Zrodzony z fantastyki

 
Awatar użytkownika
Nexu
Użytkownik zaawansowany
Użytkownik zaawansowany
Posty: 56
Rejestracja: wt kwie 10, 2007 6:27 pm

Geomanta - wyjaśnienie

śr maja 30, 2007 8:13 pm

Klasa prestiżowa Geomanta pozwala łączyć magię objawień z magią wtajemniczeń. Np. Bez kar za pancerz lub modyfikator z innego współczynnika odpowiedzialnego za magię. Jednak to są tylko przykłady z książki, a nie jest tam jednoznacznie napisane do czego można się uciec. Jak myślicie jak bardzo można zaskrzynić te dwie dziedziny magii? i jakie ciekawe połączenia wymyśliliście :razz: pzdr
 
Awatar użytkownika
Dravin
Częsty bywalec
Częsty bywalec
Posty: 164
Rejestracja: ndz cze 18, 2006 12:06 am

czw maja 31, 2007 1:34 am

Można zrobić tylko tyle, ile napisano w opisie tej zdolności i nic ponad to.
 
gnusnyknur
Nowy użytkownik
Nowy użytkownik
Posty: 1
Rejestracja: czw maja 31, 2007 8:14 am

czw maja 31, 2007 8:23 am

Jeżeli bierzemy pod uwagę czystą, gołą mechanikę to wydaje mi się, że polączenie zaklinacza z dowolną klasą objawień może dać niezłe efekty. Wszak zaklinacz może rzucać czary bez wcześniejszego przygotowania, a z tego co pamiętam to geomanta wybiera sobie jak chce rzucać czary, rzecz jasna, sposebem jednej z jego klas czarującego. Inna sprawa, że zaklinacz ma swoje czary mocno ograniczone jeżeli chodzi o dobór, ale przecież klasy rzucające czary objawień mają dostęp do całej listy.
 
Awatar użytkownika
Nexu
Użytkownik zaawansowany
Użytkownik zaawansowany
Posty: 56
Rejestracja: wt kwie 10, 2007 6:27 pm

czw maja 31, 2007 3:09 pm

Wlsnie. Chyba nie tylko te rzeczy z książki można robić lecz inne połączenia. Np. Kapłan musi przygotować pojedyncze czary a zaklinacz może rzucać ten który w danej chwili chce. Do tego np. może istnieje możliwość zamienienia czarów wtajemniczeń na spontaniczne rzucanie czarów leczenia/zadawania obrażeń kapłana :wink:

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości