Alternatywa
:
jesli mamy int. 14, bierzemy takie umiejętności:
jeździectwo, postepowanie ze zwierzętami, zwierzęca empatia, wiedza natura, stosowanie liny, tajniki dziwczy.
Atuty: kompletnie odpuszaczy sobie walkę dwoma broniami, zamiast tego specjalizujemy się potrochu w łucznictwie i walce z grzbietu wierzchowca, czyli:
1lvl: konna walka
3lvl: konne łucznictwo
następnie bierzemy klasę prestiżową nieustraszony jeździec. Z jego atutami premiowymi bedziemy mogli dalej szkolić się w łucznictwie. Ponaddto bierzemy biegłość w sieci, dzięki której będziemy mogli wzlatywać z przeciwnikami w górę, i zrzócac ich z dużej wysokości (patrz dalej). Szukamy latającego wierzchowca (najlepiej gdyby to był gryf, hipogryf, to wasza decyzja) latającego wierzchowca, wybieramy dla niego najlepiej takie atuty: Atak z powietrza, zwrot przez skrzydło, poprawione latanie.
Jesli chodzi o ulubionych wrogów (kampania nie zapowiada sie na heroic, więc nie bieżmy smoków
) to tak: 1lvl bestie, 2lvl zwierzęta.
Po osiągnięciu 15 poziomu dalej kształtujemy się na tropiciela, lub wojownika.
TAk ja bym rozwinął tropiciela
.