Zrodzony z fantastyki

 
Awatar użytkownika
Xomus
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 10
Rejestracja: sob kwie 03, 2004 7:28 pm

pytanie do mistrzow!!

czw lis 09, 2006 5:10 pm

witem! mam pytanie ... moj kolega z klasy, ktory uwaza sie za mistrza MTG twierdzi ze jak jakis krit gdy blokuje atakujacego, mocniejszego od siebie i ginie to mozna uzyc jeszcze umiejetnosci wymagajacej "sacrifice this creature" czy to prawda? to pytanie tylko dla mistrzow poniewarz tylko inny mistrz moze podwarzyc slowa "mistrza" z mojej klasy :mrgreen:
 
Awatar użytkownika
lew
Użytkownik zaawansowany
Użytkownik zaawansowany
Posty: 59
Rejestracja: pn cze 26, 2006 2:23 pm

czw lis 09, 2006 5:20 pm

Może tak zrobić. Sam używam tego chwytu z kartą [mtg=Plagued_Rusalka]Plagued Rusalka[/mtg].
 
Alek
Stały bywalec
Stały bywalec
Posty: 342
Rejestracja: czw kwie 15, 2004 4:23 pm

czw lis 09, 2006 5:59 pm

1. Na tym forum niemal nie ma mistrzów.
2. Można, bo inaczej czemu [mtg=Mogg_Fanatic]Mogg Fanatic[/mtg] jest taki dobry?
3. Co uważasz za "mistrzostwo" w magicu?
4. Używaj interpunkcji i ortografii.
 
Awatar użytkownika
Hezor
Fantastyczny dyskutant
Fantastyczny dyskutant
Posty: 3788
Rejestracja: pn lip 23, 2007 10:31 pm

czw lis 09, 2006 6:40 pm

1. Na tym forum niemal nie ma mistrzów.

Mhm. Ale sa sedziowie. Akurat w kwestii zasad lepiej pytac s3edziego niz mistrza. No i ogranicz zapedy moderatorskie i oftopy nieco ;)



Xomus - sprawdz watek ktorys o dzialaniu stosu, tam wszystko jest fajnie wytlumaczone. Ogolnie - moze.

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości