Zrodzony z fantastyki

 
Awatar użytkownika
Skała
Moderator
Moderator
Posty: 112
Rejestracja: wt kwie 01, 2003 12:31 am

Gra o Tron CCG

śr sty 05, 2005 11:23 am

Jestem kompletnie zielony jeśli chodzi o rozgrywkę. Kupiłem trochę kart i znam zasady. Pewnie, ze względu na książkę :) , zagram Lanisterami, może w połączeniu z Greyjoyami. Czy jest tu ktoś, kto byłby w stanie udzielić jakichś rad?
 
Khamenei
Nowy użytkownik
Nowy użytkownik
Posty: 4
Rejestracja: wt gru 28, 2004 12:07 am

czw sty 06, 2005 1:14 am

Wiem, ze to glupie, ale moja rada jest taka, bys zagral w to z kims, kto umie juz grac ;).
 
Awatar użytkownika
Ra-V
Zespolony z forum
Zespolony z forum
Posty: 1490
Rejestracja: ndz mar 16, 2003 8:08 pm

czw sty 06, 2005 6:10 pm

Skala, a co dokladnie chcialbys wiedziec? Bo w sumie troche gralem i jak cos prostego to moge sprobowac Ci pomoc :]
 
Awatar użytkownika
Skała
Moderator
Moderator
Posty: 112
Rejestracja: wt kwie 01, 2003 12:31 am

sob sty 15, 2005 11:17 pm

To sie jakos na priva zglosze :)
 
Awatar użytkownika
neishin
Fantastyczny dyskutant
Fantastyczny dyskutant
Posty: 1856
Rejestracja: pn mar 17, 2003 11:56 pm

śr sty 26, 2005 7:37 pm

A ja chętnie bym się dowiedział czegoś o tej grze. Zasady, talie, ceny:P Ra-V, przybliżysz trochę?
 
Awatar użytkownika
TST
Zespolony z forum
Zespolony z forum
Posty: 877
Rejestracja: wt gru 07, 2004 4:06 pm

sob sty 29, 2005 4:11 pm

Ja też chętnie poczytam. Książkę uwielbiam więc i w CCG chętnie bym pograł jeżeli to gra warta świeczki.
 
Awatar użytkownika
Ra-V
Zespolony z forum
Zespolony z forum
Posty: 1490
Rejestracja: ndz mar 16, 2003 8:08 pm

ndz sty 30, 2005 2:46 am

Ok to postaram sie skrobnac pare slow

Gra ta oparta jest na prozie G.R.R.Martina a konkretnie na jego swietnym cyklu Pieśń Lodu i Ognia.

Nasza talia sklada sie z dwoch czesci - House decku i Plot decku