Zrodzony z fantastyki

  • 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 15
 
slide77
Nowy użytkownik
Nowy użytkownik
Posty: 5
Rejestracja: sob sty 14, 2006 10:02 pm

czw sty 26, 2006 4:23 pm

Mam takie pytanie do Convoke:

Na karcie nie jest napisane, że muszę tapnąć własną kreaturę, czyli moge stapować kreature przeciwnika?
 
kowal11
Użytkownik zaawansowany
Użytkownik zaawansowany
Posty: 31
Rejestracja: czw gru 29, 2005 11:38 pm

ndz sty 29, 2006 9:44 pm

Oczywiście, że nie możesz tapnąc creatury przeciwnika. Nie możesz zarządzac creaturami przeciwnika, chyba że masz kartę, która powie ewidentnie tap target creature albo tap creature under target opponent control lub coś koło tego.
W sytuacji convoke możesz tapnąc wyłącznie creaturę pod swoją kontrolą i ta creatura musi byc tapnięta specjalnie dla convoka.
 
wert
Użytkownik zaawansowany
Użytkownik zaawansowany
Posty: 35
Rejestracja: pt sie 12, 2005 10:50 am

pt lut 03, 2006 5:51 pm

Mam pytanie dotyczące Equip. Czy można zagrać Equipa jak instant?
 
Awatar użytkownika
Bubu
Zespolony z forum
Zespolony z forum
Posty: 920
Rejestracja: śr lut 13, 2002 6:31 pm

pt lut 03, 2006 6:48 pm

Nie. Equip tylko jako sorcery.
 
Awatar użytkownika
'T'!G3R-$@N
Użytkownik zaawansowany
Użytkownik zaawansowany
Posty: 31
Rejestracja: wt lip 26, 2005 1:40 pm

sob lut 04, 2006 11:00 am

Na jakiej zasadzie dziala Haunt??
 
Awatar użytkownika
Ubiquit
Stały bywalec
Stały bywalec
Posty: 485
Rejestracja: pn cze 20, 2005 6:46 pm

sob lut 04, 2006 11:30 am

'T'!G3R-$@N pisze:
Na jakiej zasadzie dziala Haunt??

Na przykład, kiedy Belfry Spirit wchodzi do gry dostajesz dwa nietoperze, kiedy idzie na cmentarz wyrzucasz go z gry zamiast i nawiedza on jakiegoś stwora, a kiedy ten stwór idzie na cmentarz ponownie kładziesz dwa nietoperze. Analogicznie działają inne stwory ze zdolnością Nawiedzania.
 
Awatar użytkownika
Dinin
Częsty bywalec
Częsty bywalec
Posty: 153
Rejestracja: ndz sty 09, 2005 8:29 pm

sob lut 04, 2006 2:44 pm

Mam kilka pytań:

1.Jak działa double strike? (jeśli można, proszę wyjaśnić mi to na przykładzie)
2. Co to jest vigilance i jak to działa?
 
Awatar użytkownika
sarnaps
Nowy użytkownik
Nowy użytkownik
Posty: 5
Rejestracja: śr lut 23, 2005 7:44 pm

sob lut 04, 2006 4:53 pm

Dinin pisze:
Mam kilka pytań:

1.Jak działa double strike? (jeśli można, proszę wyjaśnić mi to na przykładzie)
2. Co to jest vigilance i jak to działa?


1. gdy masz creature 1/1 i ma doble strika a przeciwnik creature 2/2 to jego ginie a twoja nie...
2. Viligance to ze nie musisz tapowac creatury do ataku...
Pozdro.
 
Awatar użytkownika
Ubiquit
Stały bywalec
Stały bywalec
Posty: 485
Rejestracja: pn cze 20, 2005 6:46 pm

sob lut 04, 2006 6:25 pm

sarnaps pisze:
Dinin pisze:
Mam kilka pytań:

1.Jak działa double strike? (jeśli można, proszę wyjaśnić mi to na przykładzie)
2. Co to jest vigilance i jak to działa?


1. gdy masz creature 1/1 i ma doble strika a przeciwnik creature 2/2 to jego ginie a twoja nie...

To nie tak, obie zginą. Kreatura 1/1 z DS wpierw zada obrażenia jakby miała first strikea, a później zada jeszcze raz obrażenia jak normalny stwór, czyli łącznie zada 2 (1+1) obrażenia, czyli wystarczająco by zabić 2/2, a ten 2/2 zada 2 obrażenie, czyli wystarczająco by zabić tego 1/1 z DS, jak z tego wynika zginą oba stwory.
 
Awatar użytkownika
Dinin
Częsty bywalec
Częsty bywalec
Posty: 153
Rejestracja: ndz sty 09, 2005 8:29 pm

czw lut 16, 2006 8:19 pm

No to jeszcze jedno pytanie

Dredge - ile razy mogę to zagrać w stosunku do jednej karty? (zawsze?)
 
Awatar użytkownika
Bubu
Zespolony z forum
Zespolony z forum
Posty: 920
Rejestracja: śr lut 13, 2002 6:31 pm

pt lut 17, 2006 12:58 am

raz.
 
Awatar użytkownika
Hezor
Fantastyczny dyskutant
Fantastyczny dyskutant
Posty: 3788
Rejestracja: pn lip 23, 2007 10:31 pm

pt lut 17, 2006 8:45 am

Dokladniej - dla dobierania jednej karty - raz. Powracac jedna karte - dowolna ilosc razy, poki biblioteczki starcza.
 
Awatar użytkownika
Shaven
Użytkownik zaawansowany
Użytkownik zaawansowany
Posty: 78
Rejestracja: pt sty 13, 2006 7:19 pm

sob mar 04, 2006 1:23 pm

Mam pytanie-co to jest attach??Znalazłem że to instantowy equip.Ale ja mam karte na której pisze,że gdy aura zostanie dodana(attach)do niej to coś tam...Możne zagrać aurę jak instanta??Pomóżcie bo mam lola :razz:
 
Awatar użytkownika
axcel
Zespolony z forum
Zespolony z forum
Posty: 1047
Rejestracja: czw wrz 16, 2004 7:28 pm

sob mar 04, 2006 4:20 pm

Attach to ogólnie przyłączenie Aury lub Equipmentu do kreatury. Nie ma związku z tym, kiedy można kartę zagrać.

I jeszcze taki cytacik:
Comprehensive Rules pisze:
Attach
To attach an Aura or Equipment to a permanent means to take it from where it currently is and put it onto that permanent. If the Aura or Equipment no longer exists or the object it will move onto is no longer in the correct zone when the effect would attach it, nothing happens. Similarly, an Aura or Equipment can’t be attached to a permanent it couldn’t enchant or equip. The Aura or Equipment stays where it is, with one exception: If an Aura is coming into play from the stack and there is no legal permanent for it to enchant, the Aura is put into its owner’s graveyard instead of coming into play.
Attaching an Aura in play to a different permanent causes the Aura to receive a new timestamp. Nothing else about the Aura changes. The Aura never left play, so no comes-into-play or leaves-play triggered
abilities will trigger. If an ability of the moved Aura affecting “enchanted [permanent]” was on the stack when the Aura moved, it will affect the new enchanted permanent when it resolves, not the old one. The same is true for moved Equipment.
 
Awatar użytkownika
_Schizad_
Użytkownik zaawansowany
Użytkownik zaawansowany
Posty: 86
Rejestracja: sob sty 07, 2006 11:44 am

ndz mar 12, 2006 4:30 pm

Hej. Może mi ktoś wytłumaczyć, co daje zdolność "radiance"? Tylko po ludzku.
 
Awatar użytkownika
Ubiquit
Stały bywalec
Stały bywalec
Posty: 485
Rejestracja: pn cze 20, 2005 6:46 pm

ndz mar 12, 2006 8:37 pm

Wybierasz jakiś cel czaru z radiance, a dodatkowo efekt odnosi się także do wszystkich kart tego samego typu i tego samego koloru co cel. Znaczy się, jak celem jest czerwono-biały stwór, to obrywają wszystkie białe i czerwone stwory.
 
Awatar użytkownika
Shaven
Użytkownik zaawansowany
Użytkownik zaawansowany
Posty: 78
Rejestracja: pt sty 13, 2006 7:19 pm

pt mar 17, 2006 9:27 pm

Sorry że tu pytam ale nie wiem gdzie mogę.Mianowicie jak tasujecie karty??Zdarza mi się czasami że nie wyjdzie mi tasowanie i nie mam landów na początku.Jakie są wasze sposoby na dobry start??
 
Assassin16
Nowy użytkownik
Nowy użytkownik
Posty: 1
Rejestracja: pn sty 30, 2006 1:28 pm

ndz mar 19, 2006 7:25 am

A co znaczy Convoke ?
 
korek
Nowy użytkownik
Nowy użytkownik
Posty: 8
Rejestracja: sob mar 18, 2006 2:29 pm

ndz mar 19, 2006 1:19 pm

jest to typowa umiejetnosc dla gildi selesnya i chodzi o to ze zamiast tapowac landy na mane mozesz tapowac potworki. odnosi sie to tylko do kreatury ktora ma convoka. i np jak krit ma koszt many :2: :g: i ty tapniesz 3 creaturki to wchodzi za free :P proste ?
 
Awatar użytkownika
Borek_Gdy
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 17
Rejestracja: sob mar 11, 2006 2:09 pm

ndz mar 19, 2006 5:23 pm

musze cos dodac do odpowiedzi Korka , koszt zielonej many moze pokryc tapniecie jedynie zielonego stworka , a bialej many tapniecie bialego itd.
 
Awatar użytkownika
axcel
Zespolony z forum
Zespolony z forum
Posty: 1047
Rejestracja: czw wrz 16, 2004 7:28 pm

pt mar 24, 2006 10:16 pm

korek pisze:
odnosi sie to tylko do kreatury ktora ma convoka.

Convoke mają też inne spelle, przy zagrywaniu czegokolwiek, co ma tę zdolność, można "zamiast tapowac landy na mane mozesz tapowac potworki" :)
 
Drahnus
Nowy użytkownik
Nowy użytkownik
Posty: 2
Rejestracja: sob maja 13, 2006 10:16 pm

ndz maja 14, 2006 7:24 am

Mógłbyś jeszcze dodać Grafta, mam pełno pytań(pomóżcie mi w temacie :razz: "Czy Grafty można zniszczyć?"
 
Woebringer Demon
Użytkownik zaawansowany
Użytkownik zaawansowany
Posty: 83
Rejestracja: sob kwie 29, 2006 3:50 pm

śr maja 17, 2006 8:42 pm

Ja spotkałem się z keywordem "radiance", lecz po myślniku był opis danego czaru. Czy może mi ktoś pomóc, jak mam ten keyword rozumieć?? :? :?
 
Awatar użytkownika
Hezor
Fantastyczny dyskutant
Fantastyczny dyskutant
Posty: 3788
Rejestracja: pn lip 23, 2007 10:31 pm

pt maja 19, 2006 8:26 am

Ja spotkałem się z keywordem "radiance", lecz po myślniku był opis danego czaru. Czy może mi ktoś pomóc, jak mam ten keyword rozumieć??

Hm, wcale. To jest pseuo-keyword: Sam nei ma znaczenia, ale daje do zrozumienia, ze to co jest napisane dalej bedzie dotyczylo wszystkich krit tego koloru.
 
Woebringer Demon
Użytkownik zaawansowany
Użytkownik zaawansowany
Posty: 83
Rejestracja: sob kwie 29, 2006 3:50 pm

pt cze 09, 2006 8:53 pm

To takie mam jeszcze pytanie do zaawansowanych graczy:
Jak działa bloodthrist??
Mam krita mającego bloodthrist 3 i nie wiem, kiedy te wspomniane premie sie dodaje. Prosze o pomoc!
 
Awatar użytkownika
Markos the great
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 12
Rejestracja: sob maja 27, 2006 10:22 pm

pt cze 09, 2006 10:12 pm

Wszystko jest super, tylko phasinga za bardzo nie rozumiem
 
Awatar użytkownika
likantropik
Użytkownik zaawansowany
Użytkownik zaawansowany
Posty: 31
Rejestracja: pn sie 28, 2006 8:28 pm

czw wrz 28, 2006 8:21 pm

chcialbym sie dowiedziec co to jest ninjitsu widzialem to u jednej karty ale przez chwile i nie doczytalem
 
Awatar użytkownika
Sharki
Częsty bywalec
Częsty bywalec
Posty: 218
Rejestracja: wt lip 18, 2006 2:39 pm

pt wrz 29, 2006 12:30 am

502.43a Ninjutsu is an activated ability that functions only while the card with ninjutsu is in a
player’s hand. “Ninjutsu [cost]” means “[Cost], Reveal this card from your hand, Return an
unblocked creature you control to its owner’s hand: Put this card into play from your hand
tapped and attacking.”

Szybkie tłumaczenie na nasze: :P
Ninjutsu jest aktywowanym ability, które funkcjonuję tylko gdy karta z ninjutsu znajduje się na ręce. "Ninjutsu [cost]" znaczy: "[cost], pokaż tą kartę, wróć na rękę dowolną, nieblokowaną, kontrolowaną przez Ciebie kreaturkę: Włóż tą kartę do gry tapniętą i atakującą".
 
Randaland
Częsty bywalec
Częsty bywalec
Posty: 205
Rejestracja: śr sie 02, 2006 4:30 pm

pt wrz 29, 2006 10:23 am

ale czy ta karta wchodzi jakby za ta cofnieta karte, czy mozna ja np zblokowac. Chodzi mi o sytuacje ze wchodzi karta z fearem, a ktos uzywa ninjutsu i zamienia ja na cos normalnego bez feara, czy ja ja moge wtedy zblokowac jesli mam stworki, czy ona wchodzi ?
 
Awatar użytkownika
alien7
Użytkownik zaawansowany
Użytkownik zaawansowany
Posty: 93
Rejestracja: wt lip 04, 2006 9:46 pm

pt wrz 29, 2006 10:44 am

wchodzi
  • 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 15

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości