Zrodzony z fantastyki

 
BoRyS-Lost
Nowy użytkownik
Nowy użytkownik
Posty: 1
Rejestracja: pn lis 21, 2005 3:57 pm

pn lis 21, 2005 4:03 pm

Więc jestem naprawde nowy w Magicach i staram się jakoś z tego wybrnąć. Mam problem z kartą Boros Garrison....When Boros Garrison comes into play, return a land you control to its owner's hand. Tapnięcie daje 1 czerwoną i 1 białą mane. No właśnie nie rozumiem cześci po przecinku...że niby gdy wchodzi do gry to jeden z moich landów wraca do mojej ręki tak ?? Prosze o pomoc 8) Z góry thx.
 
Awatar użytkownika
Hezor
Fantastyczny dyskutant
Fantastyczny dyskutant
Posty: 3788
Rejestracja: pn lip 23, 2007 10:31 pm

pn lis 21, 2005 4:26 pm

Tak, dokladnie to.
 
DuBuS
Nowy użytkownik
Nowy użytkownik
Posty: 3
Rejestracja: ndz lis 20, 2005 11:59 am

wt lis 22, 2005 12:48 pm

Mam pytanko na temat działania karty Menacing Ogre. Jak ktoś ją rozumie to prosze o odp.
 
Awatar użytkownika
axcel
Zespolony z forum
Zespolony z forum
Posty: 1047
Rejestracja: czw wrz 16, 2004 7:28 pm

wt lis 22, 2005 2:58 pm

Trample, haste
When Menacing Ogre comes into play, each player secretly chooses a number. Then those numbers are revealed. Each player with the highest number loses that much life. If you are one of those players, put two +1/+1 counters on Menacing Ogre.

Trample, haste to chyba znasz - jeśli nie, zapraszam do przyklejonego wątku o keywordach.

Kiedy ta kreatura wchodzi do gry, każdy z graczy w tajemnicy wybiera liczbę, następnie wszyscy naraz pokazują liczby, które wybrali. Wszyscy, którzy uzyskali najwyższy wynik tracą po tyle życia. Jeśli jesteś (tzn kontroler tej kreatury) jednym z nich, połóż dwa counterki +1/+1 na tej kreaturze.
Przykładowo, jeśli ty wybierzesz 5, a przeciwnik 3 - tracisz 5 żyć i kładziesz counterki. Jeśli np. grasz w 4 osoby i wybrano 2, 3, 4 i 4, to obaj gracze z 4 tracą tyle życia i jeśli byłeś jednym z nich, kładziesz counterki. Coś w tym stylu;)
 
Skowi
Nowy użytkownik
Nowy użytkownik
Posty: 9