Zrodzony z fantastyki

 
Agrantar
Zespolony z forum
Zespolony z forum
Posty: 571
Rejestracja: czw wrz 18, 2003 12:51 pm

Pain Matrix

ndz sie 07, 2005 5:33 pm

Pain Matrix :2:
Artifact (R)
At the begining of your upkeep you may put a pain counter on Pain Matrix. Whenever you are dealt damage, you may double this damage. If you do, add X mana to your mana pool, where X is equal to a doubled amount of pain counters on Pain Matrix.


Taki śmieszny kartonik, całkiem ciekawie działający z painami, fetchami, etc. ^^
Nie mam pojęcia, czy taki drawback jak podwajanie obrażeń się nadaje, w oryginalnej wersji dostawało się tyle many ile obrażeń się faktycznie dostało, a nie podwoiło.
No i sam nie wiem, czy nie broken, ale drawback jednak dosyć poważny.
Ostatnio zmieniony pn sie 08, 2005 5:12 pm przez Agrantar, łącznie zmieniany 1 raz.
 
Awatar użytkownika
knur_wesoly
Użytkownik zaawansowany
Użytkownik zaawansowany
Posty: 47
Rejestracja: śr cze 01, 2005 3:53 pm

ndz sie 07, 2005 6:36 pm

mi sie nie podoba... o ile zrozumialem tekst karty to trzeba bedzie sie nameczyc zeby wykorzystac ta mane na same karty instantowe... a nawet jezeli trzeba jej duzo to z mana burn mozna tez niezle dostac (poza zdublowanym damage)... dodalbym jeszcze tekst ze ta mana przechodzi z koncem tej (czyli ta w ktorej dostalismy obrazenia) tury do naszej nastepnej tury i nie powoduje mana burn
 
Awatar użytkownika
nightspirit
Stały bywalec
Stały bywalec
Posty: 353
Rejestracja: sob lip 17, 2004 6:46 pm

ndz sie 07, 2005 7:00 pm

Gdyby nie dawało burna i starczyło do kolejnej tury to by syciło mocno. Nowe Mind's desire na pewno by nie pogardziło i wogóle by grało w 1/2 combo decków. IMHO przepak.
 
Agrantar
Zespolony z forum
Zespolony z forum
Posty: 571
Rejestracja: czw wrz 18, 2003 12:51 pm

ndz sie 07, 2005 7:04 pm

Nightspirit - właśnie przepaku się obawiałem, no ale jak to jeszcze osłabić? Potrajanie obrażeń odpada od ręki... Nie wiem, zwiększyć koszt? Tak do :3:?
knur_wesoly - '...you MAY double this damage...' - wcale nie musisz tego robić, ale już przy używaniu pain landów...

Czekam na rady odnośnie drawbacków :P
Ostatnio zmieniony ndz sie 07, 2005 7:06 pm przez Agrantar, łącznie zmieniany 1 raz.
 
Awatar użytkownika
knur_wesoly
Użytkownik zaawansowany
Użytkownik zaawansowany
Posty: 47
Rejestracja: śr cze 01, 2005 3:53 pm

ndz sie 07, 2005 7:05 pm

no to bez przechodzenia na nastepna ture ale bez mana burna... przeciez inaczej to by bylo prawie bez uzyteczne, musielibysmy niec chyba same instanty na dloni... no tak tak mozesz ale czy uda ci sie wykorzystac cala mane??
 
Awatar użytkownika
axcel
Zespolony z forum
Zespolony z forum
Posty: 1047
Rejestracja: czw wrz 16, 2004 7:28 pm

ndz sie 07, 2005 7:26 pm

Ja się coś ostatnio ciągle wordingów czepiam, ale imho w momencie, gdy dostajemy wybór co do jakiejś akcji (gdy coś można zrobić inaczej niż normalnie), powinien być użyty tryb przypuszczający:
"Whwnever you would be dealt damage, you may choose to double that damage. If you do, add :x: to your mana pool, where X is equal to an amount of damage you were dealt."
Ja to tak widzę, ale mogę się mylić...;)

Co do samej karty, to niezbyt mi się podoba. Bezkolorowa, bardzo sytuacyjna mana... Nie, to by chyba nie miało zbyt dużego zastosowania. Widzę jakieś pojedyncze możliwości (np Tog: własnym firem z kija dwa do gracza, kupujemy czwórkę, jesteśmy :2: do przodu, szybciej mamy upheaval, wygrywamy...), ale nie są jakoś szczególnie przekonywujące. Zmieniłabym tak, żeby dawało X many jednego koloru (CHANNEL W PROSZKU - zrób to sam :razz: ).
 
Awatar użytkownika
Ker
Stały bywalec
Stały bywalec
Posty: 414
Rejestracja: wt cze 04, 2002 11:16 pm

ndz sie 07, 2005 9:13 pm

wg mnie to jest troche bardzo mocne bo malo kosztuje i ma jedno slowo "may" czyli dodajesz kiedy chcesz. A czary z kosztem :X: to juz nie mówie jak bedą wymiatac. Broken
 
Awatar użytkownika
axcel
Zespolony z forum
Zespolony z forum
Posty: 1047
Rejestracja: czw wrz 16, 2004 7:28 pm

pn sie 08, 2005 12:08 am

Ker pisze:
A czary z kosztem :X: to juz nie mówie jak bedą wymiatac

Tak, ale do tego musisz jeszcze mieć jakiś damage na życzenie. W środku maina najlepiej i to od razu w takiej ilości jak trzeba. Nie każdy deck tak umie. No chyba, że grasz przeciw jakiejś spalarze i dogadasz się z oppem. "Słuchaj stary, jak masz we mnie strzelić z końcem, to zrób to teraz, prrroszę! W zamian obiecuję, że zadziała podwójnie!" :razz: (nie próbujcie brać tego na poważnie :wink:)

O, olśniło mnie. Zmieńcie wording, żeby zamiast "are dealt damage" było "lose life". Bo każdy (niesprewentowany, nieprzekierowany) damage powoduje loss of life, ale nie każdy loss of life jest damagem... Karta zyska na uniwersalności. Bo teraz się nie kombuje z fetchami :P
 
Awatar użytkownika
nightspirit
Stały bywalec
Stały bywalec
Posty: 353
Rejestracja: sob lip 17, 2004 6:46 pm

pn sie 08, 2005 10:55 am

Moim pomysłem jest:
At the begining of your upkeep you may pay X life and put X pain counters on Pain Matrix. Whenever you are dealt damage, you may double this damage. If you do, add X mana to your mana pool, where X is equal to a doubled amount of pain counters on Pain Matrix.

Druga opcja:
At the begining of your upkeep you may put a pain counter on Pain Matrix. Whenever you are dealt damage, you may double this damage. If you do, add X mana to your mana pool, where X is equal to a doubled amount of pain counters on Pain Matrix.

Trzecia:
At the begining of your upkeep you loose 1 life and put a pain counter on Pain Matrix. Whenever you are dealt damage, you may double this damage. If you do, add X mana to your mana pool, where X is equal to a doubled amount of pain counters on Pain Matrix.
 
Agrantar
Zespolony z forum
Zespolony z forum
Posty: 571
Rejestracja: czw wrz 18, 2003 12:51 pm

pn sie 08, 2005 5:11 pm

Axcel - z fetchami nie działa, ale painy już triggerują umiejętność.
Nightspirit - dzięki za pomysły, skorzystam z drugiej opcji :P

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości