Mana Base [20]
17 Mountain
3 Wooded Foothills
Creatures [16]
4 Slith Firewalker
4 Arc-slogger
4 Grim Lavamancer
2 Blistering Firecat
2 Solemn Simulacrum
Spalenie/Dociąg [24]
4 Magma Jet
4 Sensei diving top
4 Pulse of the forge
4 Shrapnell Blast
4 Wayfarer’s Bauble
4 Firebolt
Jak widac ten deck ma cos z RDW i ze sligha jak to w slighu bywa ciezko jest o dobre rozdanie aby na dlugo starczylo ale jak narazie dociag mi wystarczy z diving topami. Gram tym deckiem z kumplami a czasem sobiue organizujemy takie szkolne turnieje (wiecie jak to jest ). Jak narazie deck sie bardzo dobrze sprawdza i wprowadzilem go na forum po to zeby zrobic z niego jeszcze lepsze cacuszko To zacznijmy opisywac deck
Mana Base:
Mountain - oczywiscie chyba nikomu nie msuze tlumaczyc co to jest. Ten basic land daje czerwona mane ktora jest niezbedna do wprowadzenia kazdej creatury.
Wooded Foothills - no to mamy juz fetch landy zastanawialem sie czy by nie dodac ich troszke wiecej pod lavamancera ale jak narazie nie potrzebne. Zastanawialem sie czy nie wlozyc Chrome moxow ale mysle ze jest w tym decku poprostu zbedny ma za duzo wad. W slighu jak wiadomo ciezko z kartami na reku a jeszcvze chromem pod imprinta cos dac to juz w ogole.
Dociąg:
Sensei diving top - Bardzo fajny first turn drop za 1 mana podgladamy 3 kart a jak cos sie nam bardzo spodoba kladziemy go na spodzie i dociagamy karte, a jesli juz bedziemy miec wystarczajaco zadawalajace rozdanie mozemy kogos rzucic nim dzieki shrapnellowi
Wayfarer’s Bauble - moze nie tyle co dociag ale zwiekszenie tepa gry za 2 mana, tapniecie i poswiecenie szukamy landa w biblioteczce i wkladamy go do gr stapowanego
Spalenie:
Pulse of the forge - nielubiana karta finisher za 3 mana 4 w przeciwnika a jesli jestesmy w zagrozeniu powracamy go i jeszcze raz
Magma Jet - lubie ta karte ze wzgledu na to ze ma scry 2 ktore w niektorych momnentach jest bardzo potrzebne i oczywiscie 2 mana 2 w przeciwnika albo w creature
Shrapnell Blast - przy takiej ilosci artefaktow shrapnell byl niezbedny nie mowiuac o tym ze sie pieknie zgrywa z solemnami i levamancerami poniewaz jak wykorzystujemy shrapnela to jest potrzebny na gravayard on i jeszcze artefakt wiec juz mamy 2 karty na graveyardzie a jak rzucimy solemnem bierzemy jeszcze karte przydatny w tym decku
Firebolt - taki troszke lepszy shock 1 mana 2 w przeciwnika albo w creature i z flashbackiem za 5
Creatures:
Slith - nie lubiana karta z czasem rosnie w sile czyscimy mu droge dzieki spaleniu i mamy creature 5/5 i tutaj moga pasc sugestie w sprawie aby wstawic chrome moxy do 1 turowego slitha lecz prosze mi go nie wciskac bo z jakiejs przyczyny musialem z niego zrezygnowac psuje reke i nie mam do niego zaufania
Arc-Slogger - mamy kart aby wstawiac landy wiec slogger sie przydaje jest creatura do naporu a jesli przeciwnik ma malo zycia wykanczamy go
Blistering Firecat - chyba nie musze tlumaczyc finisher 4 mana 7/1 i trample
Solemn simulacrum - lubie go kiedy wchodzi do gry szukasz landa i kladziesz go do gry za 4 mana. Jak cos to jest bezpiecznym blockiem albo artifactem pod shrapnella poniewaz kiedy schodzi na graveyard bierzemy karte co jest nieocenione w tym decku
Lavamancer - Zakochalem sie poprostu w tym wizardzie potrafi zdjac fajne creatury czego nie potrafi zrobic sorcerer na dodatek lavamancer jest za 1 mana a jesli ma sie w decku fetch landy jest on bezcenny czytalem kilka razy post alice. I teraz prosto do niej Alice szkoda ze nie podoba ci sie lavamancer poniewaz jest on zdecydowanie lepszy od sorcerera a jesli masz fetch landy to jest super no coz ale nie bede ci wciskal na sile sproboj sie sama przkonac a moze jestes feministka i dlatego wolisz pania od pana co :> a moze ta druga
nie wazne
Sprobójcie sobie go sproxowac i nim zagrac naprawde bardzo fajnie sie nim gra sprawia duzo fana a adminow bardzo prosze o nie przenoszenie mojego postu do Towarzyskie jesli mozna bo bylo kilka powodow przez ktore wolalem klinike tali zalozmy ze to jest taki turniejowy casual