Zrodzony z fantastyki

 
Awatar użytkownika
Mosar
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 24
Rejestracja: pt maja 12, 2006 9:35 am

sob maja 20, 2006 4:46 pm

Phytohydra - ja to przetłumaczyłem tak: Jeśli hydra dostanie 1 damage to zamiast tego dodaje jej +1/+1. To moja karta, którą kupiłem, żeby mieć haka na Golgari Grave Trolla (przyjmuje x/x taki jaka liczba potworow na cmentarzu). Czy dobrze to tłumacze?
 
Awatar użytkownika
amnezjusz
Wyróżniony
Wyróżniony
Posty: 1634
Rejestracja: pn sie 15, 2005 9:33 pm

sob maja 20, 2006 5:12 pm

Tak, zmiast damage otrzymuje się +1/+1 równą liczbie zadanego damage.
 
Awatar użytkownika
Mosar
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 24
Rejestracja: pt maja 12, 2006 9:35 am

sob maja 20, 2006 5:15 pm

Ale to jest zamiast damagu? Czyli praktycznie potworem tego nie zniszczysz. Jedyne to albo jakieś -3/-3 , albo Destroy target Creature... No to fajnie.
 
Awatar użytkownika
Hezor
Fantastyczny dyskutant
Fantastyczny dyskutant
Posty: 3788
Rejestracja: pn lip 23, 2007 10:31 pm

ndz maja 21, 2006 3:25 pm

Tak, NA PEWNO zamiast :)
 
Awatar użytkownika
Lechu
Częsty bywalec
Częsty bywalec
Posty: 144
Rejestracja: pt sty 28, 2005 8:26 am

pn maja 22, 2006 10:36 pm

Czy Holy Day zadziała wstecz - spreventuje wszystkie obrażenia zadane w całej turze, czy tylko te które weszłyby po rzuceniu Holy Day? Na oko wydaje się, że wstecz nie zadziała, ale kto pyta nie błądzi :)
 
RoNo00
Nowy użytkownik
Nowy użytkownik
Posty: 1
Rejestracja: wt maja 02, 2006 5:15 pm

Affinity

wt maja 23, 2006 7:56 pm

siemka
Myr Enforcer ma affinity of artifacts to znaczy ze za kazdy artefact place o jedna bezbarwna mane mniej czy jak??
 
Awatar użytkownika
Hezor
Fantastyczny dyskutant
Fantastyczny dyskutant
Posty: 3788
Rejestracja: pn lip 23, 2007 10:31 pm

wt maja 23, 2006 8:18 pm

Lechu - nie dziala wstecz.

RoNo00 pisze:
Myr Enforcer ma affinity of artifacts to znaczy ze za kazdy artefact place o jedna bezbarwna mane mniej czy jak??

Ze za kazdy artefakt, ktory TY KONTROLUJESZ placisz o jedna mniej. Jak masz wiecej niz 7 to zagrywasz go za darmo, nie dostajesz dodatkowej many.
 
Dorgon
Nowy użytkownik
Nowy użytkownik
Posty: 5
Rejestracja: śr maja 10, 2006 12:19 pm

śr maja 24, 2006 1:10 pm

Witam. :)

dzialanie tej karty "Terrarion"

Terrarion comes into play tapped.
tapped, Sacrifice Terrarion: Add two mana of any combination of colors to your mana pool.
When Terrarion is put into a graveyard from play, draw a card.

http://findmagiccards.com/Cards/RA/Terrarion.html

Czyli jak karta wchodzi do gry to dostaje 2 many ??

Pozdrawiam
 
Skowi
Nowy użytkownik
Nowy użytkownik
Posty: 9
Rejestracja: śr lis 23, 2005 4:32 pm

śr maja 24, 2006 2:35 pm

jak go poswiecisz to dostaniesz 2 many jakich chcesz kolorow i pociagniesz karte

mam pytanie czy damage zadane z 2 zrodel do jednej kreatury polacza sie ? np walne 2x [mtg=shock]shock[/mtg] w tej samej turze w [mtg=azure_drake]azure drake[/mtg] to zabije go ?
 
Awatar użytkownika
FaceLessPL
Nowy użytkownik
Nowy użytkownik
Posty: 4
Rejestracja: pt maja 19, 2006 7:36 am

śr maja 24, 2006 3:07 pm

Naturalnie.
 
Awatar użytkownika
Hezor
Fantastyczny dyskutant
Fantastyczny dyskutant
Posty: 3788
Rejestracja: pn lip 23, 2007 10:31 pm

śr maja 24, 2006 4:24 pm

Obrazenia sa usuwane z istot pod koniec tury. Przestaja dzialac jednoczesnie z until end of turn'ami.
 
Boiler
Nowy użytkownik
Nowy użytkownik
Posty: 4
Rejestracja: sob maja 13, 2006 9:55 pm

sob maja 27, 2006 10:34 pm

Na czym polega karta TOOTH AND NAIL
 
Awatar użytkownika
Hezor
Fantastyczny dyskutant
Fantastyczny dyskutant
Posty: 3788
Rejestracja: pn lip 23, 2007 10:31 pm

sob maja 27, 2006 10:57 pm

Na tagowaniu kart. Dostosuj sie do wymagan jesli chcesz zeby ci pomoc.
 
Syn rzeźnika
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 10
Rejestracja: czw kwie 13, 2006 9:24 pm

ndz maja 28, 2006 12:55 pm

Mam pytanko co do shielding plax: Wiem co się stanie jeśli użyje tego na swoim kricie, ale co się stanie jeśli rzuce ją na kreaturkę wroga?

When Shielding Plax comes into play, draw a card.
Enchanted creature can’t be the target of spells or abilities your opponents control.

Moim zdaniem ja dociągne kartę, a przeciwnik nie będzie mógł używać na niej swoich spelli i abilities (np: nie będzie mógł jej enchantować, ani ekwipować), za to ja będe mógł używać na niej swoich (np: spalić Char'em).
 
Awatar użytkownika
Hezor
Fantastyczny dyskutant
Fantastyczny dyskutant
Posty: 3788
Rejestracja: pn lip 23, 2007 10:31 pm

ndz maja 28, 2006 1:25 pm

Dokladnie.
 
Swacik
Nowy użytkownik
Nowy użytkownik
Posty: 1
Rejestracja: pn maja 08, 2006 7:15 pm

ndz maja 28, 2006 7:47 pm

mam pytanie dotyczace dzialania Phyrexian Negator . Otoz pisze tam
" Whenever Phyrexian Negator is dealt damage, sacrifice a permanent for each 1 damage dealt to it. " A moje pytanie brzmi czy poswiecam parlamenty za kazdy zadany damage przez niego czemus czy zadane damage mu ?? z gory dziekuje za odp :))
 
Awatar użytkownika
Lechu
Częsty bywalec
Częsty bywalec
Posty: 144
Rejestracja: pt sty 28, 2005 8:26 am

ndz maja 28, 2006 7:52 pm

Za każdy damage zadany mu.
 
barchan
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 23
Rejestracja: wt maja 30, 2006 1:50 pm

wt maja 30, 2006 3:49 pm

[1]
Choose one - Search your library for up to two basic land cards, reveal them, put them into your hand, then shuffle your library; or you may play up to two additional lands this turn.
Entwine 2G (Choose both if you pay the entwine cost.)

Czy jesli zapłacę entwine cost, to czy do gry będę mógł włożyć landy, które właśnie wyciągnąłem z bilbiteki, czy to będą musiały być landy, które wcześniej miałem już w ręce??

[2]
Blatant Thievery
For each opponent, gain control of target permanent that
player controls. (This effect doesn't end at end of turn.)

Jak mam rozumieć "For each opponent"

[3]
Patron Wizard
Tap an untapped Wizard you control:
Counter target spell unless its controller pays 1.

Czy jeśli w grze mam 2 patron wizardów, to jak zatapuje jednego wizarda, to przeciwnik będzie musiał zapłacić 2many?

[4]
Telepathy
Your opponents play with their hands revealed.

+

Planeswalker's Mirth
3W: Target opponent reveals a card at random from his or her
hand. You gain life equal to that card's converted mana cost.

Czy jeśli wyłoże te 2 enchanty do gry i bee chciał uzyć umiejętności planeswalkera, to przeciwnik zakrywa karty i ja wówczas losuje, czy bęę mógł sobie wybrać kartę, skoro gra na otwarte karty??

[5]
Prodigal Sorcerer
TAP: Prodigal Sorcerer deals 1 damage to target creature
or player.

+
Psionic Gift
Enchanted creature has "Tap: This creature
deals 1 damage to target creature or player."

Jeśli rzucę psionic gift na sorcera, to czy po zatapowaniu bedzie on dodawał 2 obrażenia, czy dalej 1?




Z góry dziękuje za odpowiedź
 
Awatar użytkownika
Hezor
Fantastyczny dyskutant
Fantastyczny dyskutant
Posty: 3788
Rejestracja: pn lip 23, 2007 10:31 pm

wt maja 30, 2006 4:38 pm

barchan pisze:
Czy jesli zapłacę entwine cost, to czy do gry będę mógł włożyć landy, które właśnie wyciągnąłem z bilbiteki, czy to będą musiały być landy, które wcześniej miałem już w ręce??

moga byc te same.
barchan pisze:
Jak mam rozumieć "For each opponent"

bierzesz 1 od kazdego oppa.

barchan pisze:
Czy jeśli w grze mam 2 patron wizardów, to jak zatapuje jednego wizarda, to przeciwnik będzie musiał zapłacić 2many?

jak masz 1zl to mozesz w sklepie kupic 1 czy 2 ciastka po 1zl kazde?


barchan pisze:
Czy jeśli wyłoże te 2 enchanty do gry i bee chciał uzyć umiejętności planeswalkera, to przeciwnik zakrywa karty i ja wówczas losuje, czy bęę mógł sobie wybrać kartę, skoro gra na otwarte karty??

Losowo, to losowo.


barchan pisze:
Jeśli rzucę psionic gift na sorcera, to czy po zatapowaniu bedzie on dodawał 2 obrażenia, czy dalej 1?

i znowu ciasteczka.
 
Awatar użytkownika
Mosar
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 24
Rejestracja: pt maja 12, 2006 9:35 am

śr maja 31, 2006 9:03 pm

Powiedzcie mi co znaczą te karty:
Civic Wayfinder:"When Civic Wayfinder comes into play, you may search your library for a basic land card, reveal it, and put it into your hand. If you do, shuffle your library.
Light of Sanction:"Prevent all damage that would be dealt to creatures you control by sources you control".
Nullstone Gargoyle:"Whenever the first noncreature spell each tur is played, counter that spell".
Leave No Trace:"Destroy target enchantment and each other enchantment that shares a color with it".
 
Awatar użytkownika
Lechu
Częsty bywalec
Częsty bywalec
Posty: 144
Rejestracja: pt sty 28, 2005 8:26 am

śr maja 31, 2006 9:25 pm

Civic Wayfinder: kiedy wchodzi do gry możesz poszukać jednego bazowego landa w library i wziąć go do reki, jeśli to zrobisz, potasuj library.

Light of Sanction: tu nie jestem pewien, więc nie napiszę :(

Nullstone Gargoyle: w każdej rundzie kontrujesz pierwszy czar, który nie jest kreaturą.

Leave No Trace: niszczy enchantment i każdy inny echantment tego samego koloru co ten pierwszy.
 
Awatar użytkownika
Hezor
Fantastyczny dyskutant
Fantastyczny dyskutant
Posty: 3788
Rejestracja: pn lip 23, 2007 10:31 pm

śr maja 31, 2006 10:51 pm

Mosar pisze:
Light of Sanction:"Prevent all damage that would be dealt to creatures you control by sources you control".

Jakby cos twojego (co kontrolujesz) zadalo obrazenia czemus twojemu(co kontrolujesz) , to nie zadaje adnych obrazen. Crap.
 
Awatar użytkownika
Lechu
Częsty bywalec
Częsty bywalec
Posty: 144
Rejestracja: pt sty 28, 2005 8:26 am

sob cze 03, 2006 3:57 pm

Czy jeśli obniżę atak kreatury do 0, to na potrzeby właściwości w stylu 'when ~ deals damage' zakładamy, że zadała 0 damage'a czy że nie zadała wogóle? Tzn. czy zdolność się odpali?
 
Skowi
Nowy użytkownik
Nowy użytkownik
Posty: 9
Rejestracja: śr lis 23, 2005 4:32 pm

sob cze 03, 2006 10:46 pm

gdy uzyje [mtg=Desperate_Ritual]Desperate Ritual[/mtg]to ta mane bede mial na stale czy do konca tury ?
 
Awatar użytkownika
amnezjusz
Wyróżniony
Wyróżniony
Posty: 1634
Rejestracja: pn sie 15, 2005 9:33 pm

sob cze 03, 2006 11:17 pm

Do końca tury.
 
Awatar użytkownika
Mosar
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 24
Rejestracja: pt maja 12, 2006 9:35 am

ndz cze 04, 2006 10:13 am

1.A co powiecie na to. Czy jeśli zacrificne tą kreaturę i dam jedno drzewko to będę miał przypuśćmy 3 drzewka w mana poolu na zawsze, czy do konca tury. Verdant Eidolon.
2. Co to jest ten crap?
 
Awatar użytkownika
Hezor
Fantastyczny dyskutant
Fantastyczny dyskutant
Posty: 3788
Rejestracja: pn lip 23, 2007 10:31 pm

pn cze 05, 2006 1:17 pm

Mosar pisze:
2. Co to jest ten crap?

Uzyj slownika.


1.A co powiecie na to. Czy jeśli zacrificne tą kreaturę i dam jedno drzewko to będę miał przypuśćmy 3 drzewka w mana poolu na zawsze, czy do konca tury. Verdant Eidolon.

Ee?
 
Woebringer Demon
Użytkownik zaawansowany
Użytkownik zaawansowany
Posty: 83
Rejestracja: sob kwie 29, 2006 3:50 pm

wt cze 06, 2006 9:58 pm

Light of Sanction:"Prevent all damage that would be dealt to creatures you control by sources you control".


Oznacza to, że prewentujesz wszystkie obrażenia, które mogą być zadane twoim kreaturom przez źródła twojej kontroli np. zagrywasz [mtg=Inflame]Inflame[/mtg] i twoje krity nie dostają damage
 
Awatar użytkownika
Mosar
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 24
Rejestracja: pt maja 12, 2006 9:35 am

ndz cze 11, 2006 10:39 am

Mam pytanie. Hunted Dragon tworzy opponentowi 3 tokeny 2/2. Czy są one atakujące czy blokujące?
 
Awatar użytkownika
Hezor
Fantastyczny dyskutant
Fantastyczny dyskutant
Posty: 3788
Rejestracja: pn lip 23, 2007 10:31 pm

ndz cze 11, 2006 4:02 pm

E? Poprostu sa. Wchodzaw twoim main phase, a krity sa atakujace/blokujac tylko w combat phase.

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość