Zrodzony z fantastyki

 
Awatar użytkownika
Joko123
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 23
Rejestracja: sob mar 11, 2006 1:50 pm

Regneracja i counter

śr kwie 26, 2006 12:29 pm

Powiem krótko: czy regeneracji można używać jak instant oraz cz zregenoerowana creatura jest po wejsciu z powrotem do gry tapnieta


Czy jeśli na stworku sa jakieś countery to czy pozostają one na nim
gdy wraca ci na reke lub spada na grob
 
Awatar użytkownika
Shaven
Użytkownik zaawansowany
Użytkownik zaawansowany
Posty: 78
Rejestracja: pt sty 13, 2006 7:19 pm

śr kwie 26, 2006 12:58 pm

Regeneracja powoduje że kiedy następnym razem krit otrzyma obrażenia,preventuje je.Counterki i cała reszta zostaje na kricie bo nie znika on z gry :spoko:
 
Awatar użytkownika
Macros
Fantastyczny dyskutant
Fantastyczny dyskutant
Posty: 1540
Rejestracja: sob maja 18, 2002 11:45 pm

śr kwie 26, 2006 3:55 pm

1. Regeneracja odnosi sie tylko do stworow, ktore wciaz sa w grze, wiec nie rozumiem 'po wejsciu z powrotem'. Cala mechanika jest opisana w watku z keywordami.

2. Counterki sa tracone przy przejsciu do innej strefy.
 
Awatar użytkownika
Joko123
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 23
Rejestracja: sob mar 11, 2006 1:50 pm

czw kwie 27, 2006 10:51 am

hmmmm mamy tu dwa odmienne zdania :)
 
Awatar użytkownika
Phobe
Użytkownik zaawansowany
Użytkownik zaawansowany
Posty: 36
Rejestracja: wt mar 28, 2006 10:25 am

czw kwie 27, 2006 7:58 pm

Ja zawsze grałem , że usuwałem wszytkei countery i enchantemnty...
Dobrze grałemn?
 
Awatar użytkownika
saCOOL
Stały bywalec
Stały bywalec
Posty: 418
Rejestracja: ndz lut 29, 2004 5:53 pm

czw kwie 27, 2006 8:05 pm

Odmienne zdania? Albo ja, albo Wy nie umiecie czytać ze zrozumieniem :P :D.
 
Awatar użytkownika
Macros
Fantastyczny dyskutant
Fantastyczny dyskutant
Posty: 1540
Rejestracja: sob maja 18, 2002 11:45 pm

czw kwie 27, 2006 9:07 pm

Po regeneracji nic sie nie usuwa, bo nie ma mowy o zmianie strefy. Kreatura, ktora zostala zregenerowana nigdy nie spadla do grobu. Natomiast przy zmianach strefy counterki sie usuwa.
 
Awatar użytkownika
valkir
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 14
Rejestracja: czw cze 01, 2006 6:33 pm

sob cze 03, 2006 11:37 am

Joko chyba myslal, ze regeneracja to wskrzeszanie, dlatego pytanie, czy wraca do gry tapnieta... tez tak kiedys myslalem =]
 
eraserhead
Nowy użytkownik
Nowy użytkownik
Posty: 1
Rejestracja: ndz cze 04, 2006 7:51 pm

ndz cze 04, 2006 8:22 pm

o_O czyli regeneracje używa sie przed otrzymaniem obrazen przez stwora? Ktos moze podac przykladowa sytuacje?
 
Awatar użytkownika
valkir
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 14
Rejestracja: czw cze 01, 2006 6:33 pm

ndz cze 04, 2006 8:26 pm

Po zadaniu obrazen, inaczej regeneracja bylaby bezsensowna... Powiedzmy ze zagrywasz Ancient Silverback, atakuje Cie crit z enchantem dajacym first strike'a - wygrywasz, ale dostajesz obrazenia, powiedzmy 2. W nastepnej turze placisz jednego foresta i regenrujesz wytzrymalosc z powrotem do 5...
 
Woebringer Demon
Użytkownik zaawansowany
Użytkownik zaawansowany
Posty: 83
Rejestracja: sob kwie 29, 2006 3:50 pm

ndz cze 04, 2006 8:28 pm

Tak. Przykładowo masz [mtg=_Drudge_Skeletons] Drudge Skeletons[/mtg] ze zdolnością regeneracji. On ma 1/1. Przed fazą walki możesz zagrać regenerację jako zdolność aktywowaną do stosu. Ta regeneracja czeka na "zniszczenie" stwora. Kiedy on blokuje krita 2/2 wycofujesz go z walki, tapujesz i wszystkie obrażenia są wymazywane.

Przynajmniej ja tak zawsze grałem... :)
 
Awatar użytkownika
valkir
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 14
Rejestracja: czw cze 01, 2006 6:33 pm

ndz cze 04, 2006 8:39 pm

Aha... =]
 
Woebringer Demon
Użytkownik zaawansowany
Użytkownik zaawansowany
Posty: 83
Rejestracja: sob kwie 29, 2006 3:50 pm

ndz cze 04, 2006 9:14 pm

W nastepnej turze placisz jednego foresta i regenrujesz wytzrymalosc z powrotem do 5...


Bo to jest przecież nielogiczne, gdyż po co byłaby wtedy regeneracja?
Żaden stwór nie zszedłby wtedy z gry (żaden z reg. of course). A w tym wypadku jak uprzednio nie zapłacisz kosztu regeneracji- stwór jest normalnie niszczony. I to ma wtedy sens... :spoko:
 
Awatar użytkownika
StilghAR
Częsty bywalec
Częsty bywalec
Posty: 131
Rejestracja: śr lut 18, 2004 1:04 am

ndz cze 04, 2006 10:44 pm

valkir pisze:
Po zadaniu obrazen, inaczej regeneracja bylaby bezsensowna... Powiedzmy ze zagrywasz Ancient Silverback, atakuje Cie crit z enchantem dajacym first strike'a - wygrywasz, ale dostajesz obrazenia, powiedzmy 2. W nastepnej turze placisz jednego foresta i regenrujesz wytzrymalosc z powrotem do 5...

Niestety, ale piszesz bzdury.

Najbliżej prawidłowej odpowiedzi jest Woebringer Demon, aczkolwiek też się do jednej, czy dwóch rzeczy przyczepię:

Woebringer Demon pisze:
Tak. Przykładowo masz Drudge Skeletons ze zdolnością regeneracji. On ma 1/1. Przed fazą walki możesz zagrać regenerację jako zdolność aktywowaną do stosu.

Po czym zdolność się rozpatrzy i na stwora zostanie nałożona "tarcza regeneracyjna".
Ta regeneracja czeka na "zniszczenie" stwora.

Tak jest
Kiedy on blokuje krita 2/2 wycofujesz go z walki, tapujesz i wszystkie obrażenia są wymazywane.

Nie kiedy blokuje krita, tylko kiedy otrzymuje śmiertelne obrażenia, lub jest niszczony (efekty destroy).
 
Awatar użytkownika
Lechu
Częsty bywalec
Częsty bywalec
Posty: 144
Rejestracja: pt sty 28, 2005 8:26 am

ndz cze 04, 2006 11:30 pm

A ja może uzupełnię - regenerację zagrywa się nie tylko (w każdym razie niekoniecznie) przed fazą ataku, ale np. dokłada się ją na stos po otrzymaniu przez kreaturę obrażeń - wtedy jest rozpatrzona przed obrażeniami i stwór również w tej sytuacji zostaje jedynie tapnięty, zamiast zejść na graveyard :wink:
 
Ki
Nowy użytkownik
Nowy użytkownik
Posty: 2
Rejestracja: pt cze 23, 2006 3:52 pm

pt cze 23, 2006 3:56 pm

Oto co rozumiem na mój chłopski rozum:
Mam Dredge Skeletons (1/1 z Reg) i blokuje nim np. Raging Goblina (1/1 Haste). Skeletons schodzą, chyba że zapłaciłem pod koniec mojej upkeepa ich Regenerate cost. Tak? Czy moge zapłacić w fazie przeciwnka, po bloku.
I obrażenia jakie by weszły w Skeletonsów są anulowane, zostaje on normalnie na stole, ale Goblin schodzi. Tak?
Pozdrawiam
 
Awatar użytkownika
stw
Częsty bywalec
Częsty bywalec
Posty: 206
Rejestracja: czw sty 06, 2005 10:58 am

pt cze 23, 2006 5:35 pm

Zapłacenie kosztu regeneracji powoduje, że następnym razem zamiast trafić do grobu krit zostanie zregenerowany. Zregenerowany znaczy:
- nie spadnie na grób
- zostanie tapniety
- jeśli spada do grobu w fazie walki to zostanie z tej walki usunięty
Umiejetności regeneracji można użyć w dowolnym momencie!
 
Awatar użytkownika
saCOOL
Stały bywalec
Stały bywalec
Posty: 418
Rejestracja: ndz lut 29, 2004 5:53 pm

pt cze 23, 2006 6:32 pm

Jeśli miałby zginąć w walce, zostaje z niej usunięty. Przeciwnik był blokowany, więc nie zadaje obrażeń już graczowi (zakładam, że nie ma trampek). Ale czy obrażenia, które powinien zadać kritek z regeneracją wchodzą? Czy też zostają usunięte razem z nim?
 
Awatar użytkownika
Hezor
Fantastyczny dyskutant
Fantastyczny dyskutant
Posty: 3788
Rejestracja: pn lip 23, 2007 10:31 pm

pt cze 23, 2006 10:55 pm

saCOOL pisze:
Ale czy obrażenia, które powinien zadać kritek z regeneracją wchodzą? Czy też zostają usunięte razem z nim?

Wszystkie obrazenia (nie liczac first strike itp.) sa rozpatrywane jednoczesnie.

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość