Jeśli to jest profesja zaawansowana drugiej kategorii, to nie sczędzcie plusów(zobaczcie na Fechtmistrza
). Ja dałbym WW na +35, a US na +25(sami mówiliście, że łuk to tutaj niewiele zdziała, a US przyda się tylko do rzutu siecią, albo bolasem lub arkanem), a do walki wręcz moim zdaniem zawsze dojdzie. Nie ma szans, żeby uniknęli całkowicie starcia z potworem. Dałbym też Odp. na +15(to są nie byle jacy twardziele), zdolność "odwaga"(większość bestii jest "straszna" albo "przerażająca")albo nawet "nieustraszony". Zyw na +6 bo jak będą mieli mało żyw to mogą nie przeżyć spotkania z olbrzymem, Int dałbym na +20(+30 to ma uczony albo czarodziej, skąd taki wojowniczy przydupas mógłby być taki inteligentny?
[pamiętajcie, że jest jeszcze specjalizacja w umiejętności, po zwiadowcy będzie mógł rozwinąć to wszystko co wymaga Int na +20] )I jak napisał Kondiz dodajemy Ogd +15. Warzenie trucizn się przyda(patrzcie link który jest podany wyżej o truciznach), dodam jeszcze cechy: Niezwykle Odporny albo Szybki refleks, Bardzo Szybki albo Bardzo Silny(w obu miałbym dylemat - i o to chodzi
), przeszukiwanie, mocna głowa(
), leczenie(na poziomie podstawowym - chyba nie muszę tłumaczyć, że pierwsza pomoc towarzysza ratuje życie), Sekretne znaki Zwiadowców albo Sekretny język łowców, wspinaczka(a co jak mamy zabić ogromnego orła który siedzi na klifie? bez wspinaczki wlecimy na skrzydłach?
), Geniusz arytmetyczny, Groźny, Morderczy Atak, Ogłuszanie(koniecznie!, niektóre potwory można ogłuszyć, a wtedy życie staje się łatwiejsze), Odporność Psychiczna albo na trucizny, silny cios, żyłka handlowa, wycena, targowanie - co nam z tego wychodzi? Postać do wszystkiego, bo taka musi być, żeby dać sobie radę z tymi bestiami
(coś jak fechtmistrz ale jak spojrzeć na ogładę i zdolności to bardziej społeczny:P)