Zrodzony z fantastyki

 
Awatar użytkownika
Pretor
Użytkownik zaawansowany
Użytkownik zaawansowany
Posty: 82
Rejestracja: ndz paź 10, 2004 2:21 pm

wt lut 08, 2005 8:09 pm

Bo jak potestowałem build to go podałem sprawdzał się całkiep przyzwoicie, a co najważniejsze nie wstydzę się go i potrafię wystawić na krytykę, zawsze ktoś może jest w czymś lepszy ode mnie i podpowie coś konstruktywnego. Nie chcesz to nie twoja sprawa a mnie nic do tego, chciałem tylko widzieć jak to wygląda bo ja jakoś tego nie widzę. Swój build traktujesz jakby był najlepszy na świecie. Może inni mają inne meta ich buildy różnią się od twojego, co nie znaczy że są gorsze A co do testowania teraz to tylko z kumplami bo niech mojego dostawcę szlag trafi pingi na wizie mam 6900.

Pozdro
 
Awatar użytkownika
Paul
Stały bywalec
Stały bywalec
Posty: 387
Rejestracja: pt cze 11, 2004 8:29 pm

wt lut 08, 2005 9:50 pm

Ok, poprawiam się - cokolwiek jest lepsze od splashu :U: dla ninjy. Tamte karty zaproponowałem tylko jako draw... Jedyne artefakty, którymi opłaca się grać main w WW (są konieczne niemal w każdym meta) to Damping Matrixy. One z kolei wyłączają viale.

Proponuję nowy-stary temat na tapetę - jak grać, żeby wygrać z T&N? Co włożyć na side, WoGi, Proby a może Hokori?
 
Awatar użytkownika
Pretor
Użytkownik zaawansowany
Użytkownik zaawansowany
Posty: 82
Rejestracja: ndz paź 10, 2004 2:21 pm

wt lut 08, 2005 10:33 pm

A ja uważam że weargraftery i splittery bardzo poprawiają nam nasz napór. To prawda zgodzę się że łatwo schodzą od removalu ale już nie raz przynajmniej w moim decku pokazały co potrafią. Potestuję grę bez nich ale czym oprucz glorious anthemta dopalać krity? Roar of kha i journey to doraźne tylko rozwiązania. A musimy oppa zajechać jak najszybciej bo nie mamy tu matek ani innych ciakawostek jak geddon. Liczy się bardzo tempo i może splash z czerwonym jest dobrym pomysłem. Jeśli się mylę poprawcie mnie ale taka jest moja opinia
Pozdro
 
Awatar użytkownika
magic_jedi
Nowy użytkownik
Nowy użytkownik
Posty: 8
Rejestracja: pn lis 22, 2004 8:21 pm

śr lut 09, 2005 7:51 pm

ja gram w/r weenie bardzo dobrze sie sprawdza oto spis:

Creatures:

4 leonin skyhunter
4 savannah lions
4 kami of ancient law
4 heart kami
4 samurai of the pale curtain
4 isamaru , hound of konda

Damage:

3 isochron scepter
4 magma jet
4 shock
4 shrapnel blast

Mana base:

2 chrome mox
2 great furnace
4 ancient den
2 city of brass
1 eiganjo castle
5 moutain
9 plains

side : zalezy od meta roznie czasami sa aresty , sacred groundy , dodatkowy scepter , shatery a czasami hokori eight itd.
 
Awatar użytkownika
MatiseK
Częsty bywalec
Częsty bywalec
Posty: 221
Rejestracja: sob cze 19, 2004 6:38 pm

czw lut 10, 2005 3:18 pm

cienko widze ten deck... b.duzo artefaktow na b.duzy hate w naszym kraju...dodatkowo cienko jest z mana... malo białej ktora jest potrzebna na początku a za duzo czerwonej ktora jest przydatna pozniej:P
4 isamaru to jednak za duzo... wiem ze mają dojsc ale 2 na lapie jest wkurzające jak za to cos innego bys wpuscił...
 
Awatar użytkownika
tavasc
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 17
Rejestracja: pn lut 14, 2005 1:26 pm

pn lut 14, 2005 4:01 pm

niby te matrixy tak wielce sycą, ale jednak jeśli są to poza affem tylko na tak osławione g/x kontrole a jak powszechnie wiadomo to wlasnie G obecnie posiada hate na artefakty:) prawde mowaic to kazdy ma shamanki w mainie wiec taki matrix dluog nie pociagnie.... a faktycznie lepsze sa cocony albo arresty bo jednak naturalize tez sie bardzo u nas nie chowa po sidach...
 
Awatar użytkownika
kmietO
Użytkownik zaawansowany
Użytkownik zaawansowany
Posty: 57
Rejestracja: pn gru 20, 2004 7:49 pm

pn lut 14, 2005 7:14 pm

No po to wyszły te matryce głownie na affi, moze także na ponze (bez slogera niejest miło w ponzie) , moga być na rozengo typu R/G kiki niedziała oraz inne karty a kiki jest najwazniejszy.
A jeśli chodzi o deck magic_jedi to fakt zadużo artefaktow.Ale powinien się sprawdzać jeśli jest szybko zagrane z Blastem to jest Game Over
 
Lukas
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 14
Rejestracja: czw gru 09, 2004 3:38 pm

pn lut 14, 2005 7:15 pm

Co do decku FlaiR'a... nie ma co testować jest to sprawdzony spis (był w top8 jakiegoś dużego turnieju), a do spisu magic_jedi mam tylko jedno zastrzeżenie, brak mi tu splitera lub innego equipu dla naszych lataczy.
O splashu z niebieskim nie powiem nic :)

Nie czytałem wszystkiego dokładnie i nie wiem czy ktoś wspomniał o hokorim z BoK... ta karta niszczy toot'a i jeśli nie ostanie skontrowana to także inne kontrole... Jak dla mnie 3 w sb.
 
Awatar użytkownika
tavasc
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 17
Rejestracja: pn lut 14, 2005 1:26 pm

pn lut 14, 2005 9:32 pm

hokoriego testowalem dosc sporo i bywalo ze sprawdzal sie dobrze nawet na affa, ale to byl zupelnie inny build bo mialem 4 prisony i 2 hokori w mainie imo bardzo dobra karta i bardzo zaluje ze tak ciezko je zmiescic... a wiec razem z ghostly prison wyczynia cuda jesli opp atakuje co 2-3 tury jedną postacią... teraz mam 3 w sidzie, ogolnie bardzo trudno jest z toothem... bez watpienia najgorszy matchup i nawet hokori tak narawde nie zalatwia sprawy, chociaz jak wyjdzie w 4 turze to juz raczej do przodu, ale zdazalo mi sie ze opp odtapowal towera, dostawil drugiego, czesto mial tez jakis jeden land i po prostu dostawalem platyne:/ hokori bardzo przechyla szanse na nasza strone, ale tez trzeba zagrac go w dobrym momencie, co do sidu to jak gralem z toothem na maksa dobrze sprawdzal mi sie jakikolwiek removal na artefakty, nawet purge sidowalem i byly calkiem niezle bo zawsze po wyjsciu triskeliona i wampira nie ma na nich opcji poza wraciakiem, teraz juz nie jestem co do tego pewien, ale jakis czas temu jeszcze gralem altar's lightami sztuk 3, to usuniecie poza gre bardzo duzo dawalo bo jednak sa jeszcze witnessy... ogolnie moze to dziwne ale w 2-3 grze z toothem gralem bardziej kontrolnie i trzymalem duzo removalu, to tyle o tufie, dziwi mnie ze tak malo sie mowi o matchupie z MBC, tez jest dosc ciezki i bez karm w drugiej grze raczej nic nie robimy... sa swietne bo blokuja chmurke bo to jednak opp pierwszy sie zabije jak ja zagra, oki to narazie tyle...
 
Awatar użytkownika
Rudy102
Zespolony z forum
Zespolony z forum
Posty: 592
Rejestracja: wt wrz 28, 2004 5:09 pm

ndz lut 20, 2005 8:31 pm

Uwazam, ze powinno sie wwalac ghostly prisony, bo UG controla ma Meloku i Rudego, a juz jeden ghostly to totalnie blokuje

Sorry za brak polskich fontow ale pisze ze slowacji
 
Awatar użytkownika
kmietO
Użytkownik zaawansowany
Użytkownik zaawansowany
Posty: 57
Rejestracja: pn gru 20, 2004 7:49 pm

ndz lut 20, 2005 9:24 pm

Ale patrz , U/G sie juz prawie niegra jest to słaby deck .Więc jak co proponoje do SB
 
Awatar użytkownika
Rudy102
Zespolony z forum
Zespolony z forum
Posty: 592
Rejestracja: wt wrz 28, 2004 5:09 pm

ndz lut 20, 2005 9:26 pm

Moze i masz racje

No to niech Ghostly Prison wejdzie do sajda :razz:
 
Awatar użytkownika
MatiseK
Częsty bywalec
Częsty bywalec
Posty: 221
Rejestracja: sob cze 19, 2004 6:38 pm

ndz lut 20, 2005 10:26 pm

Do side? heh przeciez to jest b.dobra karta :P do maina mozna upchnąc... jeszcze jak mamy matrixa na stone to juz chyba 1:0 dla nas (grając z affinity) a UGC to przeciesz ta karta to win condition! (nie zabije nas tak latwo z Rudego nie bedzie atakowal malymi stworkami bo i mu nie starczy i nie bedzie mial na contre...) na inne match upy to tez jest cios... :)
 
Awatar użytkownika
dgi
Częsty bywalec
Częsty bywalec
Posty: 118
Rejestracja: czw lip 15, 2004 2:42 pm

wt lut 22, 2005 9:54 am

MatiseK pisze:
Do side? heh przeciez to jest b.dobra karta do maina mozna upchnąc... jeszcze jak mamy matrixa na stone to juz chyba 1:0 dla nas (grając z affinity) a UGC to przeciesz ta karta to win condition! (nie zabije nas tak latwo z Rudego nie bedzie atakowal malymi stworkami bo i mu nie starczy i nie bedzie mial na contre...) na inne match upy to tez jest cios...


a po co nam prison jak mamy juz matrixa na stole i nagle nasze chlopaki okazuja sie wieksze, silniejsze i liczniejsze? i tak powinno byc 1:0 nawet bez prisona. na ugc ta karta to nie wining condition bo sama gry nie wygra (chyba ze chcesz opponenta przewinac ale on wczesniej cie i tak zakuta za 1dmg/ture nawet). wiec to nie wcondition ale jak juz to lock na jego wcondition. a na inne matchupy robi kompletnie nic.
 
Awatar użytkownika
tavasc
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 17
Rejestracja: pn lut 14, 2005 1:26 pm

czw lut 24, 2005 12:51 am

z affem to wygrywa gry.... 2 w grze go juz totalnie blokuja, a 1 daje nam nostwo czasu... nie ma zadnego sensu grac na matrixach nawet w sidzie bo mamy samurajow of pale curtain, a w SB duzo lepiej sie sprawdza removal niz matryce... w sumie to nie wiem czy niektorzy piszacy tutaj naprawde grali tym deckiem z u/g, chodzi mi tu o prisony, to jakas paranoja jesli nazywa sie je "lock na jego wcondition" jesli moglby nas zabic rudem to i tak to zrobi bo ma truthy i mu totalnie zwisa czy mamy 1 prisona czy 150 czy wogole nie mamy, pograjcie troche zanim zaczniecie sie tu rozpisywac, a ty drogi DGI potestuj prisony na jakikolwiek deck, ktory nie jest kontrola (oczywiscie o t2 mowie zeby nikt mi tu nie smucil ze jakis reanimator z akromą w 1 turze mnie zabije zanim to zagram) to zobaczysz jak to one nic nie robia na inne matchupy, chociaz chyba masz racje, lepiej brac na klate ze 2 ravy i jakiegos enforcera +/- jakis atog niz gora 2 postacie... to tyle i prosze was, poswieccie troche czasu na testing decku zanim cos o nim powiecie, pozdro all
 
Awatar użytkownika
dgi
Częsty bywalec
Częsty bywalec
Posty: 118
Rejestracja: czw lip 15, 2004 2:42 pm

czw lut 24, 2005 5:36 am

wiec primo drogi TAVASC gralem ww i gralem prisonami i czesto zalowalem ze to nie jest jakis chlopak do naporu/bloku. ja wole stracic chlopaka i wymienic sie na atakujacego ravagera nawet w wymianie 3 za 1 niz kupowac sobie czas co mi nic nie da.. jakbym ciagnal 3 karty na ture to moze bym rozbudowal armie jednak czesto zdarzalo sie tak ze po drugiej stronie stoi enforcer, ravager i co ture +/- atog atakowal i zabieral chlopaka a ja dociagalem landy. w pewnym momencie chlopaki sie konczyly i opponent mnie zabijal. co do truthow to zauwaz ze nie zawsze opponent je dociaga i czesto zuzywa na bronienie witnesski po chump blocku by potem wyciagnac cos innego. natomiast napisalem ze moze jedynie zablokowac wining condition (meloku/rude). jednak nie zgodze sie ze karta o nazwie ghostly prison to winning condition bo sama nie zabije/przewinie opponenta. czytaj ze zrozumieniem bo to juz jakas paranoja jak dobrze zauwazyles :P
 
Awatar użytkownika
=Alien=
Częsty bywalec
Częsty bywalec
Posty: 134
Rejestracja: śr wrz 04, 2002 7:58 pm

czw lut 24, 2005 9:57 am

Ghostly jest dobry jak mamy Dustdrinkerów w przeciwnym razie lepiej miec chyba postacie bo kupowanie sobie czasu na ravagera jest bezsensu. Pamiętaj że on ma blasty i disciple i nawet bez ataku może z łatwoscią wygrac. Lepiej w mainie włozyć matrixy (które równiez wyłaczają bolącego nas Stone'a). Dodatowo purge na side i powinno byc znośnie.
 
Awatar użytkownika
tavasc
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 17
Rejestracja: pn lut 14, 2005 1:26 pm

czw lut 24, 2005 11:53 am

no wlasnie disciple sam w sobie rzadko nas zabija bo samuraje go piekielnie blokuja i samuraj z prisonem ju go totalnie blokuje i wtedy to nam daje tak niepotrzebny cczas zeby go zakutac jakimis lataczami, a co do tych prisonow na u/g to chodzilo mi o to ze podawanie tego decku jako jedyny na ktory prison cos robi jest dosc ehm glupie... nie mowie ze to MA byc 4 sztuki w mainie, moze to byc side, ale raczej powinien byc gdziekolwiek bo ze wszystkimi naporami daje nam nardzo duzo, obecnie w t2 nie ma duzo latajacyh postaci przez co mamy ogromna przewage bo my sie bronimy na ziemi przed wlasnie 2-3 postaciami a oppa lecimy z gory i to w sumie jakies 3 tury powinno zajac i wtedy te nic nieznaczace prisony wygrywaja nam gre... nie mowilem ze ghostly prison to winnig condition, ale mowilem ze na wszystki postraciowe decki sa bardzo mocne, i nie chodzi mi to o to zeby brac na klate te zalozmy 3 postcie, tylko ze prison bardzo ogranicza napor oppa i jesli bedziesz podkladal 3 "chlopakow" pod rava to nie wejdzie w ciebie cala reszta a ty go w tym czasie zajedziesz z powietrza, a te matryce w mainie to nie jest dobra opcja, wielka zaleta ww jest to ze nie ma artefkatow i sobie bardzo dobrze z tym radzi bo opp zawsze kisi na reku jakichs shamanow bez celu, albo we wlasnego divining topa, a jesli grasz matrycami to po prostu ci nic to nie da bo tak z wiekszoscia matchupow stracisz ja, a postac na jej miejscu by zyla, a faktycznie purge na sidzie juz prawie do konca rozwiazuje sprawe affa, jak dla mnie to byl jeden z najlepszych, jesli nie najlepszy matchup, wlasnie dzieki prisonom, przynajmniej na sidzie
 
Awatar użytkownika
MatiseK
Częsty bywalec
Częsty bywalec
Posty: 221
Rejestracja: sob cze 19, 2004 6:38 pm

czw lut 24, 2005 5:55 pm

Blockuje nie chodziło o blockowanie w Decklare Blockers Step tylko o chamowanie ability Discipla... Co do pokoju bez klamek to ja widzialem pokój bez drzwi :)
 
Awatar użytkownika
dgi
Częsty bywalec
Częsty bywalec
Posty: 118
Rejestracja: czw lip 15, 2004 2:42 pm

czw lut 24, 2005 9:56 pm

ww jest na tyle szybkie ze opponent nie powinien i tak zdazac z naporem bez prisona na stole. a jesli zdaza to prawdopodobnie dosiorbujemy co ture landy i zaczelismy ze slaba reka wiec i tak przegralismy. shamanka nie musi miec celu by mozna bylo ja zagrac. jej ability to trigered ability i jest rozpatrywane PO jej resolvie. co do celowania we wlasnego topa to ma on zdolnosc wrzucenia sie na top library i za to dossanie karty. nawet jesli zapomnie o topie to moze sfizlowac ability shamanki wracajac topa w odpowiedzi na trigera. opponent bedzie i tak ja zagrywal nie widzac artefaktow by sluzyla jako chump blocker. matrycy uzywa sie glownie przeciw affinity jako dopelnienie samuraja wiec z g/x controlami bym ja wysajdowywal a gral 3 sztukami main :)

EDIT: a ja widzialem drzwi z klamka bez pokoju.. i sie nie chwale :P
 
Awatar użytkownika
tavasc
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 17
Rejestracja: pn lut 14, 2005 1:26 pm

czw lut 24, 2005 11:58 pm

hehe wiem jak dziala shamanka:P chodzilo mi o to ze z affem i tak jest do przodu a jest to jedyny matchup na jaki tak naprawde warto miec matrixa, wiec raczje jesli wogole to w sidzie, chociaz i tam go nie widze... a wracajac do tego shamana:P to mialem na mysli to ze jesli w tym miejscu mamy matrixa to shaman wchodzi i nie mamy matrixa, a jesli bylaby postac to ona dlaej tam bedzie:) to tak na chlopski rozum:P i opp jesli wyceluje w swojego topa to zawsz traci 1 many:P wiem... wiem, ale cos musialem napisac:D wlasnie w t2 glowno zaleta ww wydaje mi sie to ze jest pelno hatu na artefakty i decki maja zawsze kilka slotow w mainie na affa a na WW one sa totalnie bezuzyteczne, to sie bodajze nazywa VCA, ale nie jestem pewien wiec mnie nie bijcie...:)

a co do tego pokoju bez klamek to chodzilo mi o miasto z ktorego jest Kmiet0 :P
 
Awatar użytkownika
dgi
Częsty bywalec
Częsty bywalec
Posty: 118
Rejestracja: czw lip 15, 2004 2:42 pm

ndz lut 27, 2005 4:34 am

tavasc pisze:
w sumie to nie wiem czy niektorzy piszacy tutaj naprawde grali tym deckiem z u/g, chodzi mi tu o prisony, to jakas paranoja jesli nazywa sie je "lock na jego wcondition" jesli moglby nas zabic rudem to i tak to zrobi bo ma truthy i mu totalnie zwisa czy mamy 1 prisona czy 150 czy wogole nie mamy


tavasc pisze:
chodzilo mi o to ze z affem i tak jest do przodu a jest to jedyny matchup na jaki tak naprawde warto miec matrixa, wiec raczje jesli wogole to w sidzie, chociaz i tam go nie widze...


to jak jest do przodu i nie potrzeba matrixow to po co w takim razie prisony? rozumiem ze do tego nie sa przydatne na ugc wiec nie widze sensu zabierania wolnych slotow na enchantment ktory nic nie robi. wnioskuje tak bo tootha tym bardziej nie boli bo on jedzie max 2 duzymi chlopakami. na ponze tez wydaje mi sie nieprzydatny bo arc-slogger+kumano nas zastrzela nie atakujac (to naprawde nie problem szczegolnie jak ponza gra z 3 blastami main tak jak ja gralem). ale co do matrixow to jednak bym nimi gral gdyz karca i kumano/sloggera i affinity. nie zawsze samuraj dojdzie w 9 kartach :P

odnosnie offtopicu o pochodzeniu kmieta wiem o co chodzi :)
 
Awatar użytkownika
tavasc
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 17
Rejestracja: pn lut 14, 2005 1:26 pm

ndz lut 27, 2005 8:28 am

no wlasnie z affem bylo do przodu glownie przez prisony ;) a jak gralem z ponzami to tez nie mogl mnie przepalic, ale raczej dlatego ze mialem sporo Auriok Championow i sie leczylem szybciej niz mi on to zycie zabieral, oczywiscie go przy tym jadac co z anthema szlo dosc szybko, chociaz sie przyznam ze blastow tam nie bylo, pewnie dlatego ze sporo affow u nas bylo przez jakis czas i tez hejtu na artefakty wiec tylko by mu to przeszkadzalo, zreszta na sidzie jeszcze gralem worshipami :P wiec potem nie dalo sie juz przegrac.... te matrixy to naprawde side :P chyba ze po banach sie troche meta zmieni i mniej hejtu bedzie to wtedy bedzie mozna pomyslec nad mainem, a z tymi prisonami to tez zalezy od meta, oczywiscie ze jak masz full kontroli przed soba to ich tam nie dajesz, chociaz co mnie bawilo na czarna kontrole to ze jak byly ze 2 w grze to po chmurze dawaly mi conajmniej 6 tur zycia :P
 
Awatar użytkownika
dgi
Częsty bywalec
Częsty bywalec
Posty: 118
Rejestracja: czw lip 15, 2004 2:42 pm

czw mar 03, 2005 2:09 am

to widocznie grales ze slabymi buildami albo slabymi graczami.. blast to jednak bardzo wazna karta w ponzie a chmura powinna konczyc gre a nie stalowac 6 tur po to by przegrac.... :/
 
Awatar użytkownika
tavasc
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 17
Rejestracja: pn lut 14, 2005 1:26 pm

czw mar 03, 2005 7:50 am

zazwyczaj sie tez zadaje damage oppowi i na wieksza chmurke niz 4-5 nie moze sobie pozwolic bo by to jego zabilo, a co do ponzy to napisalem ze sporo hejtu u ans gralo swego czasu i pewnie daltego nikt nie gral blastami w czym innym niz affie bo nie bylo co do nich swiecic
 
Awatar użytkownika
dgi
Częsty bywalec
Częsty bywalec
Posty: 118
Rejestracja: czw lip 15, 2004 2:42 pm

pt mar 04, 2005 12:12 am

jak wyjdzie kokusho przed chumra to jednak ma tego life'a wiecej i czysci stol i zazwyczaj twoja reke wiec dobry gracz doprowadzi do takiej sytuacji ze po chmurze wygra. co do nie grania art w poznie przez hate to wg mnie glupota. jak wiemy ze op gra g/x cotrol to nexus ktory zmienia sie w arta sluzy glownie jako land (chyba ze opponent nie ma kart na rece/wiemy ze na pewno nie ma removalu/mamy blasta to mozemy atakowac), furnace'a nie wystawia sie bezsensu (zasada mountainy pierwsze obowiazuje), moxami i tak sie gra bo ponza bez nich jest i za wolna (i nie ma porna w postaci 1t slitha).. majac moxy w decku oplaca sie grac furnaceami zamiast mountainow bo i tak stracimy to zrodlo mana (moxa jak nie ma pieca) od removalu... zreszta wole stracic zrodlo mana i zabic opponenta szybkim blastem czy zabic jakies meloku/abunasa/platyne/ravagera/enforcera ktore mnie tyraja ostro :) dlatego te ponzy mialy imo slabe buildy.
 
Awatar użytkownika
ShadowArchon
Nowy użytkownik
Nowy użytkownik
Posty: 0
Rejestracja: pn lut 23, 2004 3:23 pm

pt mar 11, 2005 1:29 am

Mysle, że WW dostalo niezłego kopa w postaci Umezawa's Jitte [czy jakos tak :P]. Musze powiedziec, ze ten equiment jest swietny i wygrał mi duzo gier. Szczegolnie przydatny jest przeciwko BG Cloud i Beacon bo :

Mozna nim sciagnac shortfanga i bopa za jednym razem. Zostaje po chmurze z counterami, które sa dla nas niezłym bonusem [jak je umiemy wykorzystac]. Przeciwko beaconowi sciaga bopy, które imo karca z swordami :/. Moze równiez sprzatac tokeny z beacona itp.
 
Gerard_666
Częsty bywalec
Częsty bywalec
Posty: 200
Rejestracja: pn lis 01, 2004 5:10 pm

pt mar 11, 2005 10:29 pm

Rudy102 pisze:
Uwazam, ze powinno sie wwalac ghostly prisony, bo UG controla ma Meloku i Rudego, a juz jeden ghostly to totalnie blokuje


Nie zapominajmy że w ug gra sie echoing truthem który rozwiązuje problem prisona
 
Awatar użytkownika
MatiseK
Częsty bywalec
Częsty bywalec
Posty: 221
Rejestracja: sob cze 19, 2004 6:38 pm

sob mar 12, 2005 8:08 am

No dobra :P podejść jeszcze musi a oni nie grają na max (czyli 4 sztuki) tylko 3 lub mniej... zawsze jak bedzie chcial nas zabić rudym to my mozemy w odpowiedzi wrzucic 2 soldierki :] a jezeli bedzie chcial nas atakować Meloku to dobra raz zaatakuje nas za 5 a potem mozemy znowu wystawic prisona...
tak więc ja mysle ze mozna grac tym w side
 
Awatar użytkownika
Czajfoos
Zespolony z forum
Zespolony z forum
Posty: 1112
Rejestracja: ndz maja 04, 2003 8:35 pm

czw mar 17, 2005 9:31 am

Jesli mam byc szczery to Ghostly prison okazuje sie dosc slaby bo przedwe wszystkim nie mamy juz w metagame problemu zwanego Affinity i raczej juz miec nie bedziemy. Po drugie decki w metagame sa tak skonstruowane ze srednio atakuja 2-3 stworami (wyjatek beacon Green/u/g) wiec ich opponenci bez trudu znajda mane na zaplacenie kosztu ataku bez jakis problemow a ty stracisz karte czas i zycie. Co innego jesli dokupisz 2 prisony ale bazowanie na tym ze kupisz je 2 na gre jest troche glupie i naiwne. Pozatym nawet jesli wprowadzisz prisony i zatrzymasz oppa to w jaki sposob pozniej chcesz sie przebic i go zabic jak masz swoich typkow 2/2 1/1 flying przeciw jego koksusho i stoworow ktore maja co najmiej 2 z przodu czyli wymieniaja sie z toba 1/1 za kazdego stwora

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości