Zrodzony z fantastyki

 
Randaland
Częsty bywalec
Częsty bywalec
Posty: 205
Rejestracja: śr sie 02, 2006 4:30 pm

Kontrowanie

śr sie 02, 2006 4:37 pm

Wiem jak dokladnie dziala counter, ale co sie dzieje z mana wykorzystana do jego zucenia jesli nie wejdzie on w gre. A co jesli ktos zuci destroya na kreature, ktora potym zostanie np. cofnieta w reke ? Czy ten spell jest kontrowany, czy po prostu udeza w puste miejsce na stole (bo jak jest konctrowany, to co z ta mana ??)
 
Awatar użytkownika
stw
Częsty bywalec
Częsty bywalec
Posty: 206
Rejestracja: czw sty 06, 2005 10:58 am

śr sie 02, 2006 5:55 pm

Manę płacisz w momencie rzucania zaklęcia. W momencie kontrowania tego czaru mana została już złużyta na jego rzucenie.

Rzucenia jakiegoś zaklęcia w kreaturę i odpowiedzenie cofnięciem jej na rękę wywołuje poniższy efekt. Wpierw kreatura wraca na rękę, a potem jest rozpatrywany ten destroy o który pytałeś. Destroy nie ma celu więć fizluje, czyli nie ma celu i jest kładziony do grobu, co jest równoważne ze skontrowaniem przez zasady gry

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości