Zrodzony z fantastyki

 
Awatar użytkownika
mirgem
Użytkownik zaawansowany
Użytkownik zaawansowany
Posty: 63
Rejestracja: pt lip 23, 2004 7:27 pm

śr lut 23, 2005 9:53 pm

Gram jeszcze takim BG Spirit/Arcane. Co o nim sądzicie?

10 Swamp
1 Shizo, Death's Storehouse
1 Okina, Temple to the Grandfathers
11 Forest

4 Hana Kami
2 Kodama of the South Tree
2 Budoka Pupil
4 Thief of Hope
2 Seizan, Perverter of Truth

4 Kodama's Reach
4 Long-Forgotten Gohei
2 Night of Soul's Betrayal
3 Devouring Greed
3 Genju of the Cedars
3 Swallowing Plague
4 Rend Flesh
 
Awatar użytkownika
dgi
Częsty bywalec
Częsty bywalec
Posty: 118
Rejestracja: czw lip 15, 2004 2:42 pm

śr lut 23, 2005 10:55 pm

betrayal nie jest fajny w tego typu deckach bo oslabiasz swoj beatdown. plaga wydaje mi sie za wolna. wrzuc kokusho i ewentualnie ekstrakcje bo te karty wymiataja ^^
 
Awatar użytkownika
=Alien=
Częsty bywalec
Częsty bywalec
Posty: 134
Rejestracja: śr wrz 04, 2002 7:58 pm

czw lut 24, 2005 9:47 am

zaiast Plag -horobi's Whisper
zamaist 3Rend flesh - 3Rend Spirit (dyma wiecej rzeczy które coś robią w sumie wszystko oprocz kumano i meloku)
2Nighty (bezsensu w tym decku chyba że ma to być kontrola na co n ie wyglada jak narazie) = 2Cranial
1Long Forgotten(3 starczą w szczególnosci że lepiej mieć stwory niz dopałki do nich) + 1 flesh + hmm może greed = 3Kokusho(lata, skacze, drainlifuje-pełen serwis)/3Yukora the prisoner( szybki napór szczególnie z Shizo)
 
Awatar użytkownika
mirgem
Użytkownik zaawansowany
Użytkownik zaawansowany
Posty: 63
Rejestracja: pt lip 23, 2004 7:27 pm

czw lut 24, 2005 2:06 pm

hmm tak to teraz wygląda:

11 Forest
1 Okina, Temple to the Grandfathers
11 Swamp
1 Shizo, Death's Storehouse

4 Hana Kami
2 Kodama of the South Tree
2 Seizan, Perverter of Truth
2 Budoka Pupil
3 Bile Urchin
4 Thief of Hope

2 Kodama's Might
4 Horobi's Whisper
3 Cranial Extraction
4 Kodama's Reach
2 Genju of the Cedars
2 Devouring Greed
3 Long-Forgotten Gohei

EDIT:
Mam jeszcze jeden pomysł na deck na zuberach. Co by było, gdyby zamiast blood rites użyc lifespinnera?
 
Awatar użytkownika
GrzeHu
Użytkownik zaawansowany
Użytkownik zaawansowany
Posty: 26
Rejestracja: ndz maja 25, 2003 9:49 pm

czw lut 24, 2005 9:48 pm

Co myślicie o tym, BG wersja kontrolna, poki co tylko na kartce, od przyszlego tygodnia zamierzam zaczac testowanie tego i jeszcze 2 deckow ktorych spisy postaram sie niedlugo podac na MODO. BoK wchodzi na MtGO od poniedzialku i jak tylko nowe karty troceh stanieja zaczynam grac. A oto i deck, chetnie uslysze jakeis sugestie a nie bezproduktywna krytyke, bo jak mowilem deck istnieje tylko na kartce narazie, a ścislej to w pliku teksotwym :):

11 Forest
10 Swamp
2 Cranial Extraction
2 Genju of the Cedars
3 Hideous Laughter
3 Horobi's Whisper
3 Kodama of the North Tree
2 Kodama's Reach
4 Kokusho, the Evening Star
1 Okina, Temple to the Grandfathers
4 Psychic Spear
4 Rend Spirit
4 Sakura-Tribe Elder
3 Sensei's Divining Top
1 Shizo, Death's Storehouse
3 Yukora, the Prisoner

Sideboard
2 Cranial Extraction
4 Hero's Demise
1 Hideous Laughter
4 Night of Souls' Betrayal
4 Wear Away
 
Awatar użytkownika
Angelboy
Użytkownik zaawansowany
Użytkownik zaawansowany
Posty: 33
Rejestracja: czw gru 09, 2004 8:08 pm

ndz mar 06, 2005 7:45 pm

Widzę, że nikt w temacie nie pisze więc podtrzymam go:

Mirgem -> Nawet dobry deck :) Tylko nie pasuje mi tu Budoka Pupil... Za niego wsadziłbym coś innego, choćby Kokusho 8)

Grzechu -> Też nawet dobry deck ale zmieniłbym pewną rzecz:
- Północne Kodamy tylko x2 lub wogule wywalić... Są ważniejsze rzeczy do wsadzenia...

I teraz moja propozycja decku RG Spirit :)
Niestety nie dam spisu, ale co myślicie o ogólnej kontrukcji ( Wiadomo, Kumano, Kodamy i inne... )
Wygrałoby to to coś?
:razz:
 
Awatar użytkownika
don_Metek
Stały bywalec
Stały bywalec
Posty: 257
Rejestracja: wt wrz 23, 2003 8:44 am

ndz mar 06, 2005 10:26 pm

Angelboy pisze:
Tylko nie pasuje mi tu Budoka Pupil

Nie?! Hmmm... koles ma spiritcrafta - chyba tu jednak pasuje - zwlaszcza, ze nie jest najgorszy. Kokusho tez by sie przydal swoja droga, ale to poza tym - jakies tansze stworki nie zaszkodza na poczatek.
Poza tym cos wam krzywa manowa w tych deckach qleje :P.
 
Awatar użytkownika
Kulrog
Użytkownik zaawansowany
Użytkownik zaawansowany
Posty: 79
Rejestracja: ndz lut 13, 2005 12:28 am

ndz mar 06, 2005 10:41 pm

Angelboy no ba że tak ! :D coś takiego wykończyło mnie na ostatnim FNM'ie :)

Z tego co zauważyłem podczas gry (bo spisu nie mam :P) :
Hana Kami , bloker + wyciaga Arcane
Lava Spike , 3 dmg i do tego można coś splice'owć
Południowa Kodama , wiadomo chyba
Kumana jakiś Ray'ie itp. :)

Można by spróbować coś takiego zbudować
 
vego krk
Nowy użytkownik
Nowy użytkownik
Posty: 0
Rejestracja: pn mar 07, 2005 8:09 pm

pn mar 07, 2005 8:36 pm

Co myślicie o takim decku na wężach :razz:

4x Orochi Sustainer
2x Seshiro the Anointed
3x Sakura-Tribe Elder
2x Myojin of Infinite Rage
4x Orochi Leafcaller
3x Sachi, Daughter of Seshiro
1x Sosuke, Son of Seshiro
2x Kumano, Master Yamabushi
1x Shisato, Whispering Hunter

3x Cranial Extraction
4x Time of Need
4x Commune with Nature
2x Konda's Banner
1x Soulblast
2x Enshrined Memories
3x Sosuke Smmons

1x Boseiju, Who Seltes All
2x Okina, Temple to the Grandfathers
1x Shizo, Death's Storehouse
1x Shinka, the Bloodsoaked Keep
2x Swamp
3x Mountain
9x Forest

Wymyśliłem taki tech na wężach. Co o nim sądzicie??? :mrgreen:
 
Awatar użytkownika
Angelboy
Użytkownik zaawansowany
Użytkownik zaawansowany
Posty: 33
Rejestracja: czw gru 09, 2004 8:08 pm

wt mar 08, 2005 2:43 pm

Snake Talia nienajgorsza choć nie powiem 3 kolory to na snaki za dużo. :)
I po co 2 Okina? I Soulblast? :)
Kumano może być, ale to mają być Snejki, a nie mix ( Niekoniecznie wychodzi na plus :D )
To tyle...

Kulrog --> A to mnie cieszy.... 8) Bo akurat gram teraz takim deckiem :) I nawet dobrze się sprawuje, chociaż nie zawsze, ale to może dlatego, że brakuje mi paru rzeczy :)
PS. Nie łudźcie się na spis :razz: Żeby wszyscy poznali hehe :mrgreen:

Pozdrawiam Angelboy
 
vego krk
Nowy użytkownik
Nowy użytkownik
Posty: 0
Rejestracja: pn mar 07, 2005 8:09 pm

wt mar 08, 2005 2:59 pm

w tym deku chodzi o to że by szybko włożyć na stół sachi i kilku shamanów, potem rozwalić landy i mieć mane a shamanów. kumano sie przydaje bo można z niego strzelać bo mamy dużo many. a przeciwnik po rozwaleniu landów jest w strasznych problemach. pozatym można sie szybko wysypać. ten deck przegrał do tej pory tylko z reanimatorem.

a soulblast jest po to żeby przywalić raz a porządnie. jak mi sie uda zagrać odpowiednią ilość stworów to wygrywam w 6/7 turze :mrgreen:
 
Awatar użytkownika
Angelboy
Użytkownik zaawansowany
Użytkownik zaawansowany
Posty: 33
Rejestracja: czw gru 09, 2004 8:08 pm

wt mar 08, 2005 8:49 pm

Masz trochę racji, ale jeśli chodzi ci o Sashi to po co trzymasz tam Shisato Sosuke i Seshiro? :)
I może Orochi Hatchery do comba z Soulblastem by się przydał.
A 6/7 tura to nie za wcześnie na mtg :]

Pozdrawiam Angelboy
 
Gerard_666
Częsty bywalec
Częsty bywalec
Posty: 200
Rejestracja: pn lis 01, 2004 5:10 pm

pt mar 11, 2005 4:35 am

Wypowiedzcie się na temat poniższego wb spirita. Co takiego powinienem tam jeszcze upchnąć ? I co zaboli taki deck ?(poza śmiechem, Final Judgment i NoSB). Tech jest dosyć prosty, z początku sypiemy sie kritami, zadajemy jak najwięcej obrażeń, a dobijamy Greedem. Co prawda deck cierpi na widoczny brak removalu, ale jest Waxmane baku i Otherwordly Journey, więc powinien sobie radzic z omijaniem blockerów oppa. Niewiem tylko czy nie powinienem grac mainowym Goheiem tylko, że wtedy musiałbym coś wywalić, ale co ? A co do węży to zgadzam sie z Angelboyem jest za wolny i cholernie wrażliwy, ja bym nie grał shisato jest bardzo niedobry (ginie prawie od wszystkiego i pożera jeszcze własnych kolesi, poza tym jak on ma puknać przeciwnika jak w decku nie masz praktycznie żadnego removalu żeby oczyścić mu drogę, jedyną drogą dla nie jest chyba tylko Shizo, ewidentna strata miejsca), wyjąłbym jedną Okine (po co dwie ?) i Boseiju (nie wydaje mi się aby kolor niebieski był kolorem dominującym w bloku może będzie jakaś kontrola, ale żeby takie cuś w mainie ? Zabiera zycie i jeszcze wchodzi tapnięty na dodatek daje colorless, nic nie wyciąga go z decku. Taki ląd to może jest przydatny, ale na sidzie), zamiast nich dwie szuki Tendo, Ice Bridge i czwartą sakure, bo to mogłoby bardziej ustabilizować mana base (fajnie musi być jak na początku nie dostanie sie foresta czy okiny :razz: ). A co do Sosuke i Sechiro to każdy z nich dodaje ataku wężom, co ma wpływ na siłe soulblasta (w końcu sumuje powera).

wb spirits:
11x Swamp
11x Plains
1x Shizo
1x Eiganjo Castle

4x Latern Kami
4x Bile Urichin
4x Thief of Hope
4x Yokura, the Prisoner
4x Kami of the Ancient Law
4x Wicked Akuba
3x Waxmane Baku
3x Cranial Exrtaction
4x Devouring Greed
4x Otherworldy Journey

Side:
4x Cleanfall
4x Long-forgotten Gohei
4x Hero's Demise
3x Hokori, Dust Drinker
 
Awatar użytkownika
mirgem
Użytkownik zaawansowany
Użytkownik zaawansowany
Posty: 63
Rejestracja: pt lip 23, 2004 7:27 pm

pt mar 11, 2005 10:15 pm

Testuje takiego rocka. Co o nim sądzicie?

9 Forest
13 Swamp
1 Okina
1 Shizo

4 Kokusho
2 Ink-Eyes
4 Sakura

4 Kodama's Reach
4 Cranial Extraction
4 Wear Away
4 Hideous Laughter
2 Night of Soul's Betrayal
4 Eradicate
4 Horobi's Whisper
 
Gerard_666
Częsty bywalec
Częsty bywalec
Posty: 200
Rejestracja: pn lis 01, 2004 5:10 pm

pt mar 11, 2005 11:08 pm

migrem: Jak rock to powinieneś grać:
+3 Yokura, the Prisoner są bardzo skuteczni
+3 czarne Shoale sa wyjebane, taki removal jest bardzo dobry
+3 Hero's Demise bardzo dobry removal w bloku, w końcu jest pełno legend
+4 świderki, tego decku bez nich nie widze, dobrze działają z sakurami i reachami dostajesz to co potrzebujesz
- 4 Wear Away takie do side'u
- 4 Eradicte sa lepsze rzeczy
- 2 Nighty nie są złe, ale osłabiają twój beatdown, Laughtery powinny wystarczeć na weenies
- 1 Kodama's Reach, trzy powinny wystarczeć
- 1 Horobi's Whipser, trzy stykną kolor czarny powinien być popularnym toteż mogą czasami być martwą kartą
- a 23 lądy powinnt styknąć: (w decku powinno sie znajdować więcej forestów bo jak na początku niedostaniech to gryziesz beton, swampy można wyfetchować sakurą i reachami)
12 forest
9 swamp
1 okina
1 shizo

Ps. Jeszcze zastanowił bym się nad zielonym genju jest całkiem fajne tylko nie wiem za co ?
 
boriz
Nowy użytkownik
Nowy użytkownik
Posty: 2
Rejestracja: czw wrz 16, 2004 1:27 pm

sob mar 12, 2005 10:00 am

Sam nie wiem czemu wszyscy jakoś zapomnieli o samurajach... Owszem, nie ma w nich ani craniali, ani kokusho (które wydają się być obowiązkiem w bloku), ale też sobie radzą nieżle. Ja sam złożyłem samuraje, i w sumie nawet działają... Oto spis mojej talii (komentarze mile widziane):

Stworki:
4x Konda's Hatamoto
4x Samurai of the Pale Curtain
2x Kentaro, the Smiling Cat
1x Sensei Golden Tail
2x Isao Enlightened Bushi
2x Opal-Eye, Konda's Yojimbo
4x Kitsune blademaster
3x Nagao, Bound by honor
2x Takeno, Samurai General
2x Patron of the Kitsune

Inne czary-mary:
4x Reciprocate
4x Time of Need
3x Konda's Banner
2x Cage of Hands
2x Shining Shoal
1x Umezawa's Jitte

Lądy:
11x Plains
8x Forest
1x Eiganjo Castle
1x Okina, Temple of the Grandfathers
 
Gerard_666
Częsty bywalec
Częsty bywalec
Posty: 200
Rejestracja: pn lis 01, 2004 5:10 pm

sob mar 12, 2005 12:11 pm

boriz: Deck może być fajny ale ma kilka wad
1) jak dostaniesz Hideus Laughtera to większość twojego stołu sie składa
2) w przypadku Final Judgment jest jeszcze gorzej tracisz wszystkie postacie
3) nie grasz kami of the ancient law, więc jak dostaniesz Ghostly Prison to też teoretycznie możesz sie składać

Zmiany:
- 2 takeno , nieopłacalny
- 1 senisei , nie ten deck
- 1 konda's banner dwa wystarczą
- 4 time of need może i nie są złe ale ja bym nimi nie grał w samuraiu
- 4 reciprocat do side ale w mainie ? Rozumiem że nie lubisz smoków i tym podobnych mutantów ale od radzenia z nimi masz cage of hands(choć nie zapobiegają ich efetką ale przynajmiej nie pobronią :) )

+ 4 Kami of the Ancient Law, musisz mieć coś na Prisona
+ 4 Otherworldy Journey fajny instant pozwala ratować ginące postacie jak również usuwać tymczasowo blockerów
+ 2 Day of Destiny masz troche legend toteż takie cuś nieźle pompuje twoją drużyne
+ 1 Cage of Hands
+1Umezwa's Jitte lepiej żeby podeszło na czas
 
boriz
Nowy użytkownik
Nowy użytkownik
Posty: 2
Rejestracja: czw wrz 16, 2004 1:27 pm

sob mar 12, 2005 2:11 pm

Masz rację z tym final Judgmentem, nic na niego nie poradzę...Ale co do Hideous Laughtera i nocki, oraz Ghostly Prisonów, to już inna sprawa. Szczerze mówiąc, oryginalnie ten deck złożony jest na standard, nie na gry blokowe, dlatego w powyższym spisie usunąłem parę kart... Mianowicie powinno tam być jeszce wspomniane 4x Naturalize, a także 2x Leonin Sun Standard. W sumie to nie pomyślałem o Kami of the ancient Law, czuję że zastąpie nimi Naturalizy :wink: Co do innych pomysłów, rozważałem już wcześniej wrzucenie Day of Destiny i Otherworld Journey(bo pomysł zasadniczo jest dobry), ale zabrakło miejsca w decku... Z resztą zmian będę musiał potestować, ale Time of Needów będę bronić jak lew :) Dzięki za rady!


Abstrahując od tematu samurai i mojego decka(toż to nie klinika talii), jak myślicie, czy czarno niebieski NINJITSU ma jakieś szanse? Według mnie ma on jakiś potencjał, w bloku nie brak małych (i tanich) stworków jako "pożywka" dla ninjy, są też możliwości uczynienia ich nieblokowalnymi, a sami ninje mają parę śmiesznych technik na składzie. Jak więc myślicie: czas na ninja, czy raczej nie?
 
Gerard_666
Częsty bywalec
Częsty bywalec
Posty: 200
Rejestracja: pn lis 01, 2004 5:10 pm

sob mar 12, 2005 5:09 pm

Ninje nie mają żadnych szans są małe byle jaki Hideus Laughter je niszczy, a poza tym taki deck na pewno nie bedzię za szybki i nieporównanie słabszy od różnych spiritcraftów. Jak by nie patrzeć to mana base ma taki z pyty, postacie malutkie(moze poza dwoma z nich), widziałem taki deck na kombie z ornithopterem nie działał zupełnie. Nawet Prisony nieźle karcą taki tech. Ja nie widze decku opartego na ninjitsu, może pojedyńcze sztuki takie jak Ink Eyes będą grywalne, w końcu to najlepszy ninja (zdolność regeneracji w bloku będzie fajna, w końcu większość removalu nie zapobiega regeneracji, no i to wskrzeszanie miodzik 8) ).
 
Awatar użytkownika
GrzeHu
Użytkownik zaawansowany
Użytkownik zaawansowany
Posty: 26
Rejestracja: ndz maja 25, 2003 9:49 pm

wt mar 15, 2005 5:28 pm

hmm wcozraj na modo był peirwszy tueij w bloku x2 zagralo prawie 50 osob. Turniej wygral BG control(Polnocne kodamy karca na maxa, craniale tylko w sidzie) pokonujac w finale mono black controla. Oprocz tego w top 8 byly 3 WW, 2 GUW contol i drugi GB control.
 
Awatar użytkownika
Angelboy
Użytkownik zaawansowany
Użytkownik zaawansowany
Posty: 33
Rejestracja: czw gru 09, 2004 8:08 pm

ndz mar 20, 2005 2:19 pm

Jako, że nikt tu od jakiegoś czasu nie pisał zamieszczam dwie wersje decków, które ukazały się na brainburst:

GR Spiritcraft
Main Deck:

4 Hana Kami
4 Hearth Kami
4 Kami of the Hunt
4 Kodama of the South Tree
4 Soilshaper

4 Blind with Anger
4 Glacial Ray
4 Kodama's Might
4 Lava Spike

13 Forest
11 Mountain

Sideboard:

4 Kumano, Master Yamabushi
3 Pain Kami
4 Wear Away
4 Yamabushi's Flame

Kombinowałem trochę z nim, i okazało się, że jest całkiem, całkiem :)
Tylko zamiast 2 kodam wsadzić 2 kumano i może Gohei... A wy jakie macie pomysły do tego decku?

I druga wersja tego samego autora:

GR Spiritcraft ( 2 :wink: )

Main Deck

4 Blademane Baku
2 Cunning Bandit
4 Hana Kami
4 Kami of the Hunt
4 Kodama of the South Tree
2 Ryusei, the Falling Star
4 Soilshaper

4 Glacial Ray
4 Kodama's Might
2 Kodama's Reach
2 Lava Spike
2 Unchecked Growth

11 Forest
9 Mountain
1 Okina, Temple to the Grandfathers
1 Shinka, the Bloodsoaked Keep

Sideboard:

3 Ishi-Ishi, Akki Crackshot
4 Long-Forgotten Gohei
4 Nine-Ringed Bo
4 Wear Away

Troszke lepsza wersja, ale nie dawałbym tu czerwonego dragona no i ten Kumano :) Mam do niego sentyment :razz:

Podajcie swoje pomysły.
 
Szaszi
Częsty bywalec
Częsty bywalec
Posty: 125
Rejestracja: śr mar 10, 2004 7:00 pm

ndz mar 20, 2005 11:20 pm

Ja mam jedną zasadniczą rade, co do tego decku- po prostu nim nie grajcie. Na modo już od jakiegoś czasu gra sie turnieje w bloku i RG zupełnie się nie sprawdza- dobrym matchupem jest UG, które przegrywa z wiekszościa decków, poza tym ten deck radzi sobie jeszcze tylko w mirrorze. Powodem takich nie powodzeń są przede wszystkim popularnośc BG ( które ma za dużo point remowalu i Hideus laughtera) i WW, które bardzo szybko regeneruje sobie życie dzięki genju i uzyskuje adwantage dzięki shoalom i jitte. Jitte jest na tyle karcące, że zielone decki grają już wear away w mainie.
 
Awatar użytkownika
dragonian
Zespolony z forum
Zespolony z forum
Posty: 803
Rejestracja: wt wrz 24, 2002 9:46 pm

ndz mar 20, 2005 11:22 pm

Ale kto powiedzial ze spiritcraft nie moze grac Jitte?? J abankowo gralbym na 2-3 sztuki. Pozatym w decku konieczne sa wedlug mnie kodamy of the north tree
 
Szaszi
Częsty bywalec
Częsty bywalec
Posty: 125
Rejestracja: śr mar 10, 2004 7:00 pm

ndz mar 20, 2005 11:35 pm

dragonian-wybacz, że psuje twój misterny plan, ale jak już powiedziałem, moja opinia nie bierze się z powietrza a z tego, że ten deck nie radzi sobie w turniejach na MODO. Spiritcraft musi być w pełni konsystentny, żeby działał tak jak powinien, co nie zmienia faktu, że nawet konsystentny build po prostu nie jest w stanie poradzić sobie z tyloma przeciwnościami jakie stawiają inne decki z meta, które powoli mozna określać. Problemów jest dużo:
BG- które jest nastawione na niszczenie wszystkich stworów: Shoale , whispery, laughtery, craniale.
WW- genju, shoale, prisony (których RG nienawidzi) no i Jitte
Nie wiem jak RG ma z UR, ale zdaje mi się, że UR po prostu szybciej odpala Ire za 20 niz Rg zadaje te 20 obrażeń.
Poza tym dużo rogue decków bazującychan zielonym ma białe lądy i Final Judgment, które pozwalają na ustabilizowanie się sytuacji.
 
Awatar użytkownika
Delta
Fantastyczny dyskutant
Fantastyczny dyskutant
Posty: 2859
Rejestracja: pn lis 25, 2002 10:59 pm

pn mar 21, 2005 12:00 am

Szaszi: akurat ja wiem i UR to jest drugi matchup który można sobie pograc grając RG (znaczy jest w naszą strone).
Reszta: testowałem sporo RG Spiritcraft (jako najtanszy deck w bloku najpierw to zlozylem na mtgo), ale ten archetyp po prostu niemiłosiernie topi ze wszystkim lub prawie wszystkim na co trafi - i nie zmienia tego fakt, że przeciwnik jest półdeb... półgoblinem i dostał decka od znajomego na 2h przed waszą grą. Umiejętnościami można próbowac pokonac kilku gosci, ale na dłuższą mete i tak będziesz topił.

Dragorian - a ja bym nie widział kodam północy bo są za wolne.
Wersją dla mnie najbardziej optymalną była:

12 Forest
10 Mountain
1 Okina, Temple to the Grandfathers

3 Frostling
4 Hana Kami
3 Hearth Kami
4 Soilshaper
4 Kami of the Hunt
3 Budoka Pupil
3 Kodama of the South Tree

1 Commune with Nature
4 Kodama's Might
4 Lava Spike
4 Glacial Ray

Sideboard
x Ishi-Ishi, Akki Crackshot
3 Kodama of the North Tree
x Wear Away
 
Awatar użytkownika
=Alien=
Częsty bywalec
Częsty bywalec
Posty: 134
Rejestracja: śr wrz 04, 2002 7:58 pm

pn mar 21, 2005 5:05 pm

zgadzam się z deltą. RG spiritcraft pomimo ładnego wyglądu na papierze jest beznadziejny jesli nie dostaniesz porno to nie masz szans wygrać z większością decków w bloku. Jak chcesz pograć naporem polecam demony (super mają z BG, nienajgorzej z ww, z innymi zależy jak szybko rzucisz craniala :)) albo ww bądź snake'i (które sprawiaja dużo funu)
 
Awatar użytkownika
Hezor
Fantastyczny dyskutant
Fantastyczny dyskutant
Posty: 3788
Rejestracja: pn lip 23, 2007 10:31 pm

pn mar 21, 2005 5:33 pm

Ja mam taka wersje rg spirita i nie moge sie zgodzic z tym, zebym przegrywal z wszystkim. Trzeba gac mocno naporowo, narzucac tempo, a oppo sie moze skladac po paru turach.

Deck ma jeszcze te duza zalete, ze jest mocno budzetowy :)

//NAME: COK RG SPIRIT
4 Blademane Baku
4 Glacial Ray
4 Lava Spike
4 Soilshaper
4 Budoka Pupil
4 Unchecked Growth
4 Frostling
4 Hana Kami
4 Kodama's Might
2 First Volley
11 Mountain
11 Forest
 
Awatar użytkownika
Delta
Fantastyczny dyskutant
Fantastyczny dyskutant
Posty: 2859
Rejestracja: pn lis 25, 2002 10:59 pm

pn mar 21, 2005 7:00 pm

Jozzo: cóż, możesz sie nie zgadzac, ale chętnie zobacze Cie na turnieju naprzeciwko mnie jeśli nadal będziesz grac tym deckiem.
 
Awatar użytkownika
Macros
Fantastyczny dyskutant
Fantastyczny dyskutant
Posty: 1540
Rejestracja: sob maja 18, 2002 11:45 pm

pn mar 21, 2005 9:04 pm

Granie RG to po prostu decydowanie sie na opcje: zawsze bede mial pod gorke. Kazda karta z kazdego innego decku jest zwyczajnie lepsze od kazdej karty, ktora mozna zagrac w tej samej turze w RG. Jedyna mozliwoscia zdobycia card advantage jest splice, ktory potrzebuje duzo many, zeby dobrze dzialac, a deck nie bardzo moze sobie na to pozwolic. Laughter zabija wszystkie stwory poza Kodama, Kokusho jest stworem prawie nie do przejscia. Juz lepiej mi sie gralo tym deckiem po sidzie, bo wtedy przynajmniej mialem Kumano, ktory mogl cokolwiek zdzialac.... Mysle, ze RG 'dobre karty' byloby nawet lepsze od spiritcrafta ://.
 
Awatar użytkownika
=Alien=
Częsty bywalec
Częsty bywalec
Posty: 134
Rejestracja: śr wrz 04, 2002 7:58 pm

pn mar 21, 2005 9:51 pm

Niee przy porno podejsciu u ciebie a braku dropów do 4 tury u przeciwnika możesz wygrać....

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości