Zrodzony z fantastyki

 
Awatar użytkownika
Ludek
Częsty bywalec
Częsty bywalec
Posty: 128
Rejestracja: czw kwie 08, 2004 6:00 pm

sob cze 17, 2006 12:22 pm

Moonring Mirror

Whenever you draw a card, remove the top card of your library from the game face down.
At the beginning of your upkeep, you may remove your hand from the game face down. If you do, put into your hand all other cards you own removed from the game with Moonring Mirror.


A pytanie brzmi, czy ten rytuał zmieniania kart z poza gry do gry, i odwrotnie, można powtarzać co upkeep?
 
Awatar użytkownika
Hezor
Fantastyczny dyskutant
Fantastyczny dyskutant
Posty: 3788
Rejestracja: pn lip 23, 2007 10:31 pm

sob cze 17, 2006 1:18 pm

Tak, jasne.
 
Samoth
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 12
Rejestracja: ndz maja 28, 2006 3:53 pm

czw cze 22, 2006 5:25 pm

Noble Purpose

Whenever a creature you control deals combat damage, you gain that much ilfe.

Co to jest combat? To tylko jak potwory atakują sie nawzajem? Czy jak potwór atakuje gracza to też jest combat i wtedy dostaje życie ?
 
Awatar użytkownika
Hezor
Fantastyczny dyskutant
Fantastyczny dyskutant
Posty: 3788
Rejestracja: pn lip 23, 2007 10:31 pm

czw cze 22, 2006 5:50 pm

Combat damage to obrazenia zadawane przez stwory w walce.
 
Ki
Nowy użytkownik
Nowy użytkownik
Posty: 2
Rejestracja: pt cze 23, 2006 3:52 pm

sob cze 24, 2006 2:43 pm

Conecented Effort
At the beginning of each player's upkeep, all creatures you control gain flying until end of turn if a creature you control has flying. The same is true for fear, first strike, double strike, landwalk, protection, trample, and vigilance.

Pierwszą cześcs rozumiem. Drugiej nie :/ Od tego True..
 
Awatar użytkownika
Hezor
Fantastyczny dyskutant
Fantastyczny dyskutant
Posty: 3788
Rejestracja: pn lip 23, 2007 10:31 pm

sob cze 24, 2006 2:54 pm

Tak samo jest z fearem, first strikeim, double strikien, landwalkiem, protectionem, tramplem, and vigilancem
 
Samoth
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 12
Rejestracja: ndz maja 28, 2006 3:53 pm

pn cze 26, 2006 4:15 pm

"Put target card in a graveyard on the bottom of its owner's library". Co znaczy to zdolność?
 
Awatar użytkownika
Bubu
Zespolony z forum
Zespolony z forum
Posty: 920
Rejestracja: śr lut 13, 2002 6:31 pm

pn cze 26, 2006 6:10 pm

Samoth pisze:
"Put target card in a graveyard on the bottom of its owner's library". Co znaczy to zdolność?


Put = polóż
target card = wskazaną kartą
in a graveyard = z dowolnego cmentarza
on the bottom = na dno
of its owner's = jego wlaściciela
library = biblioteki

Podsumowując:
"Put target card in a graveyard on the bottom of its owner's library" znaczy tyle co "naucz sie korzystac ze słownika" :wink:
 
Samoth
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 12
Rejestracja: ndz maja 28, 2006 3:53 pm

pn cze 26, 2006 9:27 pm

Bubu pisze:
"naucz sie korzystac ze słownika"


Tylko że w słowinu "in" oznacza "na, w" i "on" także "na,w" i nie wiedziałem z czego do czego mam tą kartę położyć :P
 
barchan
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 23
Rejestracja: wt maja 30, 2006 1:50 pm

wt lip 04, 2006 8:56 pm

Czy w karcie [mtg=Tribal_Flames]Tribal Flames[/mtg] liczymy wszystkie basic landy czy tylko po jednym z każdego tpyu?? Tzn. Jeśli mam wystawione 3 mountainy i 2 swamp, to zadaje 2 czy 5 obrażeń??


I o co chodzi w karcie [mtg=bronze_bombshell]bronze bombshell[/mtg]
 
Awatar użytkownika
Ubiquit
Stały bywalec
Stały bywalec
Posty: 485
Rejestracja: pn cze 20, 2005 6:46 pm

wt lip 04, 2006 9:10 pm

Czy w karcie Tribal Flames liczymy wszystkie basic landy czy tylko po jednym z każdego tpyu?? Tzn. Jeśli mam wystawione 3 mountainy i 2 swamp, to zadaje 2 czy 5 obrażeń??

2
I o co chodzi w karcie bronze bombshell

Wszystko jest napisane, jeżeli kiedykolwiek jakiś gracz nie będący właścicielem Bronze Bombshella będzie go kontrolował, to musi on go poświecić, a Bronze Bombshell zada mu siedem obrażeń.
 
Samoth
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 12
Rejestracja: ndz maja 28, 2006 3:53 pm

sob lip 08, 2006 1:48 pm

Na czym polega zdolność Epic? Nie mogę jej zrozumieć :(
 
Awatar użytkownika
stw
Częsty bywalec
Częsty bywalec
Posty: 206
Rejestracja: czw sty 06, 2005 10:58 am

sob lip 08, 2006 3:02 pm

Jeśli zagrasz kartę z umiejętnością epic, to do końca gry już nic nie możesz robić tylko co turę jest zagrywana ta karta z epicem.
 
barchan
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 23
Rejestracja: wt maja 30, 2006 1:50 pm

sob lip 08, 2006 3:37 pm

a co to jest zdolność phasing u kreatur (np. [mtg=Merfolk_Raiders]Merfolk Raiders[/mtg]
 
hodo
Nowy użytkownik
Nowy użytkownik
Posty: 4
Rejestracja: śr lip 12, 2006 7:25 pm

śr lip 12, 2006 8:18 pm

Thunderheads

Replicate (2) (island) (when you play this spell copy it for each time you paid its replicate cost)
Put 3/3 blue Wizard creature token with defender and flying into play. Remowve it from the game at the end of turn.

Czy to są dwa oddzielne spelle, czy jeden, bo nie dokonca rozumiem. Wyjaśni mi ktos to w nawiasie ?

Petrahydrox

When Petrahydrox becomes the target of a spell or ability return Perahydrox to its owner's hand

Czy to dotyczy takze moich czarow i zdolnosci ?

Reroute

Change the target of target activated ability with a single target

To już dla mnie zupełna chińszczyzna.

Z góry dzieki za pomoc
 
Awatar użytkownika
Pan Heniek
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 14
Rejestracja: pt maja 05, 2006 6:47 pm

śr lip 12, 2006 10:45 pm

hodo pisze:
Petrahydrox

When Petrahydrox becomes the target of a spell or ability return Perahydrox to its owner's hand

Czy to dotyczy takze moich czarow i zdolnosci ?


Tak

Reroute

Change the target of target activated ability with a single target

To już dla mnie zupełna chińszczyzna.

Z góry dzieki za pomoc


Po prostu, jak np. przeciwnik użyje umiejętności Thundersong Trumpeter aby jakiś twój kolos nie mógł atakować ani blokować, to zmieniasz target na np. kolosa przeciwnika żeby nie mógł zablokować twojego kolosa :P.
 
Ardel12
Nowy użytkownik
Nowy użytkownik
Posty: 2
Rejestracja: pt lip 28, 2006 1:29 pm

pt lip 28, 2006 1:39 pm

Też mam pytanie o to samo hodo czyli o co chodzi z tym replicate jak on działa??
 
Awatar użytkownika
Hezor
Fantastyczny dyskutant
Fantastyczny dyskutant
Posty: 3788
Rejestracja: pn lip 23, 2007 10:31 pm

pt lip 28, 2006 5:12 pm

Replicate - jak zagrywasz tego spella mozesz dowolna ilosc razy zaplacic jego koszt replicate. Potem kladziesz na stosie jego jedna kopie za kazdy raz jak zaplaciles ten koszt.
 
Awatar użytkownika
stw
Częsty bywalec
Częsty bywalec
Posty: 206
Rejestracja: czw sty 06, 2005 10:58 am

sob lip 29, 2006 12:17 am

hodo pisze:
Reroute

Change the target of target activated ability with a single target


Change the target - Zmień cel
of target - wybranej
activated ability - zdolności aktywowanej
with a single target - która celuje w jeden cel.

teraz jasne?
 
Awatar użytkownika
Largus
Zespolony z forum
Zespolony z forum
Posty: 899
Rejestracja: wt lut 08, 2005 10:39 pm

śr sie 02, 2006 11:05 pm

Kilka pytań:

Karta Wurm's Tooth

"Whenever a player plays a green spell, you may gain 1 life"

Na jakiej zasadzie ta karta działa? Bo ja to rozumiem tak, że jeżeli zatapuje jednego Foresta to dostane jedno życie. Czyli, ze jakbym zatapował 3 to 3 życia itd. Czy jeżeli wogóle zostanie użyta zielona magia w danej turze to jedno życie?

Karta Sanctimony

"Whenever an opponent taps a Mountain for mana, you may gain 1 life"

To samo pytanie, ten sam problem. Za każdą Górę jedno życie?
 
Awatar użytkownika
Ubiquit
Stały bywalec
Stały bywalec
Posty: 485
Rejestracja: pn cze 20, 2005 6:46 pm

śr sie 02, 2006 11:50 pm

Karta Wurm's Tooth

"Whenever a player plays a green spell, you may gain 1 life"

Na jakiej zasadzie ta karta działa? Bo ja to rozumiem tak, że jeżeli zatapuje jednego Foresta to dostane jedno życie. Czyli, ze jakbym zatapował 3 to 3 życia itd. Czy jeżeli wogóle zostanie użyta zielona magia w danej turze to jedno życie?

Od tapowania lasów nic dziać się nie będzie, jak zagrasz jakimś zielonym czarem dopiero wtedy możesz dostać 1 życia.
Karta Sanctimony

"Whenever an opponent taps a Mountain for mana, you may gain 1 life"

To samo pytanie, ten sam problem. Za każdą Górę jedno życie?

Za każdą górę, którą zatapuje twój przeciwnik dla pozyskania many .
 
Randaland
Częsty bywalec
Częsty bywalec
Posty: 205
Rejestracja: śr sie 02, 2006 4:30 pm

czw sie 03, 2006 11:05 am

I takie małe wytłumaczenie:

Spell = Wszystko co wchodzi do gry, oprócz ladow.

czyli za [mtg=Wurm\%27s_Tooth]Wurm's Tooth[/mtg]a dostajesz jedno zycie, gdy ktos (ty lub twoj opp) wyzuca na stol zielony enchantment, creature, sorcery, badz instatnt. to jest Proste jak Budowa Cepa !
 
Woebringer Demon
Użytkownik zaawansowany
Użytkownik zaawansowany
Posty: 83
Rejestracja: sob kwie 29, 2006 3:50 pm

pt sie 04, 2006 7:49 pm

Witam ponownie.

Mam mały problem z kartą [mtg=Szadek,_Lord_of_Secrets]Szadek, Lord of Secrets[/mtg]. Moje pytanie jest następujące: czy Szadek zadaje obrażenia jak każda krita, czy tylko wzmacnia się i wywala coraz więcej kart?
 
Awatar użytkownika
Ubiquit
Stały bywalec
Stały bywalec
Posty: 485
Rejestracja: pn cze 20, 2005 6:46 pm

pt sie 04, 2006 10:20 pm

Jak ma zadać obrażenia przeciwnikowi to wywala karty i się wzmacnia, zamiast je zadać, a jak walczy z jakimś stworem to jest normalnie.
 
BolekPOL
Nowy użytkownik
Nowy użytkownik
Posty: 1
Rejestracja: pn sie 07, 2006 10:36 pm

Samurai of the Pale Curtain

wt sie 08, 2006 11:26 am

przetlumacie mi ta karte co ona robi (po za buszido)PLS.Oto ta karta;Samurai of the Pale Curtain;
 
Awatar użytkownika
lew
Użytkownik zaawansowany
Użytkownik zaawansowany
Posty: 59
Rejestracja: pn cze 26, 2006 2:23 pm

wt sie 08, 2006 12:24 pm

if-jeżeli
a permanent-jakiś permanent w grze
would be put into a graveyard-miałby pójść do graveyardu
remove it from the game-usuń go z gry
instead-zamiast

Jeżeli jakiś permanent w grze miałby pójść do graveyardu, usuń go z gry zamiast wrzucać do graveyardu.
 
Kaerol
Nowy użytkownik
Nowy użytkownik
Posty: 6
Rejestracja: ndz sie 06, 2006 9:46 pm

Re: Tu wpisujemy pytania o dzialanie kart

czw sie 10, 2006 6:47 pm

Witam,

Nie ma sensu dziekowac za udzielenie odpowiedzi - my wiemy, ze jestescie nam bezgranicznie wdzieczni :)


co DOKłADNIE znaczy text na kreaturze
"Whenever a creatue is turned face up, [KRIT_NAME] deals 1damage to target creature or player."


A będę jeszcze bardziej wdzięczny gdy ktoś mi odpowie mi na te pytania :lol:

Kiedy odbywa sie to zadawanie obrażeń?
Co znaczy is turned face up (to samo co untap)?

thx
 
Woebringer Demon
Użytkownik zaawansowany
Użytkownik zaawansowany
Posty: 83
Rejestracja: sob kwie 29, 2006 3:50 pm

czw sie 10, 2006 7:34 pm

Więc, jeśli krita ma zdolność MORPH (i jest tam określoy koszt) płacąc go odkręcasz kritę "face up". Uprzednio zagrywasz go za :3: .

Zadawanie obrażeń odbywa się właśnie w momencie przekręcania krita "face up". Wtedy abilitka idzie na stos.


Mam problem z kartą Debtors' Knell (At the beggining of your upkeep, put target creature card in a graveyard into play under your control). Moje pytanie brzmi: czy kritę mżna brać z dowolnego cmentarza, czy tylko ze swojego?
Mam problem z kartą Debtors' Knell (At the beggining of your upkeep, put target creature card in a graveyard into play under your control)

Piszę, bo nie chciał mi tag karty wyjść :(
 
Awatar użytkownika
Ubiquit
Stały bywalec
Stały bywalec
Posty: 485
Rejestracja: pn cze 20, 2005 6:46 pm

czw sie 10, 2006 8:32 pm

Z dowolnego.
 
Kaerol
Nowy użytkownik
Nowy użytkownik
Posty: 6
Rejestracja: ndz sie 06, 2006 9:46 pm

pt sie 11, 2006 8:32 pm

Woebringer Demon pisze:
Więc, jeśli krita ma zdolność MORPH (i jest tam określoy koszt) płacąc go odkręcasz kritę "face up". Uprzednio zagrywasz go za :3: .

Zadawanie obrażeń odbywa się właśnie w momencie przekręcania krita "face up". Wtedy abilitka idzie na stos.


A jesli Krit nia ma morph ;-( to ta zdolnosc nigdy nie wystapi.

Nadmieniam, że ten opis jest na Kricie i poza tym opisem nie ma nic ;-(

Może ktoś mi pomóc ;-)
Ostatnio zmieniony pt sie 11, 2006 11:54 pm przez Kaerol, łącznie zmieniany 1 raz.

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości