Zrodzony z fantastyki

 
Cape
Użytkownik zaawansowany
Użytkownik zaawansowany
Posty: 57
Rejestracja: pt lip 01, 2005 10:13 pm

kontra, kopia, a stos

sob cze 10, 2006 11:30 pm

przeciwnik zagrywa boomeranga i kopiuje go Izzet Guildmage'iem. Czy jeżeli skontruję pierwszego boomeranga, to czy izzet bedzie mógł go kopiować?
 
Awatar użytkownika
Lechu
Częsty bywalec
Częsty bywalec
Posty: 144
Rejestracja: pt sty 28, 2005 8:26 am

ndz cze 11, 2006 11:23 am

Tylko jeśli skontrujesz go przed skopiowaniem, czyli zrobisz coś takiego: opp rzuca boomeranga, ty kontrujesz i dopiero potem kopiujesz. Stos zostanie rozpatrzony od końca - najpierw dostaniesz boomeranga od guildmage'a, potem zostanie skontrowany boomerang oppa wiec juz nic ci nie zrobi :wink:
 
Cape
Użytkownik zaawansowany
Użytkownik zaawansowany
Posty: 57
Rejestracja: pt lip 01, 2005 10:13 pm

czw cze 15, 2006 3:46 pm

A dajmy na to że opp zagrywa boomeranga i kontruję go. Czy po tej akcji może jeszcze go kopiować?
 
Woebringer Demon
Użytkownik zaawansowany
Użytkownik zaawansowany
Posty: 83
Rejestracja: sob kwie 29, 2006 3:50 pm

czw cze 15, 2006 4:13 pm

Myślę, że tak, ponieważ kiedy zagrywasz kopiowanie na sam szczyt stosu, to najpierw czar się kopiuje, później się kontruje, a na końcu działa ten czar.
 
Awatar użytkownika
Hezor
Fantastyczny dyskutant
Fantastyczny dyskutant
Posty: 3788
Rejestracja: pn lip 23, 2007 10:31 pm

czw cze 15, 2006 4:51 pm

Tak, mozesz kopiowac po tym jak rzuci kontre. Po tym jak kontra zresolvuje juz nie.
 
Awatar użytkownika
wostok
Nowy użytkownik
Nowy użytkownik
Posty: 6
Rejestracja: wt cze 27, 2006 4:24 pm

ndz wrz 17, 2006 9:44 pm

Nie wiem czy dobrze rozumiem wypowiedz:


Lechu pisze:
Tylko jeśli skontrujesz go przed skopiowaniem, czyli zrobisz coś takiego: opp rzuca boomeranga, ty kontrujesz i dopiero potem kopiujesz. Stos zostanie rozpatrzony od końca - najpierw dostaniesz boomeranga od guildmage'a, potem zostanie skontrowany boomerang oppa wiec juz nic ci nie zrobi


czyli - jeżeli opp rzuci boomeranga i skopiuje go a ja to skontruje to żaden boomerang nie zadziała tak?
 
Awatar użytkownika
Taklinn.pl
Częsty bywalec
Częsty bywalec
Posty: 102
Rejestracja: sob sie 26, 2006 1:41 pm

pn wrz 18, 2006 5:24 pm

wostok pisze:
czyli - jeżeli opp rzuci boomeranga i skopiuje go a ja to skontruje to żaden boomerang nie zadziała tak?

nie jedna z nich zadziała chyba, że skontrujesz oba boomerangi (skopiowany i zagrany normalnie)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości