Zrodzony z fantastyki

 
Awatar użytkownika
Darth Thorus
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 24
Rejestracja: pn kwie 18, 2005 10:28 am

Co sie dzieje i gdzie w Greyhawku

pn kwie 18, 2005 5:09 pm

Chciałbym abyscie napisali jakie jest wasze ulubione państwo Greyhawk'a i jaki macie pomysł na przygodę w danym miejscu.
Ostatnio zmieniony wt kwie 19, 2005 1:21 pm przez Darth Thorus, łącznie zmieniany 1 raz.
 
Awatar użytkownika
rincewind bpm
Fantastyczny dyskutant
Fantastyczny dyskutant
Posty: 1931
Rejestracja: pn wrz 27, 2004 5:24 pm

pn kwie 18, 2005 5:18 pm

Darth Thorus pisze:
Chciałbym abyscie napisali jakie jest wasze ulubione państwo Greyhawk'a

to pytanie o gusty i nie spodoba się moderatorom.
Darth Thorus pisze:
jaki macie pomysł na przygodę w danym miejscu.

nie wiem, nie znam się na greyhowku- ale nie ma tam takiego czegoś jak w opisie FR, że są napisane przykłady przygód? pozatym, na greyhowku rozegrasz prawie każdą, odrobinę zmienioną kampanię- a temat "pomysł na przygody" już chyba był.
 
Awatar użytkownika
Rebound
Fantastyczny dyskutant
Fantastyczny dyskutant
Posty: 9343
Rejestracja: czw cze 05, 2003 2:32 pm

pn kwie 18, 2005 5:47 pm

Pytanie o gusta, niestety. Zostawiam jednak (chwilowo), bo dział Greyhawk jest mało rozkręcony - może coś dobrego z tego wyniknie :).
 
Wizzzard
Częsty bywalec
Częsty bywalec
Posty: 187
Rejestracja: sob lis 13, 2004 4:15 pm

pn kwie 18, 2005 7:39 pm

Sprecyzuj tylko o co ci dokładnie chodzi. Czy o to gdzie się mi najlepiej gra - czytaj daje najlepsze możliwości jeżeli chodzi o rozpisanie ciekawej przygody, czy też chodzi ci o państwo, które z jakiejś tam przyczyny spodobało mi się w szczególności.

Co do gry - nie grałem już z pół roku i szczerze mówiąc w Greyhawk'u jeszcze dłużej, więc nie powiem bo nie pamiętam :wink: Co tylko dowodzi, że żadnej porywającej sesji w tym świecie nie grałem.