Zrodzony z fantastyki

 
Awatar użytkownika
Darklighter
Wyróżniony
Wyróżniony
Posty: 1600
Rejestracja: wt lut 08, 2005 8:02 pm

pt lis 01, 2002 4:44 pm

<!--QuoteBegin-takisobieMG+-->
takisobieMG pisze:
<!--QuoteEBegin-->Z drugiej strony magiczna bron techniczna byla by straszna. Wyobrazcie sobie kalasznikowa + 3 +1 od flaming... Każda kula dodatkowe obrazenia...
<br />Dungeon Master's Guide stwierdza, że każda tego typu broń jest traktowana jak artefakt, tak więc nie trzeba jej nawet umagiczniać. No chyba, że chcesz zwiekszyć jej bonus z magiczności (Darklord twierdzi, że 'bazowo' taka broń uznawana jest jako +4. :evil:)
 
Darklord
Wyróżniony
Wyróżniony
Posty: 9630
Rejestracja: sob lis 15, 2003 2:03 pm

pt lis 01, 2002 5:04 pm

<!--QuoteBegin-Darklighter+-->
Darklighter pisze:
<!--QuoteEBegin-->(...) <br />Dungeon Master's Guide stwierdza, ¿e ka¿da tego typu broñ jest traktowana jak artefakt, tak wiêc nie trzeba jej nawet umagiczniaæ. No chyba, ¿e chcesz zwiekszyæ jej bonus z magiczno¶ci (Darklord twierdzi, ¿e 'bazowo' taka broñ uznawana jest jako +4.  :twisted:)
<br />Podam od razu cytat z DMG, aby nie by³o w±tpliwo¶ci 8) : <br /><!--QuoteBegin-DMG na stronie 163+-->
DMG na stronie 163 pisze:
<!--QuoteEBegin--><!--coloro:cyan--><span style="color:cyan"><!--/coloro-->Very High Tech<!--colorc--></span><!--/colorc--> <br />(...)Treating them as artifacts (see Chapter 8: Magic Items) is most appropriate.(...)
<br />A dlaczego broñ +4? S±dzê, ¿e najlepiej w takim przypadku uznaæ atak artefaktem, który nie ma podanego bonusu, jako atak typowego bóstwa. A wed³ug Deities and Demigods typowe bóstwo ma DR xx/+4, czyli uznawane jest jak broñ +4.
 
Molobo
Fantastyczny dyskutant
Fantastyczny dyskutant
Posty: 5011
Rejestracja: pt cze 28, 2002 11:29 pm

pt lis 01, 2002 9:28 pm

Ej ch³opaki nie pomyli³o wam siê przypadkiem troszkê z tym artefaktem? <br />Bo mi siê wydaje ¿e stwierdzenie i¿ ta broñ jest jak artefakt odnosi siê do jej wystêpowania i tego jak by³aby traktowana przez mieszkañców ¶wiata Fantasy.W koñcu w CoC jest podobna broñ a stworki raczej maj± DR dalej.
 
Darklord
Wyróżniony
Wyróżniony
Posty: 9630
Rejestracja: sob lis 15, 2003 2:03 pm

pt lis 01, 2002 10:46 pm

Dlatego Molobo specjalnie poda³em cytat z DMG. Masz racjê, ¿e pisze tam tak¿e o tym, ¿e powinny to byæ (je¶li ju¿ siê je wprowadza) tak samo unikalne jak artefakty. Jeszcze raz dam ten sam (troszkê skrucony) cytat: <br />
(...)Treating them as artifacts (see Chapter 8: Magic Items) is most appropriate.(...)
<br />I specjalnie podkre¶lam d³u¿szy fragment.
 
Molobo
Fantastyczny dyskutant
Fantastyczny dyskutant
Posty: 5011
Rejestracja: pt cze 28, 2002 11:29 pm

pt lis 01, 2002 10:56 pm

Spojrza³em na ten fragment i na powy¿szy gdzie pisze o tym ¿e tak jak artefakty bronie te nie powinny byæ reprodukowane ani nikt nie powinien znaæ ich metod wytwarzania.Twórcom wyra¿nie chodzi³o w tym fragmencie o setting prymitywny na ruinach cywilizacji High-Tech. <br />Poza tym pomy¶l o tym na zdrowy rozum: <br />a-dlaczego Ka³ach ma mieæ bonus jak artefakt Boga przepe³niony bosk± moc±? <br />b-zniszczy³oby to np.: Call of Cthulhu gdzie s± potwory o DR i masowo dostêpne bronie tego typu -w tym momencie potwory Lovercrafta s± masowe eksterminowane przez Armiê Czerwon± uzbrojon± w artefakty :? <br />c-broñ tego typu by³a spotykana w DnD wcze¶niej, nie przypominam sobie aby mia³a moc równ± jakiemukolwiek artefaktowi(chodzi co prawda o poprzednie edycje ale intencja twórców jest ta sama) <br />Artefakt nie musi byæ magiczn± bronia-to po prostu co¶ niezwyk³ego o niezwyk³ej (dla settingu) mocy-dla jaskiniowca czy te¿ rycerza karabin plasmowy bêdzie jak artefakt. <br />Dostarczy wielu przygód jest niezrozumia³y a jego poszukiwanie mo¿e dostarczyæ przygód na ca³± kampaniê.Natomiast w±tpiê aby sama jego niezwyk³o¶æ da³± plusy w walce z demonem. <br />Jak bowiem uzasadniæ nag³± artefaktyczno¶æ karabiny maszynowego? <br />Trudno mi to zrozumieæ.
 
Darius__
Wyróżniony
Wyróżniony
Posty: 906
Rejestracja: pn paź 21, 2002 8:24 pm

pt lis 01, 2002 11:02 pm

Mo¿e bêdê tu konserwatyst± z klapkami na oczach, ale nienawidzê elementów high tech w klasycznym fantasy. W FR s± co prawda odniesienia do *ahem* technologii (vide Gond, np. Lantan, ale nie tylko), zupe³nie nie odpowiada mi jednak koncepcja fantasy wzbogaconego (wg mnie raczej zubo¿onego, heh) elementami sci fi. To po prostu nie ta bajka. Nie tolerujê Shadowruna, szlag mnie trafia gdy widzê np. nowoczesne kana³y, non stop jakie¶ dziwaczne maszyny i amerykañskie ³azienki w BG2 i nigdy nie przeniosê tego do "mojego" FR. Ró¿d¿ka nigdy nie bêdzie u mnie wygl±da³a jak jaki¶ blaster czy cattle prod z Fallouta :razz: <br /> <br />Pamiêtam kiedy¶ tak± grê na PC, "Might and Magic VI: The Mandate of Heaven". Wówczas nie by³o w ogóle dobrych ceerpegów oprócz Fallouta, wiêc j± kupi³em. Gra³em przez jaki¶ czas, ale w momencie kiedy zorientowa³em siê, ¿e "Staro¿ytna Broñ" to karabiny laserowe, a "Wyrocznia" to komputer, CD z gr± by³ bliski podró¿y przez okno :) <br /> <br />Nie lubiê mieszania fantasy z science fiction równie¿ w D&D 3E i nie wyobra¿am sobie paladyna w mojej dru¿ynie biegaj±cego z dzia³kiem jonowym, ani ³otrzyka infiltruj±cego wielki statek kosmiczny, który przed wiekami rozbi³ siê na pó³nocy, a obecnie jest spowity ca³unem lodowca Reghed. <br /> <br />To takie moje osobiste zdanie, wyra¿aj±ce jedn± z moich erpegowych alergii :wink:
 
Darklord
Wyróżniony
Wyróżniony
Posty: 9630
Rejestracja: sob lis 15, 2003 2:03 pm

pt lis 01, 2002 11:07 pm

Po pierwsze jest to propozycja (nie przymus), która jest jedynie do zastosowania w "typowym" fantasy. <br />Po drugie wed³ug mnie Very High Tech odnosi siê raczej do Futuristic weapons (jest tam nawet nawi±zanie do statków kosmicznych) i to jest jedyny przypadek, gdzie pomys³ nie wydaje siê g³upi (broñ laserowa mog³a by negowaæ DR, gdy¿ jest form± energii).
 
Darius__
Wyróżniony
Wyróżniony
Posty: 906
Rejestracja: pn paź 21, 2002 8:24 pm

pt lis 01, 2002 11:23 pm

Darklord, doskonale zdajê sobie sprawê z faktu, ¿e to nie przymus. Jednak forum dyskusyjne jest po to, ¿eby na nim wyra¿aæ w³asn± opiniê i w³a¶nie to uczyni³em w poprzedniej notce. Nie jest to chyba nic z³ego... Poza tym, nawet gdyby podrêczniki D&D i FR mówi³y o tym jako o zasadach podstawowych, a nie opcji - i tak bym ich nie u¿y³. Dla mnie nie ma przymusów w RPG, przynajmniej wtedy gdy prowadzê :) <br /> <br />Co do futuristic weapons, pomys³ nie wydaje siê g³upi... Tobie. Mnie owszem :) To znowu tylko i wy³±cznie kwestia w³asnego zdania, co zreszt± do¶æ wyra¼nie zaznaczy³em na koñcu poprzedniej notki.
 
Darklord
Wyróżniony
Wyróżniony
Posty: 9630
Rejestracja: sob lis 15, 2003 2:03 pm

pt lis 01, 2002 11:45 pm

Powy¿sz± notkê pisa³em g³ównie z my¶³± o notce Molobo (gdy j± pisa³em nie by³o jeszcze notki Dariusa). I pisa³em j± jedynie z punktu widzenia oficjalnych zasad, a przy laserze napisa³em jedynie, ¿e tylko nad tym przypadkiem mio¿na siê powa¿nie zastanowiæ.
 
Darklord
Wyróżniony
Wyróżniony
Posty: 9630
Rejestracja: sob lis 15, 2003 2:03 pm

sob lis 02, 2002 7:19 pm

W przypadku, gdy nie uznajemy wysoko zaawansowanej technicznie broñ za artefakt, to i tak dzia³a ona na specjalnych zasadach: <br />-1/2 obra¿eñ od granatów pochodz± od ognia <br />-miotacz ognia rani ogniem (ale odkrycie :wink: ) <br />-antymateria i laser nie zadaj± obra¿eñ k³utych, tn±cych czy obuchowych, zadaj± rany "specjalne" <br />Wiêc i tak DR przeciwko nim inaczej dzia³a.
 
Molobo
Fantastyczny dyskutant
Fantastyczny dyskutant
Posty: 5011
Rejestracja: pt cze 28, 2002 11:29 pm

sob lis 02, 2002 7:23 pm

W³a¶nie czy antymateria i laser dzia³a na DR demonów? <br />Wydaje mi siê ¿e antymateria powinna obej¶æ DR. <br />Czy kto¶ wie jak to rozwi±zano w DragonStar? <br />Poza tym interesuj± mnie materia³y wybuchowe -kto siê orientuje w zasadach nimi rz±dc±cych?
 
Darklord
Wyróżniony
Wyróżniony
Posty: 9630
Rejestracja: sob lis 15, 2003 2:03 pm

sob lis 02, 2002 7:36 pm

Przegl±da³em Dragonstar Starfarer's Handbook i bronie high tech zadaj± obra¿enia od ognia lub elektryczno¶ci (laser) i d¼wiêku (broñ soniczna). Broni z antymateri± tam nie znalaz³em [img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/sad.gif[/img] .
 
Awatar użytkownika
Darklighter
Wyróżniony
Wyróżniony
Posty: 1600
Rejestracja: wt lut 08, 2005 8:02 pm

sob lis 02, 2002 8:15 pm

<!--QuoteBegin-Molobo+-->
Molobo pisze:
<!--QuoteEBegin-->Poza tym interesują mnie materiały wybuchowe -kto się orientuje w zasadach nimi rządcących?
<br />Podam przykład jak materiały wybuchowe działają w Star Wars d20. Zastosowanie znajdują praktycznie tylko w niszczeniu fortyfikacji, budynków itp. Aby się z nimi odpowiednio obchodzic wymagany jest skill Demolitions. Ma on 2 aspekty zastsowań: <br /> <br />1) Set Explosive Device-umiejętne zakładanie materiałów, tak aby maksymalnie wykorzystać ich efekt (wysoki efekt daje odpowiedni mnożnik obrażeń i zmniesza szansę potencjalnym osobom na uniknięcie wybuchu.) <br /> <br />2) Build Explosive Device From Scratch -czyli tworzenie własnych materiałów wybuchowych. Zależnie od tego jak silny materiał chcemy stworzyć i jak trudno będzie go go rozbroić zależy DC skillu. <br /> <br />Na razie tyle. W razie czego czekam na pytania.
 
takisobieMG
Zespolony z forum
Zespolony z forum
Posty: 1169
Rejestracja: sob sie 17, 2002 8:01 pm

sob lis 02, 2002 10:09 pm

Wydaje mi sie, ze na zdrowy rozsadek bron wysokotechniczna nie powinna oddzialywac na czesc istot nadnaturalnych (demony, nieumarli), gdyz ich odpornosc opiera sie na ich magicznej naturze, mocy i zranic je moze jedynie moc potezniejsza (przynajmniej ja to tak interpretuje), nie mniej na inne powinna dzialac normalnie (golemy i inne konstrukty materialne), ktorych wytrzymalosc oparta jest na specyficznej budowie i braku rownie skutecznej broni o charakterze nie magicznym.
 
Molobo
Fantastyczny dyskutant
Fantastyczny dyskutant
Posty: 5011
Rejestracja: pt cze 28, 2002 11:29 pm

sob lis 02, 2002 10:49 pm

Magiczna moc demonów i nieumar³ych przejawia siê w ich wysokim DR, broñ taka jak karabin czy pistolet musi je przebiæ by zadaæ obra¿enia.Natomiast jako MG pozwola³bym aby miotacz antymaterii ignorowa³ DR -po prostu s± obra¿enia wynikaj±ce z anihilacji materii zwyk³ej z anymateri± a nie zwyk³e obra¿enia cielesne.Ale to tylko moje zdanie.
 
Darklord
Wyróżniony
Wyróżniony
Posty: 9630
Rejestracja: sob lis 15, 2003 2:03 pm

sob lis 02, 2002 11:02 pm

Wracaj±c do demonów, diab³ów i broni high tech (czyli na wy¿szym poziomie rozwoju ni¿ broñ palna). Oto jak siê to przedstawia: <br />-typowy demon jest w pe³ni odporny na broñ opart± na elektryczno¶ci (czê¶æ broni blasterowe i jonowe), czê¶ciowo na broñ opart± na ogniu [DR 20] (na broñ laserow±, miotacze ognia i czê¶ciowo granaty), nie jest odporny na broñ soniczn± :!: <br />-typowy diabe³ jest w pe³ni odporny na broñ opart± na ogniu (na broñ laserow±, miotacze ognia i czê¶ciowo granaty) i nie odporny na broñ opart± na elektryczno¶ci (czê¶æ broni blasterowe i jonowe) i broñ soniczn± :!: <br />Czyli mo¿na odpowiednio dobran± broni± high tech zraniæ magiczne istoty 8) .
 
Darius__
Wyróżniony
Wyróżniony
Posty: 906
Rejestracja: pn paź 21, 2002 8:24 pm

ndz lis 03, 2002 2:50 am

Rozumiem, Darklord. Twoja notka pojawi³a siê bezpo¶rednio po mojej bez cytatu Molobo, wiêc to naturalne, ¿e odpowiedzia³em. <br /> <br />Mimo wszystko, proszê, nie strzelajcie z dzia³ jonowych do Orcusa, nie tylko dlatego, ¿e jest na nie prawdopodobnie odporny :mrgreen:
 
Molobo
Fantastyczny dyskutant
Fantastyczny dyskutant
Posty: 5011
Rejestracja: pt cze 28, 2002 11:29 pm

ndz lis 03, 2002 3:00 am

Eeee tam odporny,tak samo odporny jak na ka¿dy inny rodzaj ataku. <br />Ma cia³o-mo¿e umrzeæ. 8) <br />Poza tym demony nie musz± pojawiaæ siê od razu w settingu fantasy , wychodzi teraz D20 Modern. <br />Wyobra¿ sobie ¶wiat przysz³o¶ci gdzie ludzie podrózuj± miêdzy gwiazdami przy pomocy miêdzywymiarowych bram.Wyobra¿ sobie teraz ¿e nawiedzeni eko-terrory¶ci chc±æ zniszczyæ jedn± z nich otwieraj± bramê do wymiaru z którego przechodz± istoty podobne do Tana'ri.Teraz ludzko¶æ walczy z naje¿dcami ,magia demonów kontra karabin plasmowy :) <br />Pamiêtasz Dooma ? 8) <br />Jestem pewien ¿e wielu by chcia³o zagraæ w co¶ takiego :mrgreen: <br />A mo¿e po prostu jest ju¿ 3 w nocy......
 
Darius__
Wyróżniony
Wyróżniony
Posty: 906
Rejestracja: pn paź 21, 2002 8:24 pm

ndz lis 03, 2002 3:13 am

Ech, Doom... Klasyka :) Pamiêtam, jasne ¿e pamiêtam. Taki setting to co innego, wyobra¿am sobie tego typu ¶wiat. Tutaj starcie magii z technologi± nie jest ra¿±ce. Wracaj±c do gier na PC, mo¿e znasz CRPG o nazwie "Arcanum". To gra bazuj±ca na konflikcie magii z technologi±, gdzie wszystko zgrabnie siê miesza. To jednak taki w³a¶nie ¶wiat, od pocz±tku w ten sposób zaprojektowany. <br /> <br />Nie jestem przeciw tego typu settingom w ogóle, ale nie lubiê wtrêtów sci-fi do klasycznego fantasy. Tak jak zaznaczy³em wy¿ej, nigdy nie dopu¶ci³bym do tego, aby pruæ do Klautha (s³ynny wielki czerwony wyrm w FR) czy Mefistofelesa z karabinu plazmowego czy "miniguna" :mrgreen: Demony z umiejêtno¶ciami magicznymi w przysz³o¶ciowym ¶wiecie to jednak troszkê co innego ni¿ mój dru¿ynowy paladyn w FR biegaj±cy z wielk± giwer± na plecach zamiast miecza :mrgreen:
 
Darklord
Wyróżniony
Wyróżniony
Posty: 9630
Rejestracja: sob lis 15, 2003 2:03 pm

ndz lis 03, 2002 8:05 am

Ja te¿ w typowym fantasy nie szastam technologi±, choæ korzystam u siebie ze spelljammingu i pewne "nieznane" technologie siê pojawi³y. Jednak nie wykorzystuje ich nikt w codziennym ¿yciu i nie ma ¿adnych "Rambo" u mnie :wink: . To co do tej pory siê pojawi³o mia³o jednak silne uzasadnienie (nawi±zuje do historii pewnej postaci z odleg³ego miejsca w multiversum) i nie trafi³o do r±k osób, które nie posiadaj± odpowiedniego rozwoju technologii. "Typowe" osoby s±dzi³y, ¿e jest to po prostu wynik dzia³ania potê¿nej magii. Od razu powiem, ¿e nie by³ to ¿aden karabin, czy te¿ typowa broñ kojarz±ca siê z sci-fi.
 
Sithicus
Częsty bywalec
Częsty bywalec
Posty: 102
Rejestracja: czw sty 02, 2003 2:57 pm

Dziwne zaleziska

sob sty 04, 2003 2:43 pm

Je¶li kto¶ chce poszukaæ takich futurystycznych artefaktów, niech <br />wybierze siê do Krainy Czarnego Lodu w poszukiwaniu Miasta Bogów :)
 
Riklaunim Do'Urden
Stały bywalec
Stały bywalec
Posty: 311
Rejestracja: sob gru 14, 2002 8:06 pm

ndz sty 05, 2003 5:46 pm

Czytanie o miotaczu antymaterii w FR przyprawia mnie o ¶miech. Wpad³em na ciekawy pomys³... dobry na rozerwanie monotoni kolejnych zadañ i lochów.... <br />Powiedzmy ¿e do miasta przyje¿d¿a cyrk (gnomich iluzjonstów). Co cyrk bêdzie oferowa³? <br />- polowania na iluzoryczne smoki, demony, gobliny iluzorycznym miotaczem antymaterii, karabinem laserowym, granatem od³amkowy.... Gracze bêd± mieli fajn± zabawê....
 
balin__
Użytkownik zaawansowany
Użytkownik zaawansowany
Posty: 37
Rejestracja: czw lis 28, 2002 2:57 pm

wt sty 21, 2003 12:14 pm

wlasnie probujemy stworzyc z chlopakami cos na ksztaut polaczenia "vision of eskaflon", "gundam wing" z magia itp. (calkiem zakrecone :) ) <br />powiem wam ze kiedys pozwolilem WFRP inzynierowi zbudowac ckm 8) . <br />gosc zabral sie do tego powaznie (plany, shematy, wzory chem. prochu, nawet wykonal urzadzenia porzebne do budowy) <br />tak wiec po wielu nieudanych probach (i jeszcze wiekszej ilosci razy gdy wysadzil wieze w powietrze) udalo mu sie i do tej pory lata z ckm (musze go troche ograniczac :razz: )
 
Don
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 16
Rejestracja: ndz sie 10, 2003 10:39 am

Bronie Nowo¿ytne i Futurystyczne w D&D

ndz sie 10, 2003 1:50 pm

Osobi¶cie uwa¿am, ¿e bronie nowo¿ytne i futurystyczne w d&d s± wyj±tkowo chybionym pomys³em. No, mo¿e oprócz miotacza antymaterii, bo on co¶ ma w sobie z magii i fantasy. Ale inne ¿eczy np. miotacz laserowy w zupe³no¶ci nie pasuj± do¶wiata dungeons & dragons. Je¶li fantastyka, to ju¿ do koñca!
 
Osk
Częsty bywalec
Częsty bywalec
Posty: 137
Rejestracja: ndz kwie 27, 2003 2:20 pm

ndz sie 10, 2003 2:33 pm

Que? Nie widzê w tym zgrzytu - nie ma nic z³ego w drobnej "zabawie konwencjami" i pomieszaniu fantasy z sf, pod warunkiem, ¿e graczom siê podoba - je¶li gracze i mg lubi± tak± zabawê (z laserami i karabinami) to nie widzê powodu, aby tego nie wprowadzaæ. <br /> <br />Jeszcze jedno - gra³e¶ mo¿e w Might and Magic VI i VII? Koñcówka tych gier jest w³a¶nie bardzo ciekawa - w czê¶ci siódmej, na przyk³ad, Twoje postacie zwiedzaj± pok³ad statku kosmicznego i walcz± z robotami (uzbrojeni w zbroje p³ytowe i blastery :>), mi osobi¶cie siê to podoba³o. Jak ju¿ mówi³em, to wszystko kwestia gustu, zale¿na od MG i graczy.
 
Don
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 16
Rejestracja: ndz sie 10, 2003 10:39 am

ndz sie 10, 2003 2:34 pm

Gra³em, podoba³o mi siê, ale M&M to nie D&D ;]. A moim graczom sie to nie podoba³o...
 
Halgir Rumunem Zwany
Wyróżniony
Wyróżniony
Posty: 475
Rejestracja: pt cze 13, 2003 10:03 am

czw wrz 11, 2003 2:18 pm

Wszystkim amatorom melanzu SF i Fantasy polecam RIFTS <br /> <br />Wg mnie to najlepsze polaczenie w/w konwencji - pisalem o tym w watku RIFTS <br /> <br />Arioch - to jak, konwertujemy RIFTSa na d20??? :wink:
 
Lord Barthar
Użytkownik zaawansowany
Użytkownik zaawansowany
Posty: 42
Rejestracja: czw lip 03, 2003 2:35 pm

Laser czy kusza?

śr paź 01, 2003 5:51 pm

Ciekawi mnie pewna rzecz. Mianowicie w Podrêczniku Mistrza Podziemi widzia³em zebrane w którym¶tam rozdziale opisy broni z przysz³o¶ci. Ostatnio przypomnia³em sobie o tym i zacz±³em siê zastanawiaæ jak wykorzystaæ takie "zabawki" na sesji. Mo¿e to stanowiæ ciekawy motyw sesji, ale jak je wprowadziæ tak ¿eby to nie by³o banalne :?: Tutaj w³a¶nie mam pytanie do was. Czy kiedykolwiek wprowadzili¶cie takie rzeczy na sesji i jak to zrobili¶cie :?:
 
Awatar użytkownika
Ryoga
Zespolony z forum
Zespolony z forum
Posty: 598
Rejestracja: ndz maja 09, 2004 10:56 pm

śr paź 01, 2003 7:22 pm

Polecam zaznajominie się z settingiem Dragonstar, tam jest nie tylko broń laserowa, ale także statki kosmiczne, planety i podobne tatałajstwo. Szarża jakąs lokalną omianą Y - Winga na giganta i wiadomo już o co chodzi.
 
-=DyNiO=-
Nowy użytkownik
Nowy użytkownik
Posty: 4
Rejestracja: śr paź 01, 2003 4:53 pm

=)

śr paź 01, 2003 9:02 pm

8) Wszystko zale¿y od twojej wyobra¼ni. Np. Dawno dawno temu istnia³a pewna cywilizacja siêgaj±ca po³o¿eniem poza marginesy najsatszych map ludzie mieszczkaj±cy w tym miasteczku byli rasy co¶ pomiêdzy nizio³kiem a orkiem :mrgreen: byli biegli w mocy psionicznej ale nie zdobyli tej wiedzy samej ... [We are not alone :mrgreen::D:D] ... w ruinach bogini E.T :razz: znale¼li¶cie bazookê :mrgreen: itd itp

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości