Zrodzony z fantastyki

 
Awatar użytkownika
Młody
Częsty bywalec
Częsty bywalec
Posty: 125
Rejestracja: wt kwie 06, 2004 9:49 pm

Jaka armia na początek

wt mar 22, 2005 9:36 pm

no właśnie , jestem mega początkującym na etapie przeczytanego podręcznika zasada ale mam dylemat jaką armie wybrac, którą jak będę grał będę miał z tego jakąs przyjemność :razz:

z góry thx
 
Awatar użytkownika
wiedzmak
Zespolony z forum
Zespolony z forum
Posty: 1226
Rejestracja: pn lis 24, 2003 3:55 pm

wt mar 22, 2005 11:25 pm

standardowa procedura = otworz podrecznik na kolorowych stronach i wybierz sobie najladniejsze figurki. tylko w ten sposob bedziesz mial w przyszlosci pelna satysfakcje z gry. bo wygrywac da sie kazda, a imperium nie musi sie wszystkim podobac ;)
 
Awatar użytkownika
Neverwinter
Zespolony z forum
Zespolony z forum
Posty: 864
Rejestracja: pn lut 16, 2004 9:34 am

śr mar 23, 2005 1:56 pm

Zobacz jak ktorą armią się gra, która wygląda najlepiej.Wybierz się do sklepu (Poznań-Wilczek, ul. Zielona 1, Bard, Ul. Święty Marcin 40 czy coś koło tego.)Popytaj graczy o armie, ktore cię interesują.Będą nazbyt szczęśliwi, mogąc ci pomoc.
 
Awatar użytkownika
Młody
Częsty bywalec
Częsty bywalec
Posty: 125
Rejestracja: wt kwie 06, 2004 9:49 pm

śr mar 23, 2005 2:29 pm

Będą nazbyt szczęśliwi, mogąc ci pomoc.....

thx :razz:

btw lizardmeni są dobrzy??bo wyglądają bardzo fajnie.
btw. wiem doskonale gdzie jest bard :wink:
 
Awatar użytkownika
wiedzmak
Zespolony z forum
Zespolony z forum
Posty: 1226
Rejestracja: pn lis 24, 2003 3:55 pm

śr mar 23, 2005 2:41 pm

tak, krokodyle sa dobre. poza tym masz na forum speca od nich, wiec ci doradzi. zerknij tez na bitewniaki.polter.pl - w dziale Warhammer FB masz sporo tekstow wlasnie do tej armii.
 
Awatar użytkownika
Neverwinter
Zespolony z forum
Zespolony z forum
Posty: 864
Rejestracja: pn lut 16, 2004 9:34 am

śr mar 23, 2005 10:13 pm

Młody pisze:
btw lizardmeni są dobrzy??bo wyglądają bardzo fajnie.