
- Środowisko - Włącz wyłącz ścieżki terenu
- Wyświetlany tekst - Zawieś/Kontynuuj
- Wyświetlany tekst - Trwały/Wygasa
- Wyświetlany tekst - Zmiana koloru
- Wyświetlany tekst - Zmiana długości życia
- Wyświetlany tekst - Zmian czasu wygasania
- Wyświetlany tekst - Zmiana wieku
- Gra - Włącz wyłącz zaznaczanie
- Gra - Włącz wyłącz zaznaczanie przez przeciągnięcie
- Gra - Włącz wyłącz preselekcję
- Obraz - Stwórz
- Obraz - Zmień kolor
- Obraz - Zmień stan renderowania
- Obraz - Zmiana trwałego stanu renderowania
- Obraz - Zmiana stanu wody
- Oświetlenie - Stwórz efekt oświetlenia
- Oświetlenie - Efekt świetlny ruchu
- Oświetlenie - Ustal kolor efektu oświetlenia
- Jednostka - Dodaj klasyfikację
- Jednostka - Usuń klasyfikację
- Jednostka - Określ kolejność wypadania przedmiotów
- Jednostka - Kolejność przesuwania przedmiotów w ekwipunku
- Jednostka - Wydaj rozkaz przekazania przedmiotu
- Jednostka - Obszar obrażeń
- Jednostka - Obrażenia celu
- Jednostka - Zmniejszenie poziomu dostępności dla jednostki
- Jednostka - Zwiększenie poziomu dostępności dla jednostki
- Jednostka - Określ poziom dostępności dla jednostki
- Ubersplat - Stwórz
- Ubersplat - Zmiana stanu rysowania
- Ubersplat - Zmiana stanu trwałego rysowania
- Dodano wydarzenie i trzy nowe funkcje wyzwalaczy na potrzeby obsługi przyszłych turniejów:
- (Wydarzenie wyzwalacza) Wydarzenie turniejowe
- (Liczba rzeczywista) Pozostały czas turnieju
- (Liczba całkowita) Punktacja turniejowa
- (Liczba całkowita) Zasada ukończenia turnieju
 
Awatar użytkownika
Draam
Nowy użytkownik
Nowy użytkownik
Posty: 0
Rejestracja: sob kwie 09, 2005 10:18 pm

czw wrz 22, 2005 1:34 pm

Hehe wyszedł mi blady master :szpada:
Fajna zabawa :)

Co do patcha:
Wszystkie te zmiany wprowadzono z jakiegoś powodu, najpewniej aby poprawić istniejące bugi, zrównoważyć rasy czy uatrakcyjnić grę. Co prawda wraz z poprawakami pojawiły się pewnie nowe bugi/niedogodności, no ale poprawią je w kolejnym patchu :D. Tak to się kręci
 
Awatar użytkownika
Ubiquit
Stały bywalec
Stały bywalec
Posty: 485
Rejestracja: pn cze 20, 2005 6:46 pm

czw wrz 22, 2005 4:47 pm

Nie ma co narzekać na pacha, jest jaki jest i nic tego nie zmieni, a może to jeszcze na lepsze nam wyjdzie. Oby. Ale z tą Wysepką Echa to rzeczywiście szkoda, bo bardzo fajnie się na niej grało :cry: .
 
Awatar użytkownika
Tenebrae
Nowy użytkownik
Nowy użytkownik
Posty: 1
Rejestracja: pn sie 01, 2005 5:04 pm

czw wrz 22, 2005 9:31 pm

A teraz wyszedł patch 1.19b do tego poprawiający 1.19 :mrgreen:
Straszne. Blizzarda zmienia swoje decyzje jak skarpetki.
Swoją drogą, moją ulubioną mapą też była Ice Crown z Reign of Chaos.12 playerów, ogromna mapa, mnóstwo creepów: cud miód dla graczy. A jakie są wasze ulubione mapy?
 
Awatar użytkownika
Draam
Nowy użytkownik
Nowy użytkownik
Posty: 0
Rejestracja: sob kwie 09, 2005 10:18 pm

śr wrz 28, 2005 11:30 am

Patch 1.19b wyszedł konieczności, bo podobno battlenet sie sypał po zainstalowaniu 1.19.
Heh wszyscy popełniają błedy :).
 
Awatar użytkownika
Tenebrae
Nowy użytkownik
Nowy użytkownik
Posty: 1
Rejestracja: pn sie 01, 2005 5:04 pm

czw wrz 29, 2005 8:38 pm

Nie obejżysz się za siebie a oni cię zaatakują 1.20. Zobaczysz. A ja proroczę, że to się stanie w przeciągu 2 miesięcy. Czas pokaże..

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości