czw lut 24, 2005 11:53 am
no wlasnie disciple sam w sobie rzadko nas zabija bo samuraje go piekielnie blokuja i samuraj z prisonem ju go totalnie blokuje i wtedy to nam daje tak niepotrzebny cczas zeby go zakutac jakimis lataczami, a co do tych prisonow na u/g to chodzilo mi o to ze podawanie tego decku jako jedyny na ktory prison cos robi jest dosc ehm glupie... nie mowie ze to MA byc 4 sztuki w mainie, moze to byc side, ale raczej powinien byc gdziekolwiek bo ze wszystkimi naporami daje nam nardzo duzo, obecnie w t2 nie ma duzo latajacyh postaci przez co mamy ogromna przewage bo my sie bronimy na ziemi przed wlasnie 2-3 postaciami a oppa lecimy z gory i to w sumie jakies 3 tury powinno zajac i wtedy te nic nieznaczace prisony wygrywaja nam gre... nie mowilem ze ghostly prison to winnig condition, ale mowilem ze na wszystki postraciowe decki sa bardzo mocne, i nie chodzi mi to o to zeby brac na klate te zalozmy 3 postcie, tylko ze prison bardzo ogranicza napor oppa i jesli bedziesz podkladal 3 "chlopakow" pod rava to nie wejdzie w ciebie cala reszta a ty go w tym czasie zajedziesz z powietrza, a te matryce w mainie to nie jest dobra opcja, wielka zaleta ww jest to ze nie ma artefkatow i sobie bardzo dobrze z tym radzi bo opp zawsze kisi na reku jakichs shamanow bez celu, albo we wlasnego divining topa, a jesli grasz matrycami to po prostu ci nic to nie da bo tak z wiekszoscia matchupow stracisz ja, a postac na jej miejscu by zyla, a faktycznie purge na sidzie juz prawie do konca rozwiazuje sprawe affa, jak dla mnie to byl jeden z najlepszych, jesli nie najlepszy matchup, wlasnie dzieki prisonom, przynajmniej na sidzie