Basic Lands
23 Forest
Creatures
4 Llanowar Elves
4 Wood Elves
4 Wirewood Herald
4 Wirewood Symbiote
1 Tribal Forcemage
1 Caller Of The Claw
1 Viridian Shaman
1 Viridian Zealot
1 Nullmage Sheperd
1 Symbiotic Beast
1 Kamahl Fist Of Krosa
Enchantments
4 Fecundity
Artifacts
3 Blasting Station
3 Spawning Pit
Sorcery
4 Beacon Of Creation
Moze teraz opisze jak ten deck dziala i jego podstawowe karty
Wirewood Symbiote – bardzo dobra krita, dzieki niej mozliwe jest realizowanie wielu “komb”
takich jak:
symbiota +
Wood elves ( wyciagamy londy = odsys + polepszenie efektu bekonu )
Viridian Shaman ( konczace affinity )
Tribal Forcemage ( i lecimy nie zadko kritami 5/5 z tramplem ( 2x tribal ) lub co ture 3/3 + trampki)
Caller of the claw ( zawsze kilka krit wiecej )
Kolejne zalety symbioty : pomaga odtapowac stacje , pomaga bez strat blokowac duze krity ew krity z jite nie dostaja konterkow krotko mowiac ten krit ma sile
Wirewood Herald – kolejny dobry krit , daje nam karcioche na reke i to taka jaka w danym momencie potrzebujemy , najczesciej caller/tribal/szamanka
Llanowar Elves – daje nam 2 turowego Fec/stacje/wood elfa , co nie jest bez znaczenia , szczegolnie fec z kontrolką ma wiekrze szanse na przejscie w 2 turze , wood elf tez jest syty w2 a jeszcze jak mamy symbiote na stole to bardzo szybko wyciagamy londy ( czesta sytuacja to 1 tura lond->lanowar 2ga , lond-> wood->symbiota trzecia i wyciagamy 2 dodatkowe landy )
Symbiotic Beast – koles w miare tani ( wurm 8 mana - za duzo) i daje konterki ladujace stacje lub poprostu zostaja po mass removalu 4/4 wiec nie jest zly , dobrze sie sprawuje jesli chodzi o zabijanie aniolkow bo mozna z niego samego i to jak w instancie strzelic stacja za 5
Kamahl – krit czesto zmuszajacy do mass removalu wchodzi zazwyczaj w late game wiec przeciwnicy zazwyczaj sa wysypani z kart jak purtify czy cos innego co moze tylko jego zabic
jesli przezyje ture po wystawieniu to strasznie boli – sam moze wjechac z 7 z trampkiem w late raczej tyle wystarczy dozabicia a jak sa inne krity to wiadomo, znowu jesli ktos wali mass removal
to w odpowiedzi robimy z landow oppa krity i no chlopak moze sie zaczac skladac
Fecundity – wiadomo daje nam drawy , mass removal z tym na stole w mid/late game nas praktycznie nei boli bo pewnie dostaniemy bekona a moze nawet i fec/stacje itp wiec za ture znow bedzie gg
Blasting Station – dodalem ja do tego deku jak zobaczylem w t2 dek na bekonie i stacji ( wczesniej gralem na 4 spawning pitach i nastawialem sie na napor ) , ta karta daje duze mozliwosci defensywno / ofensywne no i drawy kiedy chcemy + ochrone naszych tokenow przed takimi kartami jak echoing truth
Spawning Pit – przydaje sie na napory, daje nam mozliwosc kontroli jakie krity maja spasc po bloku a jakie nie ( fecundity ) no i daje nam tyle drawow ile chcemy ( fecundity ) ochrona przed jite
( sac po damage on stack ) , neutralizuje WoG . Bardzo przydatna karta karta.
Beacon Of Creation – widomo karta daje nam wiele krity do zajazdu , krity do bloku (czas) , krity do strzelania ( stacja) , darwy ( fec)
2 karty w tym deku sa do wyjecia a mianowicie Sheperd i Kamahl , gralem wczesniej na Biorytmach/Rude/Wear Away wciskalem tez Ambush Commandera , opcji jest wiele, ale ta ktora podalem jest chyba najlepsza , napewno szykuje sie do wskoku do tego deku prelisowka z cold snapa – da temu deckowi niezly buscik( chyba )
Nie od dzis lubie zielony kolor i wkurzalo mnie ze mozna zlozyc z kazdego koloru grywalny deck
oprocz zielonego .. ( WW / BMC / RDW/Mono U control)
Czasy stopma przeminely i teraz czegokolwiek by czlowiek nie staral sie zlozyc to jeden WoG i po grze..
Staralem sie zrobic surviwal deck , cos co moznaby nazwac mono zielona kontrolano no i chyba mi sie udalo , ten deck nie boi sie mass removali, bo gdy sie rozwinie , praktycznie co ture moze wystawic cos co w nastepnej konczy oppo, potrafi przeciwstawic sie kazdemu naporowi procz elfow a jesli jakis napor nie ma mass removali / lub czegos co moze temu dekowi przeszkodzic to nie ma szans ostatnio na modo pojechalem nim rocka z bialym ( takiego bardziej naporowego trole jite / swordy / armadilo cloack/ vindicate – chyba zamiast deedow bo nie widizlem prze 2 gry , na moj dek to akurat zly pomysl ) chlopak zjechal mnie do 2( trol armadilo + jite = masakra ) a sam mial 41 zycia , i na stole slonie baloty trole i inne smiecie – blokowalem blokowalem a jak mialem duzo many , pokombinowalmem i w 2 tury chlopak sie zawinol btw kozacka gra )
minusy tego deku :
wonder – zabija
extrakcja – karci
terapie - karca
z kontrola ciezko
ale to chyba bolaczki kazdego deku
ok to tyle z mojej strony
jak macie ochote potestujcie i zapodajcie jakimis sugestiami , moze cos razem wiecej z niego wycisniemy
Pozdrawiam
Albin