Drozdal pisze:Jaka kupa roboty? Najwazniejsze, ze juz się zdecydowałaś na to jak się do tego wszystkiego zabierzesz. Bez względu na to jaka mechanikę wybierzesz proponuję zacząć od czegoś niewielkiego. Nie warto konwertować całoego "świata / settingu" DC, tylko po pto aby przekonać się że dana mechanika po prostu nie spełnia twoich oczekiwań.
No wlasnie na tym polega idea ze odrazu wejdziemy z druzyna "na gotowe".
Drozdal pisze: Zacznij od czegś niewielkiego, co cię najbardziej w tych komiksach pociąga, jaką historie chciałabyś opowiedzieć podczas gry, jaka część gotham najbardziej cię rajcuje - następnie spotkaj sie ze swoimi graczami i postaraj dowiedzieć sie tego czego oni oczekiwac beda od kampanii i najwazniejsze kim będą chcieli grać i jaką kampanie rozegrać.
No, juz moznaby powiedziec ze jestesmy "po" takowym zabiegu
Drozdal pisze:Nie omieszkaj zaznaczyć, że warto by było na przykład zacząc eksplorować jakiś skrawek settingu / miasta, zagrac postaciami z jednej dzielnicy/ulicy albo członkami jakiejś nieweilkiej frakcji, a o inne rzeczy martwić się juz po rozpoczęciu gry dodając setting w miarę potrzeby.
Po wiem ci szczerze ze juz po pierwszych paru minutach pomysl by Twoj upadl. W tym swiecie (albo i z moimi graczami) nie da sie grac bohaterem tylko z jednej dzielnicy. Trudno takze stworzyc (przynajmniej wplywa to na moj konfort psychiczny) klimat gdy co chwile spotykasz sie z brakiem a ten najczesciej jest zwiazany z brakiem mechaniki. Nie chodzi oto, ze "turlamy" przez cala sesje. Mechanika mowi ci takze gdzie sa granice twoich mozliwosci a gdzie jeszcze mozesz dzialac.
Jakub_Bartoszewicz pisze:Puszczaj zapętloną czołówkę z animowanego batmana, aż się wszystkim przeje i przeleje, ale niech się oswoją.
powaznie, to nie jest dobry pomysl. Na anonimowanego tez kreca nosem