Te pytanie powinienem zadać do twórców PC, no ale do omówienia zawsze też się przyda.
Więc- przy tworzeniu bohatera może powinno się wprowadzić coś takiego, jak powiedzmy profesje podobne z warhammera, ponieważ:
-wojownik, może zajmować się wieloma sprawami, ale nie o to chodzi, ktoś by wybrał drogę przysłowiowego banity, ale też może być wojownikiem który nie będzie lubił okradać, np. żołnierz poborowy przy palisadzie w Tuan
-każdy mieszkaniec Tir Na Dan’u się krzywo patrzy "zazwyczaj", na zwyczajnego wojownika wybrańca, jak napisane jest w książce widzi w nim wojownika z orężem w ręce, który ma uratować jego pole przed cytrwalem, ponieważ jest wybrańcem bogini, a tu nagle okrada wioskę wybraniec bo jest banitą, pomińmy na razie sprawę Danu,
- głupi rybak, powinien mieć jeszcze trochę umiejętności do łowienia ryb niż zwykły człowiek, nie żeby sobie to wybrał z umiejętności, ale żeby dostał od razu z profesji, twórcy gry chyba o tym myśleli, ale dlaczego zrezygnowali ???
Jak każdy wie, murarz powinien mieć powiedzmy +2 do rzemiosła, itd.
Zapraszam do omówienia tej sprawy !!!!