Zrodzony z fantastyki

 
Awatar użytkownika
D1SoveR
Częsty bywalec
Częsty bywalec
Posty: 227
Rejestracja: pn lis 01, 2004 12:10 pm

Czarny Tarot

śr paź 05, 2005 8:16 pm

Nie czerpcie inspiracji z gier komputerowych, dzieci. Nigdy. :D

Czarny Tarot

Nikt nie zna dokładnego pochodzenia tych bardzo nietypowych
kart. Kart naładowanych potężną magią. Krążą legendy o tym,
iż karty owe stworzył sam bóg magii, po czym rozdał je swoim
wybrańcom w formie dowodu na jego błogosławieństwo.

Lepszej historyjki moim zdaniem lepiej nie dawać. Jak powszechnie
wiadomo, ludzie najbardziej boją się tego, czego nie znają. A ile strachu
wzbudzą potężne artefakty, o których wiadomo tylko tyle, że wszyscy chcą je
mieć? Brak jakichkolwiek historii o tak potężnych przedmiotach jedynie
podniesie ich prestiż. :)

Co to jest?
-------------
Karty Czarnego Tarota to z wyglądu zniszczone karty z nietypowymi
grafikami, rzucona na nie detekcja magii będzie w stanie wykazać
potężną aurę, jaką biją. Niewielu zna sposób korzystania z zawartej
w nich potęgi, zatem większość magów, która weszła w posiadanie
chociażby jednej z takich kart, trzyma ją pod kluczem i solidną strażą,
chcąc mieć pewność, iż pozostanie ona w ich rękach, nawet, jeżeli nie
będą oni znali dla niej zastosowania.

Technikalia
-------------
Aby móc używać kart, trzeba posiadać "port" Portem określany jest
element ekwipunku, przystosowany do przetrzymywania kart i czerpania
z ich potęgi. Najczęściej są to napierśniki, bogato zdobione, z pewną ilością
bardzo płytkich wgłębień w kszałcie kart.
Karty dzielą się na dwa rodzaje, srebrne i złote. Każda srebrna karta
umieszczona w odpowiednim miejscu noszonego portu daje posiadaczowi
pewne profity przez cały czas. Złotych kart umieszczonych w slotach portu
można używać raz dziennie, wywołując je myślą-rozkazem (nie można
aktywować ich wybiórczo - albo wszystkie, albo żadna). Aktywowane
złote karty działają przez czas 24 sekund (4 rund), potem trzeba czekać
aż do następnego wschodu słońca. W przypadku, kiedy jednocześnie
aktywowane będą dwie lub więcej kart dotyczących tego samego, zadziała
jedynie najsilniejsza. Jeżeli któs użyje jednocześnie np. Furii i Szału, nie
otrzyma obrażeń pięciokrotnie większych, a trzykrotnie większe (Furię,
dającą 2x obrażenia, przebija Szał - 3x obrażenia).

Port
-------------
Portem (elementem ekwipunku posiadającym sloty na karty) może być
dowolny element pancerza. Liczba slotów oscyluje między 0/1 a 3/5,
aczkolwiek najczęściej spotykana jest kombinacja 2/3 (w porcie znajdują
się osobne sloty na karty srebrne i osobne na złote. Liczba po lewej stronie
to sloty na karty srebrne, liczba po prawej - na karty złote).
Jedna osoba może posiadać naraz jedynie jeden port. Założenie kolejnych
zakłóci ich aurę magiczną, poprzez co żadna karta nie będzie działać.
Karty w momencie umieszczenia w porcie stają się jego integralną częścią
(aczkolwiek właściciel może wyciągnąć je bez żadnych skutków ubocznych),
tak więc jeżeli port zostanie zniszczony, karty też przepadną (a zniszczeniu
artefaktu będą najczęściej towarzyszyć różne nieprzewidziane efekty).
Port bez żadnych kart będzie traktowany jako niemagiczny masterwork
ze wszystkimi tego konsekwencjami. Port z umieszczonymi w nim kartami
traktowany jest jako magiczny artefakt, emitujący potężną aurę magiczną,
będącą mieszanką aur, jakie emitują zawarte w nim karty.

Przykład:
Napierśnik Czarnego Tarota [pusty]
KP: +5
Maks. ZR: +3
Kara z pan.: -3 [masterwork]
Kara arkan.: 25%
Specjalne właściwości: Sloty [1/3]
Karty: brak
Aura: brak

Napierśnik Czarnego Tarota [karty w slotach]
KP: +5
Maks. ZR: +3
Kara z pan.: -3 [masterwork]
Kara arkan.: 25%
Specjalne właściwości: Sloty [1/3]
Karty: Ostatnie Tchnienie, Odporność, Podwójne przyspieszenie
Aura: Silna transmutacja, silne przywołanie

Srebrne Karty:
------------------------
  • Błogosławieństwo (obrazek)
    Aura: Silne przywołanie
    Osoba nosząca port z taką kartą na początku każdego dnia (w momencie,
    w którym odświeża się limit użyć złotych kart otrzymuje 50% swoich PW jako
    bonusowe tymczasowe PW. Te PW mogą pozwolić przekroczyć maksymalną
    liczbę PW postaci, ale nie leczą ran. Odnawiają się każdego poranka oraz znikają,
    kiedy użytkownik zdejmie port (pojawiają się ponownie dopiero rankiem).
  • Boska Interwencja (obrazek)
    Aura: Silna metamagia
    Port zawierający w sobie tę kartę nie liczy się do limitu - innymi słowy,
    postać może nosić na sobie więcej niż jeden port, o ile wszystkie powyżej
    pierwszego zawierają w sobie tę kartę. Złote karty są aktywowane jednocześnie
    we wszystkich portach - posiadanie tej karty nie pozwala na "odpalanie"
    dwóch lub więcej kompletów oddzielnie.
  • Groza (obrazek)
    Aura: Silne zaklinanie
    Karta ta powoduje, iż każda istota, która rozpocznie walkę z postacią używającą
    Grozy, automatycznie staje się wstrząśnięta w momencie, w którym zbliży
    się do postaci na odległość 24m lub mniej. Za każdym ciosem postaci, który
    zbije jej PW poniżej połowy, istota musi rzucić na wolę, czy nie stanie się
    przerażona i nie będzie próbować uciec z pola walki.
  • Mroczna Dusza (obrazek)
    Aura: Silna transmutacja
    Osoba posiadająca tę kartę w noszonym porcie otrzymuje dodatkowe korzyści
    podczas wpadania w barbarzyński szał:
    - 1 dodatkowy atak o najwyższej premii
    - +4 do Siły ( razem z bonusami od szału daje +8 )
    - +4 do Wytrzymałości ( razem z bonusami od szału daje +8 )
    - +2 do Klasy Pancerza ( co niweluje karę z szału )
    - Odporność na efekty magiczne wpływające na umysł
  • Ostatnie Tchnienie (obrazek)
    Aura: Silne przywołanie
    Osoba posiadająca tą kartę w swoim porcie raz dziennie może
    zostać bez żadnych konsekwencji przywrócona do życia z 20%
    swoich PW, jeżeli w jakiejkolwiek sytuacji jej PW spadną do -10
    lub mniej.
  • Pożądanie (obrazek)
    Aura: Silne zaklinanie
    Użytkownik tej karty może do trzech razy dziennie rzucić jedną k6 i
    dodać wynik testu do dowolnego rzutu kością, jaki wykonuje.
  • Przebaczenie (obrazek)
    Aura: Silna transmutacja
    Karta ta pozwala używać mocy złotych kart 2 razy dziennie.

    • Litość (obrazek)
      Aura: Silna transmutacja
      Karta ta pozwala używać mocy złotych kart 3 razy dziennie.
  • Regeneracja (obrazek)
    Aura: Silne przywołanie
    Użytkownik tej karty otrzymuje zdolność Regeneracja 2 (to samo, które posiadają trolle).
    Po dokładniejszy opis zdolności, zajrzyj do Księgi Potworów (Monster Manual).
  • Witalność (obrazek)
    Aura: Silne przywołanie
    Karta ta w momencie założenia zwiększa limit maksymalnych PW postaci o 50%
    (zwiększony zostaje jedynie limit, zatem brakujące PW muszą być zregenerowane
    klasycznymi metodami). Limit ten utrzymuje się jedynie tak długo, jak postać nosi
    port z kartą Witalności. W momencie zdjęcia limit powraca do poprzedniego stanu,
    natomiast nadmiarowe punkty PW utrzymują się jeszcze przez okres do kilku
    godzin (wystarczający na to, aby np. zdjąć port do snu).
  • Wampiryzm (obrazek)
    Aura: Silna nekromancja
    Tak długo, jak postać posiada tę kartę w użyciu, 10% obrażeń z jej ataków
    otrzymuje jako tymczasowe punkty PW. Utrzymują się one do następnego
    wschodu słońca, po czym zanikają.
Złote Karty:
------------------------
  • Aura Zniszczenia (obrazek)
    Aura: Silne zaklinanie
    Na czas aktywacji złotych kart każda broń w rękach postaci uzyskuje premię
    z usprawnienia +5 i status oręża magicznego.
  • Berło (obrazek)
    Aura: Silna transmutacja
    Karta ta na czas swojego działania potraja zakres krytyka dowolnej broni w rękach
    postaci i podnosi o jeden stopień jego mnożnik.
  • Bonus czasowy (obrazek)
    Typ: Złota karta
    Aura: Silna metamagia
    Karta ta powoduje, że działanie wszystkich złotych kart wydłuża się do
    36 sekund (6 rund).

    • Podwójny bonus czasowy (obrazek)
      Typ: Złota karta
      Aura: Silna metamagia
      Karta ta powoduje, że działanie wszystkich złotych kart wydłuża się do
      48 sekund (8 rund).
  • Dezorientacja (obrazek)
    Aura: Silne zaklinanie
    W momencie aktywowania zestawu kart zawierających kartę Oszołomienia,
    wszystkie istoty w promieniu 30m, nie będące sojusznikami postaci używającej
    karty zostają poddane działaniu czaru Dezorientacji (rzuconego przez czarodziaja
    na 20 poziomie), z tym, że w tabeli rezultatów zawsze przyjmuje się ostatnią opcję,
    czyli atakowanie najbliższej istoty.
  • Furia (obrazek)
    Typ: Złota karta
    Aura: Silna transmutacja
    Na czas aktywacji, karta ta podwaja zadawane przez użytkownika obrażenia.
    Zasady dotyczące mnożenia obrażeń są takie same, jak przy trafieniach
    krytycznych, jednak owe dodatkowe liczby nie są jako krytyk traktowane.
    Należy pamiętać o zasadzie 'podwojenie podwojenia = potrojenie', zatem
    trafienie krytyczne będzie łącznie potrajało obrażenia.

    • Szał (obrazek)
      Typ: Złota karta
      Aura: Silna transmutacja
      Na czas aktywacji, karta ta potraja zadawane przez użytkownika obrażenia.
      Zasady dotyczące mnożenia obrażeń są takie same, jak przy trafieniach
      krytycznych, jednak owe dodatkowe liczby nie są jako krytyk traktowane.
      Należy pamiętać o zasadzie 'potrojenie podwojenia = poczworzenie', zatem
      obrażenia z trafień krytycznych bądą łącznie, podczas działania tej karty,
      zadawały poczwórne obrażenia.
  • Magiczny Zasięg (obrazek)
    Aura: Silna transmutacja
    Karta w czasie swojego działania obdarza użytkownika dwoma efektami.
    Po pierwsze, cała posiadana przez postać amunicja zostaje obdarzona magiczną
    cechą "powracania" (Podręcznik Mistrza Podziemi), z tym wyjątkiem, że nie
    powraca do rąk, tylko do właściwego pojemnika (strzały do kołczanu, noże za pas itp.)
    Druga cecha to fakt, iż każda broń do walki wręcz w rękach postaci staje się bronią
    do rzucania, o przyroście zasięgu 6m i magicznej umiejętności "powracania"
    (tym razem już do rąk postaci).
  • Mroczna Przemiana (obrazek)
    Aura: Silna transmutacja
    Na czas działania karty postać wpada w barbarzyński szał i otrzymuje wszelkie
    cechy klasowe barbarzyńcy na poziomie równym łącznemu poziomowi postaci
    (te, z których może jakoś korzystać).
  • Odnowa (obrazek)
    Aura: Silne przywołanie
    W momencie aktywowanie kompletu złotych kart, wśród których znajduje się karta
    Odnowy, postać zostaje uleczona ze wszystkich obrażeń.
  • Odporność (obrazek)
    Typ: Złota karta
    Aura: Silne odrzucanie
    Karta ta, kiedy aktywna, sprawia, że wszystkie obrażenia zadawane
    postaci są redukowane o połowę, zaokrąglając w dół. Wszelkie redukcje
    pokroju DR czy odporności na energię są brane pod uwagę przed redukcją
    dokonaną przez tą kartę.

    • Żelazna Wola (obrazek)
      Typ: Złota karta
      Aura: Silne odrzucanie
      Karta ta na czas aktywacji redukuje wszystkie obrażenia zadawane
      postaci do 0, dodatkowo Budowa nie może zostać obniżona do 0 lub mniej.
      Czary zadające natychmiastową śmierć automatycznie zawodzą.
  • Przyspieszenie (obrazek)
    Typ: Złota karta
    Aura: Silna transmutacja
    Osoba aktywująca komplet kart, wśród których znajduje się
    Przyspieszenie, zostaje na czas aktywacji obłożona następującymi
    bonusami:
    - dodatkowy atak z najwyższą premią w akcji pełnego ataku
    - +1 do testów ataku
    - +1 unikowe do KP
    - +1 do rzutu na refleks
    - prędkość +6 m aż do dwukrotności bazowej prędkości
    Jeżeli w czasie aktywacji kart użytkownik jest pod wpływem czaru
    Spowolnienie, wyciszone (nie rozproszone) zostają efekty
    działania tego właśnie czaru oraz tej karty. Po zakończeniu działania
    kart efekty czaru Spowolnienie wracają do działania.

    • Podwójne przyspieszenie (obrazek)
      Typ: Złota karta
      Aura: Silna transmutacja
      Osoba aktywująca komplet kart, wśród których znajduje się
      Przyspieszenie, zostaje na czas aktywacji obłożona następującymi
      bonusami:
      - dodatkowy atak z najwyższą premią w akcji pełnego ataku
      - +2 do testów ataku
      - +2 unikowe do KP
      - +2 do rzutu na refleks
      - prędkość +12 m aż do trzykrotności bazowej prędkości
      Jeżeli w czasie aktywacji kart użytkownik jest pod wpływem czaru
      Spowolnienie, wyciszone (nie rozproszone) zostają efekty
      działania tego właśnie czaru, zaś karta redukuje swoje działanie
      do efektów karty Przyspieszenie. Po zakończeniu działania
      kart efekty czaru Spowolnienie wracają do działania.

      • Potrójne przyspieszenie (obrazek)
        Typ: Złota karta
        Aura: Silna transmutacja
        Osoba aktywująca komplet kart, wśród których znajduje się
        Przyspieszenie, zostaje na czas aktywacji obłożona następującymi
        bonusami:
        - dodatkowy atak z najwyższą premią w akcji pełnego ataku
        - +4 do testów ataku
        - +4 unikowe do KP
        - +4 do rzutu na refleks
        - prędkość +24 m aż do czterokrotności bazowej prędkości
        Jeżeli w czasie aktywacji kart użytkownik jest pod wpływem czaru
        Spowolnienie, wyciszone (nie rozproszone) zostają efekty
        działania tego właśnie czaru, zaś karta redukuje swoje działanie
        do efektów karty Podwójne przyspieszenie. Po zakończeniu działania
        kart efekty czaru Spowolnienie wracają do działania.
  • Szybkość (obrazek)
    Aura: Silna transmutacja
    Karta ta na czas swojego działania mnoży prędkość poruszania się sześciokrotnie
    (mnoży jedynie prędkość bazową, nie mnoży bonusów wynikających z czarów czy
    innych kart).
  • Zręczność (obrazek)
    Typ: Złota karta
    Aura: Silna transmutacja
    Karta ta, kiedy aktywna, podwaja liczbę ataków u użytkownika.
    Dodatkowe ataki posiadają bonusy odpowiadające kolejnym atakom
    bazowym, zatem jeżeli użytkownik miał ataki +11/+6/+1, po aktywacji
    będzie miał +11/+11/+6/+6/+1/+1. Karta ta mnoży jedynie ataki bazowe,
    zatem dodatkowe, wynikające z np. z karty Przyspieszenie, nie będą brane
    pod uwagę.
Ostatnio zmieniony czw gru 14, 2006 10:13 pm przez D1SoveR, łącznie zmieniany 6 razy.
 
Alek
Stały bywalec
Stały bywalec
Posty: 342
Rejestracja: czw kwie 15, 2004 4:23 pm

śr paź 05, 2005 8:28 pm

Painkiller i D&D??? Ale jako przedmioty bardzo fajne, tylko chciałbym jeszcze jakieś zasady dotyczące tworzenia takich kart, skąd wziąć przedmity ze slotami itd.
 
Awatar użytkownika
D1SoveR
Częsty bywalec
Częsty bywalec
Posty: 227
Rejestracja: pn lis 01, 2004 12:10 pm

śr paź 05, 2005 10:06 pm

Ta sprawa jest cały czas analizowana. Chociaż przyznam się,
że myślałem, że karty owe będą artefaktami - ich moc może być
naprawdę olbrzymia, dlatego lepiej nie dawać możliwości ich tworzenia
graczom. Co do przedmiotów ze slotami... No, zapewne podobnie, skoro
nikt nie zna już sposobu wytwarzania kart, nikt nie będzie także znał sposobu
wytwarzania przedmiotów pozwalających z nich korzystać.

Aha, miałbym kilka próśb.
1. Czy ktoś mógłby wypostować tutaj oficjalne tłumaczenia szkół magicznych?
Przy pisaniu tego korzystam z pożyczonej od znajomego 3.5, a nie mam polskiej 3.0.
2. Jakieś rady dotyczące aur?
3. No i sugestie oczywiście. :-)
 
Awatar użytkownika
Hezor
Fantastyczny dyskutant
Fantastyczny dyskutant
Posty: 3788
Rejestracja: pn lip 23, 2007 10:31 pm

śr paź 05, 2005 10:32 pm

D1SoveR pisze:
Szał (obrazek)

Fireball.
Ma ktos skrobaczke? :)
wiem, ze artefakty mocne musza byc, ale bez przesady.
 
Awatar użytkownika
D1SoveR
Częsty bywalec
Częsty bywalec
Posty: 227
Rejestracja: pn lis 01, 2004 12:10 pm

śr paź 05, 2005 10:35 pm

Hezor, ja tylko przerabiam motyw z Painkillera za mechanikę
DnD. :-) W oryginale Rage zwiększał obrażenia czterokrotnie. :D
No, ale można to zawsze ograniczyć do walki standardowej.
Mieczami i łukami nie zadaje się tak dużych obrażeń jak czarami.
 
Awatar użytkownika
Zelathul
Nowy użytkownik
Nowy użytkownik
Posty: 3
Rejestracja: sob paź 15, 2005 8:23 am

sob paź 15, 2005 11:40 am

wiesz lepiej chyba żeby nie wyszło jak w Ro że z potworka można znaleśc karte więc lepiej z tym uważać nie pszesadzajmy z mocami kart żadkośc czyli komplet na świat nie więcej bez powturek nie szalejmy
 
Awatar użytkownika
von Trupka
Fantastyczny dyskutant
Fantastyczny dyskutant
Posty: 1571
Rejestracja: śr sie 24, 2005 10:22 am

sob paź 15, 2005 11:47 am

Dżizus, Zelathul jak przeczytałem twój post to dostałem pomroczności jasnej-o so si chozi??

Sam przedmiot (czy raczej przedmioty) jest fajny i nietypowy, ale czemu karty?? Bardziej pasują mi w takiej sytuacji np. klejnoty, czy kamienie runiczne (Diablo rządzi!)
 
Awatar użytkownika
magiker
Użytkownik zaawansowany
Użytkownik zaawansowany
Posty: 56
Rejestracja: czw sie 25, 2005 10:23 am

wt paź 18, 2005 3:27 pm

totalnie przepakowane:), no ale w koncu artefakty zwykle takie sa.

Ale zgadzam się z Smg niech to będą klejnoty. Bardziej w klimacie będą osadzone, albo runy:):):):) Diablo 8) hehe co jeszcze..... hmmmm czemu mamy az 3 rodzaje przyspieszenia?? nie rozumiem tego:)
 
Awatar użytkownika
D1SoveR
Częsty bywalec
Częsty bywalec
Posty: 227
Rejestracja: pn lis 01, 2004 12:10 pm

czw gru 14, 2006 8:11 am

No! I po rocznej przerwie od forum Poltera wróciłem i skończyłem! :)
Macie tu wszystkie karty Czarnego Tarota na mechanice Painki... Znaczy D&D.
Jakieś sugestie co do nich?

PS. Na forum coś chyba ruch zmalał. Coś się stało?
 
mooozg
Użytkownik zaawansowany
Użytkownik zaawansowany
Posty: 30
Rejestracja: czw paź 26, 2006 9:20 am

czw gru 14, 2006 9:10 am

Moim zdaniem motyw jwest świetny. Karty to mistrzowska myśl! Klejnotu czy kamienia runicznego nie włożysz do zbroi, a jeśli dasz ją do przeróbek to wprawisz je NA STAŁE. A juz nie mogę się doczekać, kiedy jakiś złodziej podwędzi kilka z tych kart mojemu potężnemu graczowi... Klimatyczne i niezwykłe- a oto w końcu chodzi
 
Awatar użytkownika
prEDOator
Wyróżniony
Wyróżniony
Posty: 2266
Rejestracja: pt sie 23, 2002 1:11 pm

czw gru 14, 2006 2:39 pm

Jeden z niewielu (nie więcej niż 5) autorskich magicznych przedmiotów do D&D, który mnie zainteresował i nie jest kolejnym mieczem z super statsami, który rozpisać może golbin bez rąk. Pomysł nowatorski, i przy odpowiednim dawkowaniu kart na sesjach nie mam zastrzeżeń. Sam wprowadziłem coś podobnego, ale są to wstążki działające inaczej, i nie są artefaktem a nowym typem m. przedmiotów.
 
Awatar użytkownika
D1SoveR
Częsty bywalec
Częsty bywalec
Posty: 227
Rejestracja: pn lis 01, 2004 12:10 pm

czw gru 14, 2006 3:51 pm

Dzięki za pochwały. Doceniam je, zwłaszcza biorąc pod uwagę fakt, iż w ostatnich dniach
ludzie raczej na mnie krzyczą. :razz: A propos, podczas pisania tego korzystałem z podręcznika
w j. angielskim. Czy ktoś byłby tak miły i podał mi oficjalne tłumaczenia tych rzeczy?

- Nazwa szkoły magii/domeny, do której należą czary takie, jak Kamienna Skóra czy Odporność na Czary (w oryginale jest 'abjuration')
- Nazwa czaru wywołującego losowe zachowanie celu (w oryginale było 'Confusion', przetłumaczyłem jako 'Oszołomienie')
- Nazwa zdolności leczenia się trolla (w oryginale było to 'Regeneration', nie wiem, czy w polskim Monster Manualu jest to 'Szybkie Leczenie')
- Nazwa statusów (czy jest to 'wstrząśnięty' i 'przerażony' czy jakiś inny)
 
Awatar użytkownika
Red_Guard
Częsty bywalec
Częsty bywalec
Posty: 193
Rejestracja: pn wrz 04, 2006 8:27 pm

czw gru 14, 2006 3:57 pm

Boski pomysł. Boskie wykonanie. Boskie... addony? (nie wiem jak to nazwać :P). Ale artefaktem musi toto być (w końcu boskie).

A co do wykonania zbroi ze slotami. Bierzemy zbroję, w odpowiednich miejscach ryjemy runiczne znaki aktywacji, dospawamy ops! pardon... do hmm... klepujemy? (znowu...) kieszonki na karty i buena!
6-/6
 
Awatar użytkownika
iron_master
Wyróżniony
Wyróżniony
Posty: 2815
Rejestracja: czw paź 20, 2005 7:56 pm

czw gru 14, 2006 4:35 pm

D1SoveR pisze:
- Nazwa szkoły magii/domeny, do której należą czary takie, jak Kamienna Skóra czy Odporność na Czary (w oryginale jest 'abjuration')

W ed. 3,0 było to odpychanie. W nowej (w Polsce) 3,5 zmieniono na odzrucanie.

D1SoveR pisze:
- Nazwa czaru wywołującego losowe zachowanie celu (w oryginale było 'Confusion', przetłumaczyłem jako 'Oszołomienie')

Szkoła, poziom?

D1SoveR pisze:
- Nazwa zdolności leczenia się trolla (w oryginale było to 'Regeneration', nie wiem, czy w polskim Monster Manualu jest to 'Szybkie Leczenie')

Regeneracja.

D1SoveR pisze:
- Nazwa statusów (czy jest to 'wstrząśnięty' i 'przerażony' czy jakiś inny)

Zależay o jaką sytuację chodzi. Podaj angielski odpowiednik ;)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości