Zrodzony z fantastyki

 
Awatar użytkownika
rincewind bpm
Fantastyczny dyskutant
Fantastyczny dyskutant
Posty: 1931
Rejestracja: pn wrz 27, 2004 5:24 pm

"Dark flower" potion manufacture

czw lis 03, 2005 7:44 pm

"Dark flower" potion manufacture

Legendary Land

:tap:: add :1: to your mana pool.
:1::b::g:,:tap:: put a potion counter on ~.
Remove a potion counter from ~: target creature gets +3/+3 until the end of turn or target creature gets -2/-1 until the end of turn. You can use this ability ony twice each turn.


A drink?
Ostatnio zmieniony pt lis 04, 2005 5:35 pm przez rincewind bpm, łącznie zmieniany 1 raz.
 
Awatar użytkownika
Cabal
Zespolony z forum
Zespolony z forum
Posty: 549
Rejestracja: pt maja 27, 2005 2:16 pm

czw lis 03, 2005 10:58 pm

Trochę trzeba się napocić żeby wrzucić choć jednego konterka, z drugiej strony jest zawsze zrobić z nieużytą maną. W late game może być bardzo pomocny, chociażby przy ostatnim, rozpaczliwym ataku.
 
Awatar użytkownika
ReCo
Zespolony z forum
Zespolony z forum
Posty: 1318
Rejestracja: sob paź 25, 2003 4:57 pm

czw lis 03, 2005 11:23 pm

karta jest pasującym do KAZDEJ talii bezkolorowym removalem;
za jedyne :3: i :tap: mamy wielokrotnego użytku quicksanda (z odwróconym p/t); w dodatku efekt możemy kumulować usuwając 2,3 kantery;
to że możemy pakować jeszcze nasze krity to już tylko taki "mały bonus"

ogółem: karta przypomina trochę umezawa jitte - też dostajemy tutaj dobry removal, też możemy pakować nasze stwory;
niestety landy nie powinny produkować card advantage, tym bardziej jeśli nie posiadają ZADNEGO drawbacka

czyli: albo dorzucasz pożądnego drawbacka albo karta jest bardzo niezbalansowana
 
Awatar użytkownika
Chupacabra_Joe
Zespolony z forum
Zespolony z forum
Posty: 603
Rejestracja: pt kwie 22, 2005 7:51 pm

czw lis 03, 2005 11:29 pm

Trudno powiedzieć coś więcej niż ReCo. Do standardowego +1 dorzucę zatem to, że skoro ta cała fabryka ma nazwę własną, to powinieneś zrobić z niej legendę. Nie traktuj tego jako osłabienia karty, bo legendarność to drawback bardzo iluzoryczny.
 
Alek
Stały bywalec
Stały bywalec
Posty: 342
Rejestracja: czw kwie 15, 2004 4:23 pm

pt lis 04, 2005 3:30 pm

Heh wydaje mi się, że abilta powinna byc za :B::G: albo :1::B::G:. Wtedy by bardziej pasowało, i nie można by tego wrzucić do byle jakiej talii. Dodatkowo (póki co) można sobie wrzucić cztery takie, a więc : 3 produkują manę i zasilają czwarty, czwarty robi countery i pakuje/osłabia. Dodaj, żeby trzeba było zapłacić ileś, gdy to wchodzi do gry.
 
Awatar użytkownika
rincewind bpm
Fantastyczny dyskutant
Fantastyczny dyskutant
Posty: 1931
Rejestracja: pn wrz 27, 2004 5:24 pm

pt lis 04, 2005 5:33 pm

To robię tak:
abilitka kosztuje :1::g::b: i można zdejmować max 2 countery na turę. I dostaje legendary.
 
Awatar użytkownika
Shade-89
Moderator
Moderator
Posty: 1901
Rejestracja: ndz lip 27, 2003 7:30 pm

sob lis 05, 2005 8:32 pm

rincewind bpm pisze:
. You can use this ability ony twice each turn.

Możesz mi wyjaśnić, jaki sens jest w dawaniu tej ability?

W obecnej formie nie wydaje mi się specjalnie przegięta. Przydatna tylko w rocku, dobrze działałaby tam. Proponowałbym jednak, by nie mogła ona zabijać kritów. Tak na wszelki wypadek, bo landy nie powinny stwarzać card adv.

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości