Zrodzony z fantastyki

 
Awatar użytkownika
Newanderer
Stały bywalec
Stały bywalec
Posty: 296
Rejestracja: śr lis 10, 2004 5:45 pm

Nowa magiczna właściwość broni: Enigmatyczna

sob sty 01, 2005 5:07 pm

Enigmatyczna jest zawsze zagadkowa i otacza ją aura tajemnicy.
Przy każdym wyciągnięciu broni i wypowiedzeniu słowa rozkazu broń spowija lekka fioletowa mgiełka. W tym czasie MP wykonuje rzut 1k3 który ustala premię broni.

Np.
Squall wyciąga swoją enigmatyczną kosę +1 i wypowiada słowo rozkazu "Toffife".
|Mp wykonuje rzut... wypadło 2 więc broń staje się kosą +3|

Poziom czarującego:10 Akcja losowa, wymagania: Stworzenie magicznej broni i pancerza.
Cena rynkowa: Premia +2

I co wy na to?
Ostatnio zmieniony wt sty 04, 2005 6:30 pm przez Newanderer, łącznie zmieniany 2 razy.
 
maksiu
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 13
Rejestracja: pt gru 31, 2004 10:42 pm

sob sty 01, 2005 5:30 pm

Nawet fajne ale taka premia trwała by przez cały czas aż do schowania broni? Uważam że powinien być jakiś ogranicznik czasowy i ile razu dziennie można by to użyć.
 
SpeLLbReaKeR
Stały bywalec
Stały bywalec
Posty: 260
Rejestracja: pn paź 11, 2004 2:57 pm

sob sty 01, 2005 5:34 pm

Według mnie nawet dobre ale mozna by zrobic cos takiego ze jesli sie wylosuje 2 to mozna wziac umiejetnosc która jest za premie +2 np (ostrosc) wtedy byloby dobre. A jeszcze jedno pytanie jesli mamy Miecz +5 Enigmatyczny i wyrzucimy na kosci k4 trójke (3) to mamy miecz +8?
 
Awatar użytkownika
Newanderer
Stały bywalec
Stały bywalec
Posty: 296
Rejestracja: śr lis 10, 2004 5:45 pm

sob sty 01, 2005 5:52 pm

Spellbraker -> Tak, ta premia kumuluje się z wszystkimi innymi.
A to z losowaniem umiejętności odpowiadających premii - przegięcie. Taka broń by musiała kosztować conajmniej premię +3...

Maxiu -> A czy ostrość, wyładowanie czy ogień ma ograniczenie czasowe i limit dziennych użyć? Nie. Więc dlaczego to miało byb mieć?
 
maksiu
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 13
Rejestracja: pt gru 31, 2004 10:42 pm

sob sty 01, 2005 6:16 pm

Wyjmujesz miecz, rzucasz k4 i wychodzi ci 4. Jestes zadowolony więc przez caly czas nie chowasz broni żeby nie stracić dobrej premi. Troche to głupir a za pewne wiele osób by tak robiło. A co do limitu dziennych użyć powinien być jakiś ogranicznik bo byś chował i wyjmował broń aż ci wyjdzie premia +4.
 
Awatar użytkownika
Newanderer
Stały bywalec
Stały bywalec
Posty: 296
Rejestracja: śr lis 10, 2004 5:45 pm

sob sty 01, 2005 6:24 pm

ŁOŚKU!!!!

Newanderer pisze:
W tym czasie MP wykonuje rzut 1k3 który ustala premię broni.


!!
W tajemnicy! Trzymający broń nie wie jaką ona ma pramię obecnie!
Ostatnio zmieniony wt sty 04, 2005 3:30 pm przez Newanderer, łącznie zmieniany 2 razy.
 
Awatar użytkownika
Newanderer
Stały bywalec
Stały bywalec
Posty: 296
Rejestracja: śr lis 10, 2004 5:45 pm

sob sty 01, 2005 6:34 pm

Zmieniłem z 1k4 na 1k3.
1k4 - wtedy jest szans że dostaniemy broń +5 za cenę broni +3. (Broń musi być przecież +1 żeby była Enigmatyczna).

1k3 ogranicza tą maksymalną premię do +4.
Np. Krótki miecz +2 Enigmatyczny może mieć premię od +3 do +5 za cenę broni +4.
 
Awatar użytkownika
Zed Kraken
Zespolony z forum
Zespolony z forum
Posty: 1020
Rejestracja: czw cze 24, 2004 7:00 pm

wt sty 04, 2005 8:25 am

moim skromnym zdaniem jest to bardzo przydatne i fajne :) .
Gratuluję Newanderer.
 
Awatar użytkownika
izzi
Częsty bywalec
Częsty bywalec
Posty: 139
Rejestracja: śr gru 08, 2004 6:06 pm

wt sty 04, 2005 6:06 pm

Może być, ale proponowałbym, żeby broń zmieniała swoją premie co jakiś czas, a nie co wyciągnięcie, np. co 10 rund albo mniejszy lub większy okres czasu, ponieważ to będzie wprowadzać większą nieprzewidywalność broni, czyli większą zabawe. A jak zmienia premie co wyciągnięcie, to u mnie gracze odrazu by się skapneli ile mają i chowali i wyciągali ją do najwyższej premi.
 
Awatar użytkownika
Newanderer
Stały bywalec
Stały bywalec
Posty: 296
Rejestracja: śr lis 10, 2004 5:45 pm

wt sty 04, 2005 6:30 pm

skapnęli by się jak bys im na to pozwolił :P

a zresztą ten sam powód co podałem wyżej
Newanderer pisze:
A czy ostrość, wyładowanie czy ogień ma ograniczenie czasowe i limit dziennych użyć? Nie. Więc dlaczego to miało by mieć?
 
Awatar użytkownika
izzi
Częsty bywalec
Częsty bywalec
Posty: 139
Rejestracja: śr gru 08, 2004 6:06 pm

wt sty 04, 2005 6:47 pm

W mojej propozycji to ta właściwość ma nie ograniczoną długość działania, tylko co jakiś czas zmienia się premia z umagicznienia, o to mi chodziło,broń będzie bardziej chaotyczna i nieprzewidywalna.
 
Awatar użytkownika
Zed Kraken
Zespolony z forum
Zespolony z forum
Posty: 1020
Rejestracja: czw cze 24, 2004 7:00 pm

wt sty 04, 2005 6:49 pm

No ale dlaczego miało by tak być? Usprawnienia z broni zostają, i są niewyczerpywalne. Więc z tym powinno być tak samo.
 
SpeLLbReaKeR
Stały bywalec
Stały bywalec
Posty: 260
Rejestracja: pn paź 11, 2004 2:57 pm

wt sty 04, 2005 6:51 pm

Moze po kazdym ataku premie sie zmienia? co wy na to? wiem wiem duzo razy trzeba bylo by zmieniac i duzo tych rzutów. Mozna zrobic co 5 ataków lub ile tam chcecie.
 
Awatar użytkownika
Zed Kraken
Zespolony z forum
Zespolony z forum
Posty: 1020
Rejestracja: czw cze 24, 2004 7:00 pm

wt sty 04, 2005 6:53 pm

Też dobry pomysł :) . Myślę że lepszy od bazowego.
 
Awatar użytkownika
izzi
Częsty bywalec
Częsty bywalec
Posty: 139
Rejestracja: śr gru 08, 2004 6:06 pm

wt sty 04, 2005 7:05 pm

To w takim razie proponuje co runde, bo co atak, przy np. 4 to troche wkurza i przedłuża.
 
Awatar użytkownika
Zed Kraken
Zespolony z forum
Zespolony z forum
Posty: 1020
Rejestracja: czw cze 24, 2004 7:00 pm

wt sty 04, 2005 7:08 pm

HHmm... co 2 rundy.
 
Awatar użytkownika
izzi
Częsty bywalec
Częsty bywalec
Posty: 139
Rejestracja: śr gru 08, 2004 6:06 pm

wt sty 04, 2005 7:21 pm

A może co 5 rund? To nie jest wielka różnica i najlepiej każdy robi tak, jak jemu jest wygodnie.
 
Awatar użytkownika
Zed Kraken
Zespolony z forum
Zespolony z forum
Posty: 1020
Rejestracja: czw cze 24, 2004 7:00 pm

wt sty 04, 2005 9:00 pm

Moim zdaniem co 2 ponieważ co 1 to za prędko, a więcej niz co 2 to za dużo. Co 2 to dobra cyfra, przynajmniej moim zdaniem.
 
SpeLLbReaKeR
Stały bywalec
Stały bywalec
Posty: 260
Rejestracja: pn paź 11, 2004 2:57 pm

wt sty 04, 2005 9:05 pm

albo zróbmy po 4 udanych trafieniach i bedzie po sprawie? :] pozatym wydaje mi sie ze i tak nie nikt nie kupi takiej broni (lepiej kupic normalna premie +2 zamiast potem losowac od +1 do +3 :/)
 
Awatar użytkownika
izzi
Częsty bywalec
Częsty bywalec
Posty: 139
Rejestracja: śr gru 08, 2004 6:06 pm

wt sty 04, 2005 9:26 pm

Aby to broń była bronią enigmatyczną musi posiadać umagicznienie przynajmniej +1 i będąc tak umagiczniona prz losowaniu może ci wyjść broń od +2 do +4, więc chyba lepiej niż samo +2, no nie?
A z tymi trafieniami to chyba najlepszy pomysł, jeszcze może być co krytyka, ale wtedy to można sobie troche poczekać :wink: .
 
Awatar użytkownika
Zed Kraken
Zespolony z forum
Zespolony z forum
Posty: 1020
Rejestracja: czw cze 24, 2004 7:00 pm

wt sty 04, 2005 9:30 pm

Hmm... Po 2 udanych trafieniech lepiej co 4 to za dużo. Ale to może się puźniej nie sprawdzić jak postać będzie miała więcej ataków. :?
 
maksiu
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 13
Rejestracja: pt gru 31, 2004 10:42 pm

sob sty 22, 2005 11:36 am

Co to jest za różnica czy co 2 czy co 4 trafienia się będzie rzucać na premie? Ta broń ma służyć do pomagania w walce. Niezależnie ile się rzuci i tak jest wieksza premia niż normalnie. Im dużej się pramia utrzymuje tym lepiej.
 
Awatar użytkownika
_yame_
Częsty bywalec
Częsty bywalec
Posty: 141
Rejestracja: śr maja 19, 2004 8:11 pm

sob sty 22, 2005 11:58 am

Można by jeszcze dodać coś takiego, że na ofiare ataku tą bronia jest rzucany losowy czar z jakiejś szkoły, np. transmutacji :]] Oczywiście czar wpływający na osobę.

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości