Zrodzony z fantastyki

  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 64
 
Awatar użytkownika
Aramis
Częsty bywalec
Częsty bywalec
Posty: 112
Rejestracja: ndz sie 07, 2005 11:30 pm

ndz sie 07, 2005 11:49 pm

zgreg pisze:
Szczerze mowiac nie bardzo sobie wyobrazam jak cokolwiek mozna sparowac sztyletem. Mamy kogos znajacego sie na rzeczy na forum?


Witam.

Z mojego doświadczenia bractwowego stwierdzam, że sztylet nijak nie nadaje się do parowania (ma za krótki jelec). Z kolei Lewak został właśnie po to stworzony - by parować ciosy w walce szermierskiej (i tylko takiej, tj. ciosy szpady, rapiera, może szabli, niewiele więcej). Nawet lewakiem nie sparuje się ciosu miecza (którym tak naprawdę się rąbie, a nie tnie), a tym bardziej topora... Do tego służy tarcza.

I tu kolejna sprawa, tarczą się nie paruje ciosów. Parowanie to coś w rodzaju odepchnięcia w bok nadlatującej broni, jedynie zmiana kierunku jej lotu. Tarcza natomiast służy do przyjęcia ciosu, zablokowania go w drodze do ciała wojownika. W ten sam sposób "paruje się" mieczem - blokuje cios, zatrzymuje go zanim dosięgnie on celu, względnie wręcz odbija spowrotem.

A żeby moderator nie zarzucał mi off-topicu, proponuję Lewak pozostawić bez modyfikatorów (względnie modyfikator przy parowaniu dużo cięższej broni, np. dwuręcznej), sztyletowi dać jakiś (zależny od ciężaru parowanej broni) modyfikatorek, a tarcza wybroni się sama ze swoim +10.

Rozsądnymi modyfikatorami są te z tabeli 6-2 (str. 135) odnoszące się do testu trafienia.
 
Awatar użytkownika
Beamhit
Fantastyczny dyskutant
Fantastyczny dyskutant
Posty: 2359
Rejestracja: czw paź 09, 2003 8:22 pm

czw sie 11, 2005 5:11 pm

Czy Mocna Głowa to jedyna wyjątkowa umiejętność? Bo normalnie jak się nie ma danej umiejętności, to cecha jest dzielona na dwa. Natomiast jak się nie posiada Mocnej głowy, to co?
Str. 118 - tam jest jak byk, że jeżeli ktoś nie posiada Mocnej Głowy, otrzymuje dodatkowy modyfikator -20. I jak to rozumieć?
a) Dzielimy Odporność na dwa i odejmujemy dwadzieścia ((Odp / 2) - 20).
b) Odejmujemy tylko dwadzieścia od Odporności (Odp - 20).
Która odpowiedź jest prawidłowa?
 
Awatar użytkownika
Aramis
Częsty bywalec
Częsty bywalec
Posty: 112
Rejestracja: ndz sie 07, 2005 11:30 pm

czw sie 11, 2005 7:43 pm

Trudno stwierdzić czy jest to wyjątkowa umiejętność.

1. Gdyby miało być Odp -20 bez umiejętności Mocna Głowa to uerzyłoby to bardziej w młode postacie (te mające poniżej 40 Odp :wink: ). Z kolei rozwinięte postacie (powyżej 40 Odp) na braku umiejętności traciłyby mniej niż w przypadku innych umiejętności (mając powiedzmy 48 Odp to test upicia robiłyby na 28% zamiast 24% według ogólnych zasad).

2. Gdyby potraktować zapis o -20 Odp jako bug to umiejętność działałaby na ogólnych zasadach.

3. Według mnie opcja Odp/2 -20 odpada, bo nieraz nie dałoby się wogóle zdać testu. Sądzę że to byłoby zbyt restrykcyjne dla graczy (szczególnie lubiących postacie typu pijanicy).

Sądzę, że opcja 1. jest realniejsza (chucherko szybciej się schla niż nawet niewprawny w piciu byczek), ale wprowadza zbędne komplikacje. MG ma dość rzeczy do zapamiętania, nie należy go dodatkowo obciążać... :razz:

Ja raczej skłaniam się do potraktowania Mocnej Głowy jak każdej innej podstaawowej umiejętności.
 
Awatar użytkownika
Gregg
Użytkownik zaawansowany
Użytkownik zaawansowany
Posty: 57
Rejestracja: pn cze 20, 2005 4:12 pm

pt sie 12, 2005 2:26 pm

Beamhit pisze:
Czy Mocna Głowa to jedyna wyjątkowa umiejętność? Bo normalnie jak się nie ma danej umiejętności, to cecha jest dzielona na dwa. Natomiast jak się nie posiada Mocnej głowy, to co?
Str. 118 - tam jest jak byk, że jeżeli ktoś nie posiada Mocnej Głowy, otrzymuje dodatkowy modyfikator -20. I jak to rozumieć?
a) Dzielimy Odporność na dwa i odejmujemy dwadzieścia ((Odp / 2) - 20).
b) Odejmujemy tylko dwadzieścia od Odporności (Odp - 20).
Która odpowiedź jest prawidłowa?


Doczytaj dokładniej na str. 118. Modyfikator -20 do Odporności, gdy postać nie ma mocnej głowy stosuje się tylko po wypiciu każdej kolejki po "dozwolonej ilości" (która jest równa wartości Wytrzymałości).

Mocna głowa jest umiejętnością podstawową, czyli jeśli postać jej nie ma, testuje połowę Odporności. Natomiast tabelka Efekty spożycia alkoholu jest raczej opcjonalnym rozszerzeniem zasady upijania się. Normalnie jest tak, że pijesz, wykonujesz test (Odporności lub jej połowy) i jest jasne, czy jesteś pijany czy nie. Jeśli jednak MG chce duży realizm, stosuje zasady z Efektów spożycia. Czyli "dozwolone" ilości kolejek są ok (można testować "mocną głowę" normalnie, albo w ogóle), ale każda następna to już obowiązkowy test mocnej głowy, ew. modyfikator -20 Odp za brak tej umiejętności.

Czyli mocną głowę można testować nawet po jednej kolejce, jeśli bardzo nam zależy na szybkiej ocenie stanu trzeźwości postaci (np. jeśli za chwilę ma skoczyć z dachu na dach). Albo gdy trunek jest wyjątkowo silny i MG uzna, że dozwolona ilość kolejek jest nierozsądnie wysoka w danym przypadku.

Aramis44 pisze:
Trudno stwierdzić czy jest to wyjątkowa umiejętność.

Nie jest specjalnie wyjątkowa, tyle że można stosować specjalne zasady z tabelki Efekty spożycia alkoholu. To jest zdolność podstawowa, więc i efekty tabelki dotyczą wszystkich.

1. Gdyby miało być Odp -20 bez umiejętności Mocna Głowa to uerzyłoby to bardziej w młode postacie (te mające poniżej 40 Odp :wink: ). Z kolei rozwinięte postacie (powyżej 40 Odp) na braku umiejętności traciłyby mniej niż w przypadku innych umiejętności (mając powiedzmy 48 Odp to test upicia robiłyby na 28% zamiast 24% według ogólnych zasad).


To prawda, ale jest jeszcze "dozwolona" liczba kolejek trunku, jakie można wypić bez specjalnych efektów (postać jest co najwyżej lekko podchmielona, a MG może to wziąć pod uwagę właśnie testem mocnej głowy, jeśli ma to szczególne znaczenie (postać chce zrobić coś wymagającego koncentracji lub dużej zręczności). To oznacza, że postać mająca poniżej 40 Odp, wypije bez bólu maks 3 kolejki. A postać o Odp powyżej 40 pije co najmniej o jedną kolejkę więcej. I to właśnie podstawowa różnica, choć obie te postacie mogą wcale nie mieć "mocnej głowy". Aha i pamiętajcie, że piwo oraz inne trunki (zwłaszcza wino) w Warhammerze są raczej znacznie słabsze niż te w naszym świecie, do tego często "chszczone" lub celowo rozcieńczane wodą. Oczywiście, są wyjątki jak np. Bugman's, ale wtedy lepiej od razu testować mocną głowę.

2. Gdyby potraktować zapis o -20 Odp jako bug to umiejętność działałaby na ogólnych zasadach.


To nie jest bug. -20 Odp wchodzi dopiero po "dozwolonych" kolejkach. Wcześniej jest najwyżej Odp/2.

3. Według mnie opcja Odp/2 -20 odpada, bo nieraz nie dałoby się wogóle zdać testu. Sądzę że to byłoby zbyt restrykcyjne dla graczy (szczególnie lubiących postacie typu pijanicy).


Oczywiście, nie ma takiej opcji. Gdy postać wypije kolejkę przekraczającą
"dozwoloną" ilość (Wt) i nie ma mocnej głowy testuje WYŁĄCZNIE Odp -20. Tak nakazują zasady z Efektów spożycia alkoholu. Można powiedzieć, że mocną głowę testuje się według normalnych zasad (tj. z dzieleniem Odp na pół przy braku tej cechy), dopóki postać nie "przegięła" zdecydowanie z ilością wypitego trunku, albo gdy MG nie chce bawić się w dodatkowe efekty...

Sądzę, że opcja 1. jest realniejsza (chucherko szybciej się schla niż nawet niewprawny w piciu byczek), ale wprowadza zbędne komplikacje. MG ma dość rzeczy do zapamiętania, nie należy go dodatkowo obciążać... :razz:

Ja raczej skłaniam się do potraktowania Mocnej Głowy jak każdej innej podstaawowej umiejętności.


I chucherko i byczek, jeśli nie są wprawni w piciu, mogą schlać się tak samo, tyle że byczek schleje się o tę jedną, dwie kolejki później, co nie wynika z jego umiejętności, tylko naturalnej masy ciała :)

Są zaś chucherka, które mimo swojej małej masy ciała potrafią wlać w siebie beczkę gorzały i nic...

Gregg
CopCorp
Ostatnio zmieniony pt sie 12, 2005 2:43 pm przez Gregg, łącznie zmieniany 1 raz.
 
Awatar użytkownika
Aramis
Częsty bywalec
Częsty bywalec
Posty: 112
Rejestracja: ndz sie 07, 2005 11:30 pm

sob sie 13, 2005 3:53 pm

Jak to jest ze zdolnością "Bijatyka" i z walką kastetami? Czy dodaje się +1 do obrażeń i +10WW kiedy walczy się kastetami?

Z jednej strony opis zdolności "Bijatyka" mówi o bonusach podczas "walki bez broni", ale z drugiej strony opis kastetów i obciążanych rękawic mówi, że "używanie [...] może zapewnić przewagę w walce na pięści".

Według mnie bonusy z bijatyki należy dodać (pamiętając o -20WW przy atraku słabszą ręką, chyba że delikwent ma oburęczność), mimo wszystko walka kastetami nie różni się praktycznie od walki na gołe pięści...

Wtedy delikwent ma z kastetami +10WW i siłę ciosu S-2 (S-3 z kastetów +1 za bijatykę)... No i -20WW do słabszej ręki (jeśli dotyczy).

Jakie jest Wasze zdanie?
 
Awatar użytkownika
Gregg
Użytkownik zaawansowany
Użytkownik zaawansowany
Posty: 57
Rejestracja: pn cze 20, 2005 4:12 pm

ndz sie 14, 2005 2:18 am

Aramis44 pisze:
Jak to jest ze zdolnością "Bijatyka" i z walką kastetami? Czy dodaje się +1 do obrażeń i +10WW kiedy walczy się kastetami?

Z jednej strony opis zdolności "Bijatyka" mówi o bonusach podczas "walki bez broni", ale z drugiej strony opis kastetów i obciążanych rękawic mówi, że "używanie [...] może zapewnić przewagę w walce na pięści".

Według mnie bonusy z bijatyki należy dodać (pamiętając o -20WW przy atraku słabszą ręką, chyba że delikwent ma oburęczność), mimo wszystko walka kastetami nie różni się praktycznie od walki na gołe pięści...

Wtedy delikwent ma z kastetami +10WW i siłę ciosu S-2 (S-3 z kastetów +1 za bijatykę)... No i -20WW do słabszej ręki (jeśli dotyczy).

Jakie jest Wasze zdanie?


To nie tak. Kastety są uważane za broń. Mimo, że formalnie walczysz pięściami, to jednak nie gołymi pięściami, tylko UZBROJONYMI. To znaczy, że jeśli masz kastety to zasady bijatyki nie działają. Bijatyka to wyłącznie walka GOŁYMI pięściami.

Druga sprawa - kastetu możesz używać ręką sprawniejszą, lub słabszą (albo obiema), ale wtedy jest oczywiście -20 do WW za słabszą rękę, jeśli nie masz oburęczności.

Gregg
CopCorp
 
Awatar użytkownika
Infernus
Użytkownik zaawansowany
Użytkownik zaawansowany
Posty: 41
Rejestracja: wt lut 22, 2005 7:56 pm

śr sie 24, 2005 7:59 pm

Takie pytanie ile postacie maja na poczatku pieniedzy?

Prosze o najlepiej numer strony gdzie jest to opisane, ja za cholere nie moge znalezc :cry:
 
Awatar użytkownika
Aramis
Częsty bywalec
Częsty bywalec
Posty: 112
Rejestracja: ndz sie 07, 2005 11:30 pm

śr sie 24, 2005 8:24 pm

strona 20, część "profesja początkowa" prawa kolumna, akapit rozpoczyna się od słów "W opisie profesji początkowej znajduje się [...]"

Tam jest ekwipunek startowy (ubranie, sztylet, sakwa lub plecak, koc, drewniane miska i sztućce, broń jednoręczna, sakiewka i 2K10 zk).

Trochę to zakamuflowali, w 1ed było to wyraźniej umiejscowione.
 
Awatar użytkownika
Infernus
Użytkownik zaawansowany
Użytkownik zaawansowany
Posty: 41
Rejestracja: wt lut 22, 2005 7:56 pm

czw sie 25, 2005 9:37 am

Wielkie dzieki szukalem i znalezc nie moglem :wink:

Myslalem ze bedzie to w rozdziale o ekwipunku :P

Ale przynajmniej kolejny raz przeczytalem o wszystkich protezach :lol:
 
Awatar użytkownika
CE2AR
Fantastyczny dyskutant
Fantastyczny dyskutant
Posty: 1575
Rejestracja: pn sie 30, 2004 9:17 pm

pn sie 29, 2005 10:53 pm

Jedno pytanie, pewnie gdzieś już było, ale wybaczycie co nie? :)
Czy magiczne pociski i inne czary przeznaczone do krzywdzenia bliźniego traktowane są jako atak? Jeśli tak to, na której stronie to pisze?
 
Awatar użytkownika
Siriel
Fantastyczny dyskutant
Fantastyczny dyskutant
Posty: 2022
Rejestracja: śr cze 22, 2005 10:42 am

wt sie 30, 2005 8:58 am

CE2AR pisze:
Czy magiczne pociski i inne czary przeznaczone do krzywdzenia bliźniego traktowane są jako atak? Jeśli tak to, na której stronie to pisze?


Nie, to są czary. Czary nie są traktowane jako atak, także pod względem rodzaju akcji. Rzucenie czaru wymaga akcji "rzucenie zaklęcia".

Konsekwencją tego jest fakt, że czarodziej w jednej turze może wykonać atak i rzucić czar. Nie może natomiast w jednej turze rzucić dwóch czarów lub wykonać dwóch ataków - to są normalne ograniczenia, które obowiązują wszystkich. (no, prawie wszystkich :))
 
Awatar użytkownika
Sting
Fantastyczny dyskutant
Fantastyczny dyskutant
Posty: 3287
Rejestracja: czw lip 29, 2004 7:27 pm

wt sie 30, 2005 8:59 am

Nie ma podręcznika przed oczami, ale one raczej nie są traktowane jako atak. Są traktowane jako rzucenie czaru (ang. wersja akcja Cast czas: varies). Co nie zmienia faktu, że przy cast piszę, że tylko jeden na turę. :wink:
 
Awatar użytkownika
Aramis
Częsty bywalec
Częsty bywalec
Posty: 112
Rejestracja: ndz sie 07, 2005 11:30 pm

wt sie 30, 2005 12:30 pm

Co daje zdolność Krzepki przy stosowaniu zasad obciążenia? Czy można uznać że Krzepki BG może nosić tyle ile wynika z jego Siły +50pkt (zamiennik jednego "-1" do Szybkości)?
 
Awatar użytkownika
CE2AR
Fantastyczny dyskutant
Fantastyczny dyskutant
Posty: 1575
Rejestracja: pn sie 30, 2004 9:17 pm

wt sie 30, 2005 1:02 pm

Siriel CC pisze:
może natomiast w jednej turze rzucić dwóch czarów

O to mi chodziło, można wiedzieć gdzie (na której stronie) to jest napisane? Jeden z moich graczy lekko zaczął przeginać z rzucaniem czarów. Jak mu powiem, że gdzieś tam na jakimś forum czytałem, że można tylko raz na turę rzucać to mnie wyśmieje :) potrzebuje silniejszych argumentów :)
 
Awatar użytkownika
Sting
Fantastyczny dyskutant
Fantastyczny dyskutant
Posty: 3287
Rejestracja: czw lip 29, 2004 7:27 pm

wt sie 30, 2005 1:33 pm

CE2AR jest to napisane w rozdziale VI: Walka, Obrażenia i Ruch.
Na wypadek gdyby był to kolejny bug polskiego tłumaczenia daje całość opisu akcji Cast

"Cast (Varies)
The character unleashes a magical spell. If the character spends an extra half action, the Casting Roll can be augmented with a Channelling Skill Test. See Chapter 7: Magic for more information. Casting can be an extended action. You cannon cast more than one spell per round."

Aramis pisze:
Co daje zdolność Krzepki przy stosowaniu zasad obciążenia? Czy można uznać że Krzepki BG może nosić tyle ile wynika z jego Siły +50pkt (zamiennik jednego "-1" do Szybkości)?


Moim zdaniem gdy korzystasz z zasad obciążenia to Krzepki nadal działa. Jeżeli z powodu pancerza przewyższasz swój udźwig to traktujesz to w ten sposób, że nie masz tego -1 do szybkości.
 
Awatar użytkownika
Siriel
Fantastyczny dyskutant
Fantastyczny dyskutant
Posty: 2022
Rejestracja: śr cze 22, 2005 10:42 am

wt sie 30, 2005 3:17 pm

Sting pisze:
CE2AR jest to napisane w rozdziale VI: Walka, Obrażenia i Ruch.
Na wypadek gdyby był to kolejny bug polskiego tłumaczenia daje całość opisu akcji Cast


Nie jest to bug polskiego tłumaczenia. Rozdział VI, część Akcje podstawowe -> akcja Rzucenie zaklęcia.

Wyraźnie jest napisane: Postać może rzucić tylko jedno zaklęcie w rundzie.
 
Awatar użytkownika
Sting
Fantastyczny dyskutant
Fantastyczny dyskutant
Posty: 3287
Rejestracja: czw lip 29, 2004 7:27 pm

wt sie 30, 2005 3:47 pm

Ok. Bez urazy Siriel, ale nie miałem jeszcze polskiego wydania w rękach na dłużej, więc mogę opierać się jedynie na angielskim :wink:
 
Awatar użytkownika
Infernus
Użytkownik zaawansowany
Użytkownik zaawansowany
Posty: 41
Rejestracja: wt lut 22, 2005 7:56 pm

wt sie 30, 2005 5:49 pm

Czyli moze atakowac i rzucic zaklecie w jednej turze? Fajnie :hahaha:
 
Awatar użytkownika
Aramis
Częsty bywalec
Częsty bywalec
Posty: 112
Rejestracja: ndz sie 07, 2005 11:30 pm

wt sie 30, 2005 6:06 pm

Infernus pisze:
Czyli moze atakowac i rzucic zaklecie w jednej turze? Fajnie


Tak, jest to możliwe, ale mało przydatne:
1. można w ten sposób wykonać tylko 1 (jeden) atak, nie atak wielokrotny
2. atak jest wyptrowadzany bez przycelowania, więc nie ma +10WW
3. nie ma możliwości parowania (bo atakując i mając tylko jedną broń (druga ręka wolna na rzucenie czaru) parowanie to akcja zwykła zamiast natychmiastowej)
4. rzucając czar nie może splatać magii, chyba że uderzy, wykona test splatania i w następnej rundzie rzuci czar (a dopiero potem znów zaatakuje).

Z drugiej strony myślę, że na tej zasadzie można zbudować kilka niezłych kombosów (czar wzmacniający, atak). Ale jako taka nie jest wcale taką rewelacją na jaką wygląda w pierwszej chwili.
 
Awatar użytkownika
Sting
Fantastyczny dyskutant
Fantastyczny dyskutant
Posty: 3287
Rejestracja: czw lip 29, 2004 7:27 pm

wt sie 30, 2005 8:29 pm

Czy ja wiem. Wydając fortune pointy można znieść ograniczenia, o których mówisz Aramis.
 
Awatar użytkownika
Aramis
Częsty bywalec
Częsty bywalec
Posty: 112
Rejestracja: ndz sie 07, 2005 11:30 pm

wt sie 30, 2005 8:57 pm

Sting pisze:
Wydając fortune pointy można znieść ograniczenia

Niby tak, ale starczy tych punktów na dwie, max trzy rundy... a niedaj Sigmarze BG stracił już punkty przeznaczenia, to i punktów szczęścia nie ma...
 
Fenrir
Użytkownik zaawansowany
Użytkownik zaawansowany
Posty: 94
Rejestracja: śr sie 24, 2005 2:00 pm

sob wrz 03, 2005 9:32 pm

Mam pytanko (czysto teoretyczne) odnośnie przekleństwa Tzeentch'a.

Otóż załóżmy hipotetycznie, że graczowi udało się dochrapać profesji arcymaga z magią na poziomie 4 i zdolnością czarnoksięstwo. Oznacza to, ze może on rzucać na poziom mocy 5 kostkami i odrzucić najmniejszy wynik, który jednak i tak się liczy przy przekleństwie. No i teraz takiemu wypada na 5 kościach to samo. Przy 4 identycznych wynikach mamy manifestację katastrofalną, a co przy 5? Jak taki wynik potraktować?
Wprawdzie coś takiego jeszcze się u mnie nie zdarzyło, ale taka szansa, choć mała, istnieje.
 
Awatar użytkownika
Aramis
Częsty bywalec
Częsty bywalec
Posty: 112
Rejestracja: ndz sie 07, 2005 11:30 pm

sob wrz 03, 2005 11:11 pm

To by było takie małe jebudu...

Miejmy nadzieję takie sprawy rozwiążą Królestwa Magii...

A tak na teraz to IMO można to uznać za wyjątkowego pecha i dać graczowi 2 katastrofalne... Ewentualnie jak już rzucił wynik możliwy raz na 10000 razy to z miejsca "wsysnąć" go do dziedziny chaosu :evil:
Poza tym jak nazwać pięć takich samych wyników? Pentaplet? To już do pentagramu bardzo blisko :razz:
Ostatnio zmieniony pn wrz 05, 2005 10:57 pm przez Aramis, łącznie zmieniany 1 raz.
 
Awatar użytkownika
Sting
Fantastyczny dyskutant
Fantastyczny dyskutant
Posty: 3287
Rejestracja: czw lip 29, 2004 7:27 pm

ndz wrz 04, 2005 10:55 am

Fenrir pisze:
Mam pytanko (czysto teoretyczne) odnośnie przekleństwa Tzeentch'a.


Daj katastrofalną i rzuć w odpowiedniej tabelce.
 
Fenrir
Użytkownik zaawansowany
Użytkownik zaawansowany
Posty: 94
Rejestracja: śr sie 24, 2005 2:00 pm

ndz wrz 04, 2005 3:57 pm

Sting pisze:
Fenrir pisze:
Mam pytanko (czysto teoretyczne) odnośnie przekleństwa Tzeentch'a.


Daj katastrofalną i rzuć w odpowiedniej tabelce.


Tyle, ze katastrofalna jest przy 4 identycznych wynikach, to powinno być mocniejsze.
Tak się właśnie wacham między dwiema katastrofalnymi, katastrofalną + automatycznym efektem ubocznym, albo wybraniem przeze mnie jakiegoś jednego, wrednego efektu z tabelki katastrofalnej.
Pytałem, bo może ktoś ma jakiś ekstra pomysł.
 
Awatar użytkownika
Sting
Fantastyczny dyskutant
Fantastyczny dyskutant
Posty: 3287
Rejestracja: czw lip 29, 2004 7:27 pm

pn wrz 05, 2005 10:59 am

Fenrir pisze:
Pytałem, bo może ktoś ma jakiś ekstra pomysł.


Mam. Ubij dziada na miejscu. :wink:
 
Awatar użytkownika
BigSmoke
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 12
Rejestracja: czw sie 04, 2005 1:44 pm

pn wrz 05, 2005 1:45 pm

a może by tak 2 rzuty na efekt przekleństwa plus "cuś" od Mg- jakas mutacja, przekleństwo itp??
 
Awatar użytkownika
Mr.Ale
Zespolony z forum
Zespolony z forum
Posty: 1261
Rejestracja: pn lis 17, 2003 8:08 am

pn wrz 05, 2005 2:05 pm

Hmm.. co do wyrzucenia na niewywazonych kostkach 5 takich samych wyników masz szans całe jeden na dziesięć tysięcy... :D Bardziej zastanawiałbym sie jak nagrodzić takiego gracza :D
 
Awatar użytkownika
Silent_Mark
Użytkownik zaawansowany
Użytkownik zaawansowany
Posty: 62
Rejestracja: czw cze 16, 2005 10:12 pm

pn wrz 05, 2005 4:26 pm

wlasnie - w sumie manifestacja chaosu to bron obosieczna - moze tym razem zamiast otworzyc brame do serca chaosu i pochlonac maga - wciagnie jego przeciwnikow ;-). Z innszych rzeczy - moze popularna "zamiana miejsc"? Mag zmienil sie cialem z kims kto byl w poblizu - kims z druzyny, zwierzoludziem, poszukiwanym bandyta?
 
Awatar użytkownika
Mr.Ale
Zespolony z forum
Zespolony z forum
Posty: 1261
Rejestracja: pn lis 17, 2003 8:08 am

pn wrz 05, 2005 5:40 pm

To juz sa pomysly w sumie na questy całe, zmieniasz ciało -powiedzmy ze dzieki temu twoja Magia spada o 1 czy 2 i probujesz znowu wrocic do ciała...

Bardziej koncentrowalbym się na odwzorowaniu tego typu sytuacji jakie mozna wylosowac przy katastrofalnych skutkach, tyle tylko ze... To jest magia, skoro objawy w katastrofalnych są takie, to wyobrazcie sobie o poziom wyzsze :p
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 64

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości