Zrodzony z fantastyki

 
aw_
Nowy użytkownik
Nowy użytkownik
Posty: 2
Rejestracja: pn lip 31, 2006 10:55 am

Cabal Therapy vs Kontry

wt sie 01, 2006 6:52 pm

Mam pytanie: Jeśli ktoś rzuca Cabal Therapy we mnie , to czy mogę skontrować ten czar po tym jak poda nazwę karty czy tez muszę to zrobić zanim to uczyni ?
Cabal Therapy :
Name a nonland card. Target player reveals his or her hand and discards all cards with that name.
Flashback-Sacrifice a creature. (You may play this card from your graveyard for its flashback cost. Then remove it from the game.)
 
Awatar użytkownika
stw
Częsty bywalec
Częsty bywalec
Posty: 206
Rejestracja: czw sty 06, 2005 10:58 am

wt sie 01, 2006 7:34 pm

Terapie kontrujesz przed nazwaniem karty.

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości