wiesz o czym w ogóle piszesz? nie sądze...
jitte jest bardzo silna (nawet za mocno) ponieważ działa dobrze z KAŻDYM stworkiem do ktorego ją podczepimy (wyjątki potwierdzają regułę);
istnieje ogromna różnica między targetowanym removalem a effectem typu "zniszcz kreaturę która brała udział w walce z equipowanym stworem"; jeżeli tej różnicy nie dostrzegasz to powinieneś zacząć grać "na poważnie"
zabawa przy użyciu strzelających kreatur nadaje się tylko do gry funowej - tak samo jak skądinąd bardzo fajne kombo horseshoe crab - hermetic study (które robi niemal to samo, a można strzelać jeszcze po playerach) albo nawet ten twój wojek i charisma; jest to fajne - daje dużo zabawy ale na pewno nie zamienia talii w niepokonanego decka
potencjał jitte polega również na tym że stajemy się niewrażliwi na burn, mamy zapas life'a na niespodziewane sytuacje, możemy ratować naszego stworka w walce, ubijać duże kreatury, ubijać playerów nawet małym vanilla 1/1
podsumowując - jitte = świetny removal (targetowany), niewrażliwość na burn playera, niewrażliwość na burn kreatury; duży wzrost p/t; nie zależy od stworka na którym będzie siedziała, daje card advantage, szybko zabija przeciwnika
ten artefakt = bardziej funowy niż turniejowy, bez strzelającego stworka jest niczym gorsza siekierka; jeżeli chodzi o potencjał to jest daaaaleko w tyle za dzidą;
porównywałbym go raczej z wymienioną siekierką (na niekorzyść niestety bo jest droższy, ale można tutaj przynajmniej już normalnie podyskutować)
a na koniec coś miłego
karta bardzo mi się podoba, ma fajny flavor, wszystkie jest "na miejscu", wyważona, no i bardzo oryginalna (podoba mi się pomysł flipowania
) , jeżeli Shade robiłby sondę to mogłaby wziąć w niej udział , a przynajmniej stać się "kandydatem"